Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Schemat wiązki przepływomierza


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Musisz prześwietlić wiązkę bo gdzieś musi być przerwa. Szukaj zasilania zgodnie ze schematem. Jak nie będzie to jedz do kogoś kto ogarnia.

Opublikowano

Ok , dzięki. Otworze dzisiaj skrzynkę z ECU i sprawdzę wejście tej brązowej kostce PIN 8 

Opublikowano
8 godzin temu, MaTeo85 napisał(a):

Musisz prześwietlić wiązkę bo gdzieś musi być przerwa. Szukaj zasilania zgodnie ze schematem. Jak nie będzie to jedz do kogoś kto ogarnia.

Czy mógłbyś mi powiedzieć w którym miejscu jest ta kostka ? Znalazłem czarna i "żółta " ? Ale obie 8 pin. Sprawdziłem na też pseudo żółtej pin 8 i tam jest napięcie :P

Opublikowano

IMG_20221102_165317.jpg

Opublikowano

Ta "żółta" to jest brązowa. Jak ma ten sam kolor kabla obsadzony na PINie 8 to jest to. Możesz się upewnić wyciągając bezpiecznik 34, wtedy nie będzie tam +12v.

Opublikowano
1 minutę temu, MaTeo85 napisał(a):

Ta "żółta" to jest brązowa. Jak ma ten sam kolor kabla obsadzony na PINie 8 to jest to. Możesz się upewnić wyciągając bezpiecznik 34, wtedy nie będzie tam +12v.

Ma dokładnie ten sam kolor i jest na nim -12V a nie na +

Opublikowano

A kabli raczej nie pomyliłem :D

 

Opublikowano

Miernik pokazuje minus, bo masz zamienione kable te od miernika pewnie (czerwony to + a czarny masa) Nie ważne, istotne jest ze do wtyczki masz zasilanie, czyli uszkodzony jest kabel gdzieś dalej w stronę silnika. Szukaj uszkodzeń wiązki itp.

Opublikowano

Jutro po pracy się za to biorę. Dziękuję za pomoc , odezwę się jak uda mi się coś odkryć. Jestem na prawdę wdzięczny za pomoc . Do usłyszenia !

Opublikowano

Hej ! Mały updated .

Kostka o której mówiliśmy ( pin 8) nie dostaje prądu . Poprzednio podłączyłem zamiast do masy , to do plusa ( śrubka obok ) i dlatego pokazało -12 V a teraz dałem do akuu i jest 0 . Więc szukać gdzieś obok nóg ?

Opublikowano

Edit : na tym bezpieczniku 34 jest tylko 5v na reszcie bezpieczników jest po 12 

Opublikowano

Zmień bezpiecznik na nowy i wtedy sprawdź.

Rozumiem też że robisz pomiary z kluczykiem na zapłonie (kontrolki świecą)?

Opublikowano

Oczywicie , pomiary na zapłonie .

W dalszym ciągu na miejscu 34 jest 5v nie zależnie czy jest bezpiwcznim czy go nie ma 

Opublikowano

A na odpalonym aucie ile tam jest?

Opublikowano

Zobacz też jakie masz napięcie na bezpieczniku 28 i 32

Opublikowano

Kurcze , nie wiem . Zaraz sprawdzę ( na innych bezpiecznikach na zapłonie było 12)

Opublikowano

28 pusty slot / 32 około 4v na zapłonie . 

Opublikowano

To już nie ma sensu ?

Na odpalonym jest prąd w kazdym miejscu , po 12v i więcej ( do 14 ) podepne przepływke i odrazu gaśnie auto .

Na bezpieczniki 34 prąd jest na odpalonym , na kostce prąd się pojawia , na przewodach również się pojawia ( jak auto jest odpalone )

Opublikowano

Sprawdz po odpaleniu, jak nie będzie 12 to szukaj problemu w przekazniku pompy paliwa J17 który masz nad nogami kierowcy przy MCE.

Zaznaczyłem Ci go na foto.

Screenshot_20221106_122549.jpg.3e914c160542550b4694703c8247c940.jpg

Na pinie 1 powinno być stałe 12v a na pinie 2 powinno się pojawiać 12v po zapłonie i na odpalonym aucie.

Opublikowano
1 minutę temu, Koziar993 napisał(a):

To już nie ma sensu ?

Na odpalonym jest prąd w kazdym miejscu , po 12v i więcej ( do 14 ) podepne przepływke i odrazu gaśnie auto .

Na bezpieczniki 34 prąd jest na odpalonym , na kostce prąd się pojawia , na przewodach również się pojawia ( jak auto jest odpalone )

Czyli zasilanie jest prawidłowe, albo uszkodzona przepływa albo coś źle usunięte z softu jak sai usuwałeś? Tego już nie ogarniam więc nie pomogę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...