Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tył auta siedzi niżej niż przód a4 b7


Kajdasz
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Rob@k,

Rekomendowane odpowiedzi

15 minut temu, Rob@k napisał:

A jakie kategorie masz we wlepce? 

Nie wiem a gdzie ją znajdę bo książki serwisowej nie mam przy sobie a pod kołem jest butla z gazem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tależyki dodatkowo do sprężyny podwyższają auto, wyższa klasa wagowa to twardsze i grubsze sprężyny czyli auto będzie wyżej stało. Jeśli chodzi o podniesienie tyłu i wyrównanie auta. Z przodu jest tak jak powinno być- sprawdz jeszcze we wlepce czy się zgadzają kolory z oznaczeniem. Opuszczając przód trzeba by popuszczać wszytskie śruby zawiasu i skręcać je ponownie po opuszczeniu. Nie mówiąc o kosztach w ogóle. bo jak będziesz wymieniał spreżyny to na tysiącu się nie skończy. gdzie w b7 jest wlepka to nie wiem. najpierw zmierz od środka piasty do nadkola wszystkie 4 koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Kajdasz napisał:

Nie wiem a gdzie ją znajdę bo książki serwisowej nie mam przy sobie a pod kołem jest butla z gazem 

Albo książka serwisowa, albo wrzuć tutaj VIN to rozkoduja chlopaki

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, troleslaw napisał:

Tależyki dodatkowo do sprężyny podwyższają auto, wyższa klasa wagowa to twardsze i grubsze sprężyny czyli auto będzie wyżej stało. Jeśli chodzi o podniesienie tyłu i wyrównanie auta. Z przodu jest tak jak powinno być- sprawdz jeszcze we wlepce czy się zgadzają kolory z oznaczeniem. Opuszczając przód trzeba by popuszczać wszytskie śruby zawiasu i skręcać je ponownie po opuszczeniu. Nie mówiąc o kosztach w ogóle. bo jak będziesz wymieniał spreżyny to na tysiącu się nie skończy. gdzie w b7 jest wlepka to nie wiem. najpierw zmierz od środka piasty do nadkola wszystkie 4 koła.

 

 

32 minuty temu, Rob@k napisał:

Albo książka serwisowa, albo wrzuć tutaj VIN to rozkoduja chlopaki

 

Z przodu po 39 a z tyłu po 36. Napisałem o te rozkodowanie po vinie i czekam aż odpiszą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem wlepke mam nadzieję że widać wszystko inaczej nie złapie z tego co20220922_175738.thumb.jpg.811c9678b744870cc988b60a6b827f55.jpg widzę jest tam 1BA

Edytowane przez Kajdasz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oyh tył,  ojh przód, kolory się zgadzają

auto ma 16 lat, mogły siąść, jak ktoś coś woził, masz hak? może ktoś cos targał

u mnie siadły o 4cm po 20 latach

Edytowane przez troleslaw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, troleslaw napisał:

oyh tył,  ojh przód, kolory się zgadzają

auto ma 16 lat, mogły siąść, jak ktoś coś woził, masz hak? może ktoś cos targał

u mnie siadły o 4cm po 20 latach

Nie mam haka, być może usiadły ale tak czy siak przód źle wygląda. Czyli jak wyższa klasa podwyższa auto to jak bym z przodu dał z niższej klasy to by usiadło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się w używki chyba nie bawił , tym bardziej z tylu ,  ostatnio wymieniałem ( w c6 akurat ale zasada ta sama ) sprężyny h&r -40 - dobrałem spręzyny nowe zammieniki sachsa wg kategorii wagowych i siadł idealnie 

 

Kiedyś pękła mi w b7 sprężyna - dobrany sachs po vin i też prawidłowo usiadł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Rob@k napisał:

 

Sprawa wygląda tak że dostałem wykres jaka była oryginalnie klasa wagowa i jest 8 przód i 8 tył ja mam z przodu kolory które są klasy 9 i to z b6 czy w tym nie tkwi cały problem że przód jest uniesiony tak mocno do przodu?

 

Edytowane przez Kajdasz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem to samo w mojej b6 tyl byl nizej o 3-4 cm niz przod, dobralem sprezyny tylne po vin.Przy montazu siedzialy jakies najtansze ktosjuz zmienial pewnie dobrane byle jak.Wlozylem nowe i teraz jest prawie to samo tyl wzgledem przodu.Tak jak kolega banan pisze nie warto kombinowac z uzywkami przez te 16 lat mialy prawo sie "wygniesc".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Kali 4444 napisał:

Mialem to samo w mojej b6 tyl byl nizej o 3-4 cm niz przod, dobralem sprezyny tylne po vin.Przy montazu siedzialy jakies najtansze ktosjuz zmienial pewnie dobrane byle jak.Wlozylem nowe i teraz jest prawie to samo tyl wzgledem przodu.Tak jak kolega banan pisze nie warto kombinowac z uzywkami przez te 16 lat mialy prawo sie "wygniesc".

Okej tylko że ja z przodu mam źle dobrane bo są o jedną kategorię wagową w górę więc jakbym wymienił tu i tu takie jak mają być to powinno być równo prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rozwiązanie

Jak zmienisz przód i tył na właściwe to powinno być dobrze. Mowa o nowych sprężynach. Z przodu ktoś kombinował coś. 

Edytowane przez Rob@k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Rob@k napisał:

Jak zmienisz przód i tył na właściwe to powinno być dobrze. Mowa o nowych sprężynach. Z przodu ktoś kombinował coś. 

Dobra a jakbym chciał żeby było równo i niżej to jakbym założył eibachy -30 do mojego 1ba jak mam tam max do ok 880kg obciążenia a one są do 1000 kg to wytrzymają to te amortyzatory? Ewentualnie jakie sprężyny mógłbym dać żeby był trochę niżej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem sprężyny H&R nie pamiętam ile mm ale i tak przód z tyłem nie był równo. Może to kwestia jeszcze zużytych amortyzatorów. Dopiero gwint załatwił sprawę. 

Edytowane przez Rob@k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na h&r -40 w c6 tyl byl niżej ale przyczyna tego byly amortyzatory ta technics ktore byly bardzo krótkie ( ciezko powiedzieć czy prawidlowo dobrane ) i nie pozwalaly wyzej pójść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Banan napisał:

Na h&r -40 w c6 tyl byl niżej ale przyczyna tego byly amortyzatory ta technics ktore byly bardzo krótkie ( ciezko powiedzieć czy prawidlowo dobrane ) i nie pozwalaly wyzej pójść

Czy jakbym się zdecydował na wymianę kompletnego zawieszenia na używke 1BE to musze dać tą samą kategorię wagową czy może być już dowolna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesr caly temat o tym , chyba ciężko będzie trafić bo inaczej sa kat.wagowe w 1be 

 

Zobacz czy nowych sachs nie robi 1be 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.09.2022 o 19:57, Banan napisał:

Jesr caly temat o tym , chyba ciężko będzie trafić bo inaczej sa kat.wagowe w 1be 

 

Zobacz czy nowych sachs nie robi 1be 

Czy jak po nr oryginalnych amortyzatorów 1be znajdę zamiennik to będzie taki sam o mniejszym skoku niż od 1ba? Bo jak mam dać 350 zł za komplet używanego zawieszenia 1be nie wiedząc w jakim jest to stanie i za jakiś czas miałbym wymieniać na nowe to już wolę dołożyć kilka stówek i kupić nowe nie jakeś bilsteiny po 800zł za szt tylko zwykły zamiennik który bym wymieniał gdyby mi siadło zawieszenie 1be.

Interesują mnie takie zamienniki 

- 8e0413031df amortyzator
- 8e0411105eg sprężyna

jak ktoś zna coś niedrogiego co będzie siedziało niżej o 20mm od 1ba i będzie trochę twardsze to z góry dzięki za podesłanie 

 

Bo na chłopski rozum skoro przód mi siedzi 3cm wyżej od tyłu a tył jest spoko to zakładając zawieszenie 1be niższe 2cm i mam jeszcze wyższą sprężynę z przodu to myślę że się ładnie wyrówna ale sprawdzę jeszcze na stacji stan tylnego zawieszenia czy coś tam nie klapnęło.

Edytowane przez Kajdasz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...