benkarf 2 Opublikowano 15 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2022 Siema. Pacjent a4 b6 1.9 TDI AVF W lutym zostały wymienione gumki na wytryskach, dwa miesiące temu okazało się że na 4 wtrysku ponowił się problem okej znów została wymieniona gumka. Dziś nie stety problem się powtórzył wtrysk 3 i 4 pod obciążeniem strasznie zawyża. Problem przy odpalaniu gdy przód stoi do góry i czasami podczas jazdy szarpie. Pytanie obstawiam że nie stety nie obejdzie się bez regeneracji głowicy ale może są jakieś sposoby na gniazda pd, chciał bym ominąć regenerację głowicy bo na chwilę obecną nie stać mnie i tyle ... Będę starał się założyć nowe gumki ale obawiam się że wytrzymia znów nie całe dwa miesiące. Wszystko złożone z sztuka cały nowy zestaw do wtrysków Bosh składane na wazeline. Dzięki za odpowiedzi grupa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 15 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2022 trzeba tulejowac głowice poszukaj kogos kto zrobi to na aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benkarf 2 Opublikowano 15 Października 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2022 Myślisz że da się tulejowac na aucie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benkarf 2 Opublikowano 17 Października 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2022 Dobra pany w starych tematach na forach doczytałem że nie którzy montowali lekko większe gumki oringi tylko nie jestem w stanie dojść jakie konkretne to były może ktoś przerabial ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieterb 34 Opublikowano 18 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2022 Zapomnij o tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadybek 40 Opublikowano 18 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2022 Ja dodam od siebie ze tulejowanie moze nic nie dac bo problem w 90% lezy nizej- w dolnym oringu i podkladce termicznej. Sprawdz czy osoba ktora Ci to robila ma klucz dynamometryczny z zakresem 12Nm. Jak nie to zmien mechanika i wymien ponownie uszczelnienia. Nie zapomnij sie im przyjrzec. Gniazdo w glebi glowicy tez warto obejrzec i wyczyscic po demontazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benkarf 2 Opublikowano 22 Października 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2022 No dobra tak zrobiłem dokręcone z siłą 12nn gniazda ładnie oczyszczone wzery różnego rodzaju też wszystko złożone na wazeline Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadybek 40 Opublikowano 25 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2022 12Nm + 3/4 obrotu rozumiem? Jak wygladaly stare uszczelnienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się