Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Reduktor MAGIC III COMAPCT 250/350 KM Ile w praktyce obsłuży KM?


Turbo1990

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Posiadam MAGIC III COMPACT 250/350KM  w 1.8 T BFB (narazie seria ale w planach jest ok 200 może 220 KM)podpięty na dwa wyjścia gazu (według producenta na jednym wyjściu do 250KM a na podwójnym do 350 KM ) posiada ktoś wiedzę ile to wydoli KM , albo ma zamontowane u siebie  ? Gazownik coś opowiadał że te reduktory w praktyce wystarczają na 200 KM . 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasilany fi6 więc nie ma się co cudów spodziewać ale 200-220 spokojnie powinien obrobic. Magic power co niby jest na 450km realnie obsłuży 300 w turbo i to na dużym ciśnieniu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

COMAPCT nie nadaje się do silników z turbo. Max co da radę to 200ps i ze średnim żywotem.

Edytowane przez ELLIOTT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmień sobie zasilanie z butli na fi8 i do takiej mocy spokojnie czerwony ac r250. Sprawdź co na obecnym się będzie dziać, a nie od razu w koszty się ładować :P

U mnie siedzi już drugi magic big. Poprzedni zaczął świrować po ledwo 30tys. Pod względem trwałości lepiej wypada ac r. Trochę pływa z ciśnieniem ale z tym akurat da się żyć. 

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, przem8 napisał:

Pod względem trwałości lepiej wypada ac r. Trochę pływa z ciśnieniem ale z tym akurat da się żyć. 

Dokładnie. W moim 1,8 T czerwony AC R01 przejechał już ponad 90 k km. Pod butem trzyma ładnie ciśnienie do tej pory. Z dwa razy musiałem mu tylko zwiększyć ciśnienie bo spadło o 0,2 bara ale to tylko tak profilaktycznie bo nic złego się nie działo. No i raz na samym początku gazownik też zwiększał bo już mi się przełączał na benzynę pod butem, w tym przypadku akurat nie wiem o ile spadło. Także trzy regulacje ciśnienia, gdzie tylko jedna była musowa na ponad 90 k km to tak jakby ich nie było wg mnie bo roboty na chwilę.

 

Około 200 KM u mnie jest i myślę, że te 220 też obsłuży bez problemu.

 

Na początek to tak jak @przem8 napisał, zobacz czy Twój da radę.

Edytowane przez pelonek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki panowie za konkretne odpowiedzi. 
Mam jeszcze jedno pytano z innej beczki ale nie chce zakładać osobnego tematu . 
Jestem po wymianie wtrysków na większe , do tunera mam z 70 km i w sumie termin za pare dni. Pytanie brzmi czy sterownik silnika z sterownikiem gazu jakoś się komunikują ? Nie chce jeździć na przelanej mieszance , ale z mojego myślenia mapa gazu i wtryski są te same wiec na gazie powinien śmigać normalnie ? Czy jednak może wprowadzać korekty np przez sterownik silnika sterujący benzyna ? Ogólnie chodzi o to czy lepiej jechać sobie na gazie , a może w ogóle gaz wyłączyć i jechać na benzynce ? Dodam jeszcze ze wtryski benzyny nie są dużo większe od oryginalnym .
 

Edytowane przez Turbo1990
Zapomniałem dopisać ważnej informacji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.08.2022 o 17:07, Turbo1990 napisał:

@ELLIOTTJaki reduktor byś polecił do 1.8 T ?(planuje MAX 220 KM ) 

Magic power regulacją ciśnienia do dołu. Ewentualnie SHARK BFE ADAPT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...