Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana EDC16 na EDC15 - schemat elektryczny


Pawelwhiteb7

Rekomendowane odpowiedzi

niepotrzebnie lutujesz - wyjmaki do pinów i byś poprzekładał większość między wtyczkami 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinam. Auto chodzi pali na strzała

pojawił się problem Brak reakcji na gaz. Kable polutowane zgodnie ze schematami.

Kolory się zgadzają piny także

 Kable  Od potencjometru idą tylko Do ecu i łączą sie w podszybiu tam gdzie lutowałem. Styki nie są zaśniedziałe . psiknąłem kontakt sprejem.

Czyżby Potencjometr od B6 jest inny niz b7?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak robiłem swapa to właśnie musiałem zmienić pedał gazu na taki z auta od edc15, więc zamów z B6 i powinno być ok...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam
ponownie
a jak to jest z instalacją
ma inne grubsze łącze pod komputer edc16
bo instalacja z silnika 2.0 BPW co mi pozostała
ma w podszybiu obok komputera 3 trzy kostki z kablami co się wpina w podszybie
ma 3 gniazda na kable
1 - kostka kawowa
2 - kostka czerwona
3 - kostka czarna
i czerwony kabel plusa z nakrętką na klucz 10
--------------------------------------------------------------------------------
a w instalacji z silnika 1.9 AVF co mam założyc ma inne łocze pod komputer edc15
ma w podszybiu obok komputera 4 trzy kostki z kablami co się wpina w podszybie
ma 4 gniazda na kable
1 - kostka kawowa
2 - kostka czerwona
3 - kostka czarna
4 - kostka biała
i czerwony kabel plusa z nakrętką na klucz 10
--------------------------------------------------------------------------------
Jak założe instalacje z  audi a4 b6 1.9 tdi do
audi a4 b7 co ma tylko 3 gniazda z przewodu
to pozostanie luznie nie podpięta kostka biała
za co odpowiada ten kabelki nie ma miejsca na to
jak to rozwiązac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pinouty wtyczek nie są zgodne - po odpowiednim  dopasowaniu kabelków zostaną ci 3 wtyczki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli
4 - kostka biała co jest w instalacji z silnika 1.9 AVF
bedzie nie potrzebna i przewody z tej białej wtyczki trzeba dopasowywac do pozostałych 3 wtyczkach co są z instalacji 2.0 BPW
w odpowiednie miejsca by wszystko działało poprawnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dokładnie i na pewno przewody miedzy innymi wtyczkami też do zmiany

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

a pedeł potencjometr gazu zostaje z 2.0 BPW ?

czy musi byc z 1.9 z edc15 ?

a zegary licznik zostaje z 2.0 BPW BO W B7  jest RB 8

A  w  1.9 JEST RB 4  edc15

Zawartość dodana 59 minuty później

Witam
ponownie co do instalacji kabli
po pierwsze instalacja silnika by weszła do Audi a4 b7  2.0 BPW


Z    SILNIKA A4 B6 1.9 AVF + KOMPUTER  EDC15
+ Instalacja wnętrza
 Audi A4 B6  1.9 AVF TDI
+ pedał gazu z edc15 AVF
i licznik z edc15  AVF
by nie przerabiac LUTOWAC ZMIENIEC PINY

TROCHĘ ROBOTY czy to warto robic?

czy prubowac przerabiac wiązkę silnika z 1.9 AVF EDC15
DO pod instalacjie  wnętrza co jest oryginalna z A4 B7 ...???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...