Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Check


krzyskg

Rekomendowane odpowiedzi

Witam..
Czy to prawda ze jak bląd silnika jest na vcdsie i checka nie wybilo na liczniku,to mozna jeszcze jezdzic dopóki checka nie wywali na liczniku ?
Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz jeździć nawet jak wywali ma desce tylko jak dlugo i z jakim skutkiem to nikt Ci nie powie. Jeszcze zalezy czego dotyczy błąd. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche dziwne pytanie i podjescie. Chyba lepiej zapobiegac niz pozniej ladowac sie w koszta. Jak koncza Ci sie klocki to tez mozesz jezdzic az skoncza sie calkowicie i zniszcza Ci tarcze tylko jaki w tym sens? :co:

Tak ja przem8 napisal- od czego ten blad konkretnie? 

Edytowane przez FishBB
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy tym błędzie powinna zaświecić się żółta kontrolka silnika. Jeżeli się nie świeci, to sprawdź czy ją w ogóle masz przy uruchomieniu zapłonu. Po uruchomieniu silnika powinna zgasnąć. Być może jakiś zdolny grzebacz ją deaktywował by zamaskować właśnie tę usterkę przy sprzedaży. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swieci przy zaplonie i gasnie po uruchomieniu.. ja auto mam juz 5 lat :) na vcds jest tak ze na koncu bledy pisze zapalona chyba :)

kiedys mi sie zapalil check bo mialem ubogą mueszanie pojechalem do gaziarza i potem bylo ok. To bylo 2 lata temu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo ciągnie Ci gdzieś lewe powietrze albo źle wystrojone lpg. Jeżeli to drugie to dalsza jazda może zniszczyć kat, o ile już nie zniszczony.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, krzyskg napisał(a):

Jak dziwne ? A jak bym wogole niemial kompa a check nie zaswieci to co ?

 

Ale skoro masz sprzet i dzieki niemu wiesz ze cos sie dzieje to warto to wykorzystac i zadzialac poki nie bedzie za pozno. Reszte tematu wyczerpal Muskel1 :thumbup1:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiem ze lepiej zapobiegac :) tak czy inaczej to dzieki za popdowiedz zastosuje rady muskela :)

choc jeszcze dodam ze nieraz na postoju na jalowym czasem faluja mi lekko obroty. Moze to pastycznie lewe powietrze dostaje..

Jedli tak,to gdzie moze te powietsze sie dostawac ?

Pacjent 2.0 alt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, krzyskg napisał(a):

Jedli tak,to gdzie moze te powietsze sie dostawac ?

Pacjent 2.0 alt

Wszędzie. Jest tyle różnych możliwiści, że szkoda wymieniać.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, krzyskg napisał(a):

Pacjent 2.0 alt

Poczytaj sobie temat o diagnostyce alt, jest obszerny.

Ustawiam źle ustawione lpg i kat nie spełnia swojej roli przez spalanie oleju albo to co napisałem na początku zdania.

Poza tym check się pali w przypadku błędu stałego, a tu są sporadyczne. JAzda z ubogą mieszanką, zwłaszcza na lpg, prowadzi do uszkodzenia głowicy. Bardzo przyjemne i mało kosztowne naprawy :decayed:

Edytowane przez przem8
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazlem wezyk plastykowy pod zbiorniczkiem wyrownawczym podziurawiony. Moze tam lewe powietrze idzie..pewnie kuna. Jutro sie przyjrze wszystkim wezykom jeszcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...