WhiteA4B7 Opublikowano 14 Października 2022 Opublikowano 14 Października 2022 Witam Audi A4 B7 1.9 tdi BRB . Podczas dodawania gazu na wolnych obrotach dosłownie Przy dotknięciu pedału przygasają światła mijania dodam że auto na wolnych obrotach na zimnym silniku pracuje równiutko natomiast jak osiągnie temperaturę to pracuję delikatnie nierówno i czuć to pod tyłkiem czasami jadąc dłużej jednostajnie na przykład autostradzie 10 lub 20 minut w momencie kiedy hamuje i auto pracuje na wolnych obrotach ta nierówna praca jest trochę mocniejsza przy bardziej dynamicznej jeździe nie jednostajnej rzadko pojawia się Ten objaw Ja jestem bardzo wyczulony na wszelkie objawy i coś mi tu nie gra obawiam się o alternator lub akumulator a z uwagi na to że idzie zima wolałbym się niemiło Nie zaskoczyć. Dodam że auto kupione cztery miesiące temu po zrobieniu kompletnym głowicy czyszczeniu wtrysków układu dolotowego czyszczonym EGR wymianie intercoolera wymianie przepływomierza naprawię regeneracji Turbo wymianie pokrywy zaworów oraz wszelkich przewodów podciśnieniowych itp. Autko jeździ dynamicznie nie przerywa podczas przyspieszania również przy 4000 ,200 km na godzinę nie przerywa idzie elegancko ale trochę swiruje jak potym pracuje na wolnych. Podpięte pod komputer nie pokazuje żadnych błędów pomiary i Logi u mechanika prawidłowe. Dzięki za sugestie. Pozdrawiam
Langista Opublikowano 14 Października 2022 Opublikowano 14 Października 2022 Odma była wymieniana? Alternator sprawdzisz po tym jakie ładowanie podaje.
WhiteA4B7 Opublikowano 14 Października 2022 Autor Opublikowano 14 Października 2022 Wymieniona pokrywa zaworów na ori chyba że nieszczelnosc występuje gdzieś dalej.
WhiteA4B7 Opublikowano 14 Października 2022 Autor Opublikowano 14 Października 2022 Jeszcze jedna obserwacja. Lampka w aucie też przygasa oraz dzieje się to samo jak naciskam podnoszenie szyby jak jest zamknięta . Może jestem przewrażliwiony co do tego przygasania i poprostu tak objawia się obciążenie. Tylko ta nie do końca równa praca dziwna.
Langista Opublikowano 14 Października 2022 Opublikowano 14 Października 2022 Chyba brat kiedyś miał w B5 podobnie ale nie pamiętam już co było winne.. sprawdź alternator jakie podaje napięcie, ale nie na chwilę a patrz przez minutę - dwie, najlepiej jakby ktoś zmieniał obroty silnika.
WhiteA4B7 Opublikowano 27 Października 2022 Autor Opublikowano 27 Października 2022 W dniu 14.10.2022 o 23:08, Langista napisał(a): Chyba brat kiedyś miał w B5 podobnie ale nie pamiętam już co było winne.. sprawdź alternator jakie podaje napięcie, ale nie na chwilę a patrz przez minutę - dwie, najlepiej jakby ktoś zmieniał obroty silnika. Sprawdzone wartości Rano aku ma 12.4V Po przekręceniu stacyjki 11.8V Po odpaleniu bez dodatkowych obciążeń 14.3V Światła + halogeny 14.1V Św. Dmuchawa,grzanie,klima,ogrzewanie szyb 13.8V Pełne obciążenie 13.7V Generalnie wydaje się że jest ok ale chętnie wysłucham opinii czy innych sugestii dotyczących tego przygasania. Co do nierównej pracy to żadnych błędów komputer nie pokazuje w przyszłym tygodniu robie plukanke wymianę oleju i wlewam ceramizer wiec zobaczymy co będzie. Dzięki pozdrawiam.
Langista Opublikowano 27 Października 2022 Opublikowano 27 Października 2022 Weź się za wszystkie masy pod maską, odkręć i przeczyść papierem ściernym 150-180 do momentu, aż zobaczysz nową miedź na stykach.
WhiteA4B7 Opublikowano 27 Października 2022 Autor Opublikowano 27 Października 2022 2 godziny temu, Langista napisał(a): Weź się za wszystkie masy pod maską, odkręć i przeczyść papierem ściernym 150-180 do momentu, aż zobaczysz nową miedź na stykach. Ok. Jutro będę działał bo jeszcze czeka mnie przeróbka oświetlenia tablicy rejestracyjnej to przy okazji ogarnę. Jeszcze taka obserwacja dzisiejsza bo tankuje na CircleK olej napędowy ten Miles ale od 3 dni zmieniłem na BP Ultimate i wydaje się że nierówna praca zrobiła się wręcz śladowa prawie nie odczuwalna. Autosugestia czy może mieć to wpływ rzeczywiście na pracę silnika???.
Langista Opublikowano 27 Października 2022 Opublikowano 27 Października 2022 Jak najbardziej. Zatankuj najlepiej V-Power na Orlenie i zobacz tam różnicę.
pelonek1 Opublikowano 27 Października 2022 Opublikowano 27 Października 2022 56 minut temu, Langista napisał(a): V-Power na Orlenie A jest takie cudo na Orlenie?
Langista Opublikowano 27 Października 2022 Opublikowano 27 Października 2022 Pardonsik, chodziło o Verve
WhiteA4B7 Opublikowano 3 Listopada 2022 Autor Opublikowano 3 Listopada 2022 W dniu 27.10.2022 o 23:07, Langista napisał(a): Pardonsik, chodziło o Verve Dziś zatankuje verve. 2 dni było względnego spokoju i po BP znów odczuwalna nierówna praca. Planuję jeszcze me hanika w tym tygodniu więc podłącze pod kompa i zobaczymy może coś wypluł. Zauważyłem jeszcze drobny wyciek oleju z przodu po lewej stronie i muś,e to obadać. Niby drobny ale czuć olej wewnątrz auta.
WhiteA4B7 Opublikowano 3 Listopada 2022 Autor Opublikowano 3 Listopada 2022 1 godzinę temu, WhiteA4B7 napisał(a): Dziś zatankuje verve. 2 dni było względnego spokoju i po BP znów odczuwalna nierówna praca. Planuję jeszcze me hanika w tym tygodniu więc podłącze pod kompa i zobaczymy może coś wypluł. Zauważyłem jeszcze drobny wyciek oleju z przodu po lewej stronie i muś,e to obadać. Niby drobny ale czuć olej wewnątrz auta. Okazuje się że cieknie po głowicy z tyłu z pod uszczelki vacu pompy paliwowej . Oczywiście po zrobieniu głowicy była nowa uszczelka ori . Mechanik twierdzi że mogło tam dojść do odkształceń i kolejna wymiana uszczelki może nie mieć sensu tylko możliwe że trzeba myśleć o nowej pompie. Co sądzicie i czy to może mieć wpływ również na nierówna pracę??? Przypomnę że nierówno pracuje na ciepłym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się