robi1811 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Zawsze Gaz i tylko Gaz. Z moich obliczeń wynika że po roku jazdy już mi się spłaci instalacja więc czego chcieć więcej
konradzed Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Rozumiem. Ja mykam głównie w trasie, więc nie mam potrzeby gazowania swojej -czki . Szukaj V6-ki bo naprawdę warto.
robi1811 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Jak ja będę szukał sobie auta a nie mój ojciec to raczej A4 V6 będzie albo A3 1.8T
konradzed Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Teraz widzę, że jeszcze młody jesteś. Jak zrobisz prawko, to pewnie upolujesz coś nowszego niż B5-kę.
robi1811 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2009 No nie wiem czy będzie mnie stać jeszcze
robi1811 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2009 No nie wiem czy w czasie nauki w Technikum Ekonomicznym będzie mnie stać na A4 chyba że strasznie stracą na wartości :przebiegly:
DarekII Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Zawsze użytkowałem widlaste silniki oma 30i v6, scorpio 2.9i v6, beta 40i v8 i zawsze polecać będę wielocylindrowe motory są elastyczne mają spore momenty obrotowe i ten dzwięk co do silnika benzyna turbo nigdy nie miałem nie będę się wypowiadał obecnie zmieniły sie priorytety i spadłem na 1.6 hahaha ciężko się przyzwyczaić ból jak diabli
Sqarek Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Jak będziesz kupował A4 lub jakikolwiek inny samochód to nie kupuj go z założoną instalacją LPG najlepiej kupić nie zagazowany i samemu zainwestować w gaz, przynajmniej masz gwarancję ile było przejechane na LPG, wiesz co masz założone i serwis też jest na nowe części. Kupując z LPG nie wiesz ile kilometrów przejechane jest na gazie, może silnik jest już wytłuczony i dlatego ktoś chce się go pozbyć, albo instalacja jest źle dobrana i samochód będzie źle jeździł. Ja też już się przyzwyczaiłem do V-ki i samochodu z mniejszym silnikiem już nie kupię Pozdrawiam.
loco87 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Jak Cie stać na paliwko to bierz 2.8/2.4 :] Bedziesz miec Q dobre osiągi i dzwięk :] 2.8 spod swiatel nieco zostaje z tylu przy 1.8t ale potem v6 leci :] Pozatym vałki fajnie idą z płuca
Darkman Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Od grudnia 2008 jestem użytkownikiem 2,4 Q i powiem szczerze radość z prowadzenia auta z silnikiem "V' jest niesamowita. Dodatkowo napęd daję ciekawe doznania szczególnie jak rusza się spod świateł,gdzie inni boksują kołami a ty jak przyklejony gnasz do przodu.Poza tym jak wspomniali koledzy przy silniku V nie musisz dawać na czerwone pole obrotomierza by mieć wystarczające odejście czyli tzw. moment obrotowy a to jest szczególnie ważne przy manewrach wyprzedzania.Gdybym miał do wyboru jak w temacie 2.4/2.6/1.8\T wybrałbym to co mam,czyli 2.4.
razk Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 jako ze uwielbiam V6 bralbym 2.4 30V. musze jednak przyznac ze i Turbo fajna sprawa. Dlatego zaczalem zbierac kaske i na nastepne wakacje planuje kupic 2,7 V6 BiTurbo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się