MaTeo85 Opublikowano 2 Listopada 2022 Opublikowano 2 Listopada 2022 Musisz prześwietlić wiązkę bo gdzieś musi być przerwa. Szukaj zasilania zgodnie ze schematem. Jak nie będzie to jedz do kogoś kto ogarnia.
Koziar993 Opublikowano 2 Listopada 2022 Autor Opublikowano 2 Listopada 2022 Ok , dzięki. Otworze dzisiaj skrzynkę z ECU i sprawdzę wejście tej brązowej kostce PIN 8
Koziar993 Opublikowano 2 Listopada 2022 Autor Opublikowano 2 Listopada 2022 8 godzin temu, MaTeo85 napisał(a): Musisz prześwietlić wiązkę bo gdzieś musi być przerwa. Szukaj zasilania zgodnie ze schematem. Jak nie będzie to jedz do kogoś kto ogarnia. Czy mógłbyś mi powiedzieć w którym miejscu jest ta kostka ? Znalazłem czarna i "żółta " ? Ale obie 8 pin. Sprawdziłem na też pseudo żółtej pin 8 i tam jest napięcie
MaTeo85 Opublikowano 2 Listopada 2022 Opublikowano 2 Listopada 2022 Ta "żółta" to jest brązowa. Jak ma ten sam kolor kabla obsadzony na PINie 8 to jest to. Możesz się upewnić wyciągając bezpiecznik 34, wtedy nie będzie tam +12v.
Koziar993 Opublikowano 2 Listopada 2022 Autor Opublikowano 2 Listopada 2022 1 minutę temu, MaTeo85 napisał(a): Ta "żółta" to jest brązowa. Jak ma ten sam kolor kabla obsadzony na PINie 8 to jest to. Możesz się upewnić wyciągając bezpiecznik 34, wtedy nie będzie tam +12v. Ma dokładnie ten sam kolor i jest na nim -12V a nie na +
Koziar993 Opublikowano 2 Listopada 2022 Autor Opublikowano 2 Listopada 2022 A kabli raczej nie pomyliłem
MaTeo85 Opublikowano 2 Listopada 2022 Opublikowano 2 Listopada 2022 Miernik pokazuje minus, bo masz zamienione kable te od miernika pewnie (czerwony to + a czarny masa) Nie ważne, istotne jest ze do wtyczki masz zasilanie, czyli uszkodzony jest kabel gdzieś dalej w stronę silnika. Szukaj uszkodzeń wiązki itp.
Koziar993 Opublikowano 2 Listopada 2022 Autor Opublikowano 2 Listopada 2022 Jutro po pracy się za to biorę. Dziękuję za pomoc , odezwę się jak uda mi się coś odkryć. Jestem na prawdę wdzięczny za pomoc . Do usłyszenia !
Koziar993 Opublikowano 6 Listopada 2022 Autor Opublikowano 6 Listopada 2022 Hej ! Mały updated . Kostka o której mówiliśmy ( pin 8) nie dostaje prądu . Poprzednio podłączyłem zamiast do masy , to do plusa ( śrubka obok ) i dlatego pokazało -12 V a teraz dałem do akuu i jest 0 . Więc szukać gdzieś obok nóg ?
Koziar993 Opublikowano 6 Listopada 2022 Autor Opublikowano 6 Listopada 2022 Edit : na tym bezpieczniku 34 jest tylko 5v na reszcie bezpieczników jest po 12
MaTeo85 Opublikowano 6 Listopada 2022 Opublikowano 6 Listopada 2022 Zmień bezpiecznik na nowy i wtedy sprawdź. Rozumiem też że robisz pomiary z kluczykiem na zapłonie (kontrolki świecą)?
Koziar993 Opublikowano 6 Listopada 2022 Autor Opublikowano 6 Listopada 2022 Oczywicie , pomiary na zapłonie . W dalszym ciągu na miejscu 34 jest 5v nie zależnie czy jest bezpiwcznim czy go nie ma
MaTeo85 Opublikowano 6 Listopada 2022 Opublikowano 6 Listopada 2022 A na odpalonym aucie ile tam jest?
MaTeo85 Opublikowano 6 Listopada 2022 Opublikowano 6 Listopada 2022 Zobacz też jakie masz napięcie na bezpieczniku 28 i 32
Koziar993 Opublikowano 6 Listopada 2022 Autor Opublikowano 6 Listopada 2022 Kurcze , nie wiem . Zaraz sprawdzę ( na innych bezpiecznikach na zapłonie było 12)
Koziar993 Opublikowano 6 Listopada 2022 Autor Opublikowano 6 Listopada 2022 28 pusty slot / 32 około 4v na zapłonie .
Koziar993 Opublikowano 6 Listopada 2022 Autor Opublikowano 6 Listopada 2022 To już nie ma sensu ? Na odpalonym jest prąd w kazdym miejscu , po 12v i więcej ( do 14 ) podepne przepływke i odrazu gaśnie auto . Na bezpieczniki 34 prąd jest na odpalonym , na kostce prąd się pojawia , na przewodach również się pojawia ( jak auto jest odpalone )
MaTeo85 Opublikowano 6 Listopada 2022 Opublikowano 6 Listopada 2022 Sprawdz po odpaleniu, jak nie będzie 12 to szukaj problemu w przekazniku pompy paliwa J17 który masz nad nogami kierowcy przy MCE. Zaznaczyłem Ci go na foto. Na pinie 1 powinno być stałe 12v a na pinie 2 powinno się pojawiać 12v po zapłonie i na odpalonym aucie.
MaTeo85 Opublikowano 6 Listopada 2022 Opublikowano 6 Listopada 2022 1 minutę temu, Koziar993 napisał(a): To już nie ma sensu ? Na odpalonym jest prąd w kazdym miejscu , po 12v i więcej ( do 14 ) podepne przepływke i odrazu gaśnie auto . Na bezpieczniki 34 prąd jest na odpalonym , na kostce prąd się pojawia , na przewodach również się pojawia ( jak auto jest odpalone ) Czyli zasilanie jest prawidłowe, albo uszkodzona przepływa albo coś źle usunięte z softu jak sai usuwałeś? Tego już nie ogarniam więc nie pomogę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się