d3e Opublikowano 18 Października 2022 Opublikowano 18 Października 2022 Witam. Co sadzicie o logach? miałem problem z parownikiem po dodaniu gaz do dechy przełączał na benzynę. Po wyczyszczeniu parownika sporo syfu było w sprężynkach miedzianych jest już w miarę dobrze trochę niepokoi mnie spadek ciśnienia na parowniku z 1.6 na 1.1 zrobiłem nowe mapy lpg i korekty co myślicie? Audi a4 b5 1.8t APU gaz agis wtryski hana 2001 po przebiegu ok 5 tys. parownik zavoli zeta s przebieg okolo 30 tys. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
d3e Opublikowano 18 Października 2022 Autor Opublikowano 18 Października 2022 pierwsze logi na bp drugie na lpg zapomniałem dodać
przem8 Opublikowano 18 Października 2022 Opublikowano 18 Października 2022 (edytowane) Turbo późno wstaje. Korekty przy normalnym obciążeniu jak jedziesz jakie sa? Bo po korektach to tak sobie to wyglada Edytowane 18 Października 2022 przez przem8
d3e Opublikowano 18 Października 2022 Autor Opublikowano 18 Października 2022 Tak turbo późno wstaje możliwe że się kończy lub jakieś pęknięcie jest. Zrobiłem około 180tys km odkąd mam samochód i nic przy turbo nie robiłem nie wiadomo ile wcześniej jeszcze jeździło. Zrobię jutro jeszcze logi z normalnej jazdy z korektami i podeślę.
przem8 Opublikowano 18 Października 2022 Opublikowano 18 Października 2022 Skasuj błedy przed logami to raz, w gr.32 mają być same zera zanim zaczniesz logować. Z tej jazdy na lpg zrób loga 2+33 i powtórz do odciny na benie 2+33+115.
d3e Opublikowano 20 Października 2022 Autor Opublikowano 20 Października 2022 Dodaje logi po skasowaniu błędów i korekt: Pierwszy na benzynie, drugi na gazie przy normalnej jeździe Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
przem8 Opublikowano 20 Października 2022 Opublikowano 20 Października 2022 Gaz do regulacji, a to turbo to padaka. Dv sprawne? To ciśnienie na reduktorze 1.6bara to jakis kosmos. Skoro tak spada to wywal ten reduktor albo szukaj wąskiego gardła.
d3e Opublikowano 20 Października 2022 Autor Opublikowano 20 Października 2022 Gaz do regulacji to znaczy? za bogato za ubogo przy jakimś obciążeniu? co do jazdy to zbiera się przyzwoicie od 3tys przyczepność gubi na pierwszym biegu. Przy większych prędkościach bezproblemowo przyspiesza. Pracować tez dobrze nie szarpie. Ciśnienie na reduktorze takie duże mniej już ustawić się nie da śruba się wykręca. Wąskiego gardła co masz na myśli?
przem8 Opublikowano 20 Października 2022 Opublikowano 20 Października 2022 (edytowane) 9 minut temu, d3e napisał: Gaz do regulacji to znaczy? Korekty mają być koło 0, bo tyle wynoszą w sprawnym 1.8t na benie więc i podobnie ma być na gazie. Popatrz w logi to się dowiesz jak jest 9 minut temu, d3e napisał: Pracować tez dobrze nie szarpie. Ciśnienie na reduktorze takie duże mniej już ustawić się nie da śruba się wykręca. To masz spierdzielony reduktor. 9 minut temu, d3e napisał: Wąskiego gardła co masz na myśli? Coś co blokuje przepływ gazu ale obstawiam winę w rduktorze. Jeśli ciśnienie spada z 1,6 do 1,1 to jest dramat. Czyli jak ustawisz 1,2, tak jak powinno być, to spadnie do niedopuszczalnych 0,7. Bierzesz się za coś i chyba do końca nie wiesz o co biega. Napisałem co jest nie tak ale jak dla Ciebie jest dobrze to jeździj. Dla mnie takie parametry jak masz są niedopuszczalne. Edytowane 20 Października 2022 przez przem8
d3e Opublikowano 20 Października 2022 Autor Opublikowano 20 Października 2022 Dopiero się uczę co do gazu. Próbuje sam pokombinować trochę. Gazowników w okolicy mam fatalnych ustawia gaz mówią ze tak ma być a się jeździć nie da a jak wrócę tłumacze ze cos jest nie tak ze gazem śmierdzi szarpie po vagu widać ze ostro przelewa go to ręce rozkładają i nic zrobić nie chcą. Sam trochę właśnie ustawiłem już jeździć się da i dlatego właśnie moje pytanie było jak logi wyglądają. Czyli najlepiej przy normalnej jeździe żeby korekty chwilowe nie przekraczały np.5% tak? Co do spadku ciśnienia gazu czy może mieć jeszcze wpływ to ze podłączenie reduktora ze zbiornikiem mam miedzią 6mm za mały przekrój czy raczej nie ma nic do rzeczy. Jeżeli szukać drugiego reduktora jaki byś polecił?
przem8 Opublikowano 20 Października 2022 Opublikowano 20 Października 2022 Na lpg forum masz poradnik jak regulować lpg. MIedź 6mm wystarczy na serię z palcem w nosie, obsłuży nawet 200KM. Jakie masz dysze w tych wtryskiwaczach? Poza tym sprawdź czy nie masz butli do jazdy na wstecznym. Reduktor czarny ac-r01 będzie wystarczający jak nie planujesz modów.
pelonek1 Opublikowano 20 Października 2022 Opublikowano 20 Października 2022 25 minut temu, d3e napisał: Czyli najlepiej przy normalnej jeździe żeby korekty chwilowe nie przekraczały np.5% tak? Najlepiej jak będzie przy normalnej jeździe oraz pod pełnym obciążeniem +/-5.
przem8 Opublikowano 20 Października 2022 Opublikowano 20 Października 2022 1 minutę temu, pelonek1 napisał: pod pełnym obciążeniem +/-5. Pod pełnym obciążeniem nie pokaże mu korekt, bo ma sondę wąskopasmową. Chyba, że będzie skrajnie ubogo/bogato. 1
d3e Opublikowano 24 Października 2022 Autor Opublikowano 24 Października 2022 Butle mam prawidłowo wstawiona tzn: zawór od strony zderzaka jest. Wtryski hana 2001 zielone. Popróbuje jeszcze z tą mapa gazu powalczyć jeszcze. Takie pytanie mam jeszcze podczas wrzucania na luz przed skrzyżowaniem lub tak jak jadę na wyższych obrotach i wrzucę na luz to obroty potrafią tak nisko spaść że nie raz potrafi zgasnąć jakby za późno podwyższy obroty macie jakiś pomysł czego to może być wina? Dzieje się to na benzynie i gazie po usunięciu korekt też tak samo. Błędów brak. Dzięki
d3e Opublikowano 3 Listopada 2022 Autor Opublikowano 3 Listopada 2022 Okazało się jednak ze turbina już całkiem kończyła żywot klapka od DV była cały czas otwarta na 0.5cm z powodu luzu stad tak słabo dmuchała od dołu. i tego była tez wina spadających za nisko obrotów po dodaniu gazu i odpuszczeniu. Dodaje logi po wymianie turbiny. Co sadzicie? Od dołu trochę przeładowuje ale później już w miarę ok. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się