Skocz do zawartości

berciu

Pasjonat
  • Postów

    151
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O berciu

Osiągnięcia berciu

0

Reputacja

  1. Jeśli zacznie tracić moc to oznacza pęknięty wąż, mi pękł zaraz za turbiną prowadzący do intercoolera, jak się trochę bardziej rozwalił to poczułem na mocy, na wolnych obrotach nie będzie tego słychać bo wtedy nie ma za dużego ciśnienia z turbinki
  2. Interfejs do VAG kosztuje ok 50 pln więc chyba warto zainwesować
  3. Może masz za małe cisnienie gazu w obiegu i poprostu nie działa Tobie klma
  4. jeśli odkręcą Ci filtr oleju przed śrubą i zejdzie cały stary olej to wchodzi 5,5 litra
  5. z tego co piszesz to pewnie ktos kiedyś lał ciekawostki do silnika i masz filtr (taką siatkę) z której pobiera pompa w zbiorniku zamuloną, jak jest sporo paliwa to pływa to w zbiorniku, zjedź do rezerwy i wyczyść tą siatkę w zbiorniku, miałem ją zawaloną i dziwności się działy jak miałem malo paliwka
  6. przerabiałem u siebie to samo, to jest normalna temp, wskazówka reaguje dopiero powyżej 105 stopni, u mnie latem trzyma 98 i to jest ok
  7. pompa w baku pompuje paliwo jak jest poniżej 3/4 baku, bez VAG,a nic więcej nie da się zdiagnozować - kabelek do laptopa na USB kosztuje 80pln na allegro, więc chyba warto zainwestować
  8. W Seatach Leonach.. Montowane były w Leonach i Golfach IV a moc dokładnie 152km (inny intercooler i jeszcze parę innych zmian w silniku), mam kolege z takim leonem i po modach wyszło mu 190km - bardzo ładnie chodzi ten Leonik
  9. zaraz po odpaleniu wchodzi na obroty, po ok 30 sek - do minuty powinno sie uspokoić, na wysokie obroty dopiero na rozgrzanym silniku
  10. jeden wałek w ASO to koszt 800 pln (4x800=3200)
  11. właśnie w tej osłonie te uszczelniacze wtrysków są niewymienne i trzeba całe pokrywy zmieniać - koszt nowej 320 (x2)
  12. kupiłem sobie 6000k i rzeczywiście jaśniejsze-bielsze światło ale jeżeli chodzi o efektywne oświetlenie drogi to założyłem spowrotem Philips 4300k poprostu lepiej widać, a jak popada to już wogóle nie ma o czym rozmawiać zdecydowanie lepiej widać przy 4300k
  13. termostat - tylko jeden minus trzeba rozbierać rozrząd - przerabiałem niedawno
  14. tu masz wyszukiwarkę ASO, nie wierze że najbliższe ASO masz w Wawie http://www.autocentrum.pl/go/275__ASO_Volkswagen____32.html z rozrządem jeszcze przydałaby się odma ;( ale jak już robić to wszystko co trzeba żeby później nie rozbierać jeszcze raz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...