tomojer0 Opublikowano 9 Września 2022 Opublikowano 9 Września 2022 (edytowane) Witam, wywala mi błąd P0171 - uboga mieszanka jak go skasuje to jest czasem spokój kilka dni a czasem potrafi kilka razy wyskoczyć w ciągu dnia. Pewnego dnia auto zaczęło głośniej chodzić ale nie miałem czasu zajrzeć od spodu ale podejrzewałem nieszczelność ukł. wydechowego na złączu elastycznym i tak też było i co ciekawe jeździłem tak miesiąc i przez ten czas ani razu błąd nie wyskoczył. Kiedy wspawałem nową plecionkę błąd wyskoczył już tego samego dnia. Czyli wychodzi na to że jak zrobiła się dziura w plecionce to błąd przestawał się pojawiać, a jak uszczelniłem wstawiając nowe złącze to znowu się pojawia. Ktoś może wie dlaczego tak jest ? Edytowane 9 Września 2022 przez tomojer0
przem8 Opublikowano 9 Września 2022 Opublikowano 9 Września 2022 Logu zrób, będzie widać co i jak. Jak masz lpg to obstawiam złą regulację.
tomojer0 Opublikowano 9 Września 2022 Autor Opublikowano 9 Września 2022 2 godziny temu, przem8 napisał: Logu zrób, będzie widać co i jak. Jak masz lpg to obstawiam złą regulację. Tak mam LPG. A jak wcześniej było dobrze to mogło się przestawić coś że teraz jest źle ? Jakiej grupy zrobić logi ?
pelonek1 Opublikowano 9 Września 2022 Opublikowano 9 Września 2022 (edytowane) 22 minuty temu, tomojer0 napisał: Tak mam LPG. A jak wcześniej było dobrze to mogło się przestawić coś że teraz jest źle ? Jakiej grupy zrobić logi ? Logi zrób to wszystko będzie widać czy jest dobrze czy źle. 2+33 3+20 115+118 to na PB plus 2+33 na LPG Kasuj błędy przed logami nawet jak ich nie ma. Edytowane 9 Września 2022 przez pelonek1
Kali 4444 Opublikowano 10 Września 2022 Opublikowano 10 Września 2022 Dziurawa plecionka czy przerwana nic niema wspólnego do błędu ubogiej mieszanki tak jak pisze przem8 zrób logi i będzie widać co go boli.
tomojer0 Opublikowano 11 Września 2022 Autor Opublikowano 11 Września 2022 (edytowane) W dniu 10.09.2022 o 14:35, Kali 4444 napisał: Dziurawa plecionka czy przerwana nic niema wspólnego do błędu ubogiej mieszanki tak jak pisze przem8 zrób logi i będzie widać co go boli. Może i nie ma nic wspólnego ale w momencie gdy plecionka się rozszczelniła to od razu błąd przestał wyskakiwać przez miesiąc czasu nie wyskakiwał, a jak wymieniłem plecionkę to tego samego dnia błąd wyskoczył(nawet kilka razy dziennie potem już), ale zrobię logi dzięki?. Edytowane 11 Września 2022 przez tomojer0
tomojer0 Opublikowano 11 Września 2022 Autor Opublikowano 11 Września 2022 (edytowane) Logi dynamiczne: Grupy 002, 033 LPG: http://vaglogi.pl/log-002_033_65RWynR.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_74IYr.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_09lDOIL.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_mN1mU9.html Edytowane 11 Września 2022 przez tomojer0
przem8 Opublikowano 11 Września 2022 Opublikowano 11 Września 2022 (edytowane) Czemu tylko do 4500 obr? Regulacja gazu to porażka. Zrób do odcinki 2+33+115 na pb po kasowaniu błędów to coś więcej będzie można powiedzieć ale najprawdopodobniej przepływka zaniża. Edytowane 11 Września 2022 przez przem8
tomojer0 Opublikowano 11 Września 2022 Autor Opublikowano 11 Września 2022 (edytowane) 2 godziny temu, przem8 napisał: Czemu tylko do 4500 obr? Regulacja gazu to porażka. Zrób do odcinki 2+33+115 na pb po kasowaniu błędów to coś więcej będzie można powiedzieć ale najprawdopodobniej przepływka zaniża. Zrobiłem jeszcze raz logi. Grupy 002, 033, 115: http://vaglogi.pl/log-002_033_115_kEnOBJ.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_463vKO3.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_7FbJU25.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_2o88Mf.html Grupy 002, 033 LPG: http://vaglogi.pl/log-002_033_paOpR.html Edytowane 11 Września 2022 przez tomojer0
przem8 Opublikowano 11 Września 2022 Opublikowano 11 Września 2022 Sprawdź ciśnienie paliwa podczas jazdy, vagiem się nie da tylko manometrem. LPg do regulacji ale to jak ogarniesz pb, bo korekty słabe. Prócz tego sprawdź dv i szczelność dolotu.
tomojer0 Opublikowano 12 Września 2022 Autor Opublikowano 12 Września 2022 (edytowane) 22 godziny temu, przem8 napisał: Sprawdź ciśnienie paliwa podczas jazdy, vagiem się nie da tylko manometrem. LPg do regulacji ale to jak ogarniesz pb, bo korekty słabe. Prócz tego sprawdź dv i szczelność dolotu. Dolot był wcześniej sprawdzany i był wymieniany ezektor i w sumie potem już był szczelny. DV nie pracuje. Membrana po wciśnięciu i zatkaniu cienkiego króćca spada na sam dół. Jutro założę nowy ori. Gazownie oczywiście dam na regulację, ale czy ten zawór mógł się przyczynić do powstawania tego błędu ? I czy auto mogło przez to więcej spalać bo od czasu jak wyskakiwać zaczął ten błąd to mam wrażenie że więcej pali zarówno gazu jak i benzyny. Edytowane 12 Września 2022 przez tomojer0
przem8 Opublikowano 12 Września 2022 Opublikowano 12 Września 2022 Głównie to masz spieprzone lpg i tyle w temacie. Ustawione w sam raz na uwalenie głowicy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się