Szperek Opublikowano 4 Listopada 2022 Opublikowano 4 Listopada 2022 (edytowane) Witam. Problem z silnikiem 2.0tfsi oznaczenie BGB. Problem polega na nadmiernym zużyciu oleju (1l na 1000km). W układzie dolotowym w dolnych rurach ic znajdują się duże ilości oleju oraz w rurce która podąża od odmy do kolektora ssącego. Samochód cały czas nie dymi ale gdy zmienię bieg lub dam na luz to puści chmurę dymu. Nie wiem o co chodzi ale postanowiłem kupić zaślepkę odmy pcv delete. Zaślepilem i tu szok taki że auto wcześniej nie dymiło na postoju a tu dymi jak czołg. Przejechałem tak 15km myślałem że może wypala olej z ic. Ale cały czas dymi a za mną świata nie widać xD założę odmę nie dymi na postoju ale co jakiś czas puści ogromną śmierdząca chmurę dymu. Ktoś poradzi? Może ktoś miał to samo. Już ręce opadają:( Edytowane 4 Listopada 2022 przez Szperek
Langista Opublikowano 5 Listopada 2022 Opublikowano 5 Listopada 2022 Turbo do regeneracji, uszczelniacze zaworowe tak samo.
Szperek Opublikowano 5 Listopada 2022 Autor Opublikowano 5 Listopada 2022 Głowica była ponoć robiona cała przez poprzedniego właściciela. Turbo zero luzu wzdłużnego, poprzeczny delikatny. 18 godzin temu, Szperek napisał(a): Witam. Problem z silnikiem 2.0tfsi oznaczenie BGB. Problem polega na nadmiernym zużyciu oleju (1l na 1000km). W układzie dolotowym w dolnych rurach ic znajdują się duże ilości oleju oraz w rurce która podąża od odmy do kolektora ssącego. Samochód cały czas nie dymi ale gdy zmienię bieg lub dam na luz to puści chmurę dymu. Nie wiem o co chodzi ale postanowiłem kupić zaślepkę odmy pcv delete. Zaślepilem i tu szok taki że auto wcześniej nie dymiło na postoju a tu dymi jak czołg. Przejechałem tak 15km myślałem że może wypala olej z ic. Ale cały czas dymi a za mną świata nie widać xD założę odmę nie dymi na postoju ale co jakiś czas puści ogromną śmierdząca chmurę dymu. Ktoś poradzi? Może ktoś miał to samo. Już ręce opadają:(
Mano4 Opublikowano 5 Listopada 2022 Opublikowano 5 Listopada 2022 (edytowane) W tych motorach zdarzały się pękniete pokrywy zaworów tz jej przegrody i mgla olejowa nie jest poprawnie odseparowana.Poszukaj po necie byly zdjęcia.Może to coś pomoże.Znalazlem Inside of valve cover broken? Oil consumption Related. WWW.AUDIZINE.COM I wasn't really sure where to post this so i made a new thread. didnt want to bump a thread from a few... Edytowane 5 Listopada 2022 przez Mano4 Dodanie linku
Szperek Opublikowano 5 Listopada 2022 Autor Opublikowano 5 Listopada 2022 @Mano4właśnie nie mogłem nic znaleźć na ten temat, aczkolwiek zdejmowałem pokrywę zobaczyć co tam się dzieje w ogóle i ku zdziwieniu właśnie ten dekielek co jest przymocowany do pokrywy zaworów od środka był cały na około sylikonem objechany. Wydaje mi się że tak nie powinno być. Po niedzieli wleci nowa pokrywa i odma. Jeśli nie pomoże pójdę pierw w turbo bo mam od kumpla za 400 regenerowane z gwarancją a później w uszczelniacze. Taki mała ciekawostka że kumpla tata ma Leona fr nie pamiętam jakiego ale tam fabryka przewidziała pobór oleju 1l na 1000km... Szok.. tak też robi, raz na tydzień litre dolewa ? ale tam nie czuć w spalinach oleju i nawet nie dymi, a moja B7 puści dyma czas od czasu nie tak że cały czas.
Mano4 Opublikowano 6 Listopada 2022 Opublikowano 6 Listopada 2022 Została mi sprawna odma po moim BWE jak chcesz to oddam ci za 4paka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się