Skocz do zawartości
IGNOROWANY

3.0 ASN problem z rozrządem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witajcie Pomoże ktoś z rozszyfrowaniem logow dynamicznych z VCDSa??? Mechanicy i inni znachorzy twierdza że problem jest z rozrzadem... Auto ma wypadanie zaplonow na 1 i 2 cylindrze, miga check engine ale od 3tys obrotow zaczyna chodzic rowno i jedzie w miare normalnie. Silnik chodzi nierowno, pali na dotyk. Wymienione swiece i cewki. Znajomy mechanik twierdzi ze szybciej i bezpieczniej wymienic silnik niz bawic sie w ustawianie bo nikt w okolicy nie ma doswiadczenia ani checi w takie zabawy.

Mierzylem blok 90 i 93.

Podpowiedzcie cos madrego...

20221126_142637.jpg

LOG-01-090-093-001.CSV

Edytowane przez Tomash77LZ
Opublikowano

Ta wymienić silnik i przy okazji wymienić rozrząd przestawiając go, ASN niewdzięczne silniki, jak jeździ to jeździ jak się wysra to... ch.. człowieka by trafił.

 

Mechanik chyba o tym silniku za wiele chyba nie wie i jego bolączkach. Jak chce być bezpieczny to niech wynajmie ochroniarza i kupi dobre ubezpieczenie.

 

Albo ogarnąć ten co masz, szukanie sprawnego ASN nie jest takie łatwe, a do jego naprawy trzeba mieć głębokie kieszenie, albo na złom go.

Opublikowano

Dobry zawodnik, wymiana silnika bo rozrząd go przerasta :polew:  gdzie to taki spec jest?

 

Logi nic nie mówią, zrób dynamiczne. Poza lekko przestawionym rozrządem na jednym wałku nic tu nie widzę. Katalizatory są? LPG czy benzyna?

Opublikowano

Dzięki za zainteresowanie. Katy usunięte, lpg jest i działało idealnie aż do momentu awarii koła zmiennych faz rozrządu.  

Logi dynamiczne wrzucone jako załącznik-plik. csv

Według mnie koła nie działają (blok 90 ciągle jest na OFF) ale wolałbym skonsultować zanim znowu ktoś zacznie grzebać.LOG-01-090-093-001.CSV

Opublikowano

Miałeś zrobić logi dynamiczne, to jest statyczny. Ktoś wymieniał koło zmiennych faz? Płynu ubywa? Jest CO2 w płynie?

Opublikowano

Logi robione podczas jazdy Blok 90, 93 i 01 mam zrobić jakieś inne ? Koło było wymienione, rozrzad ustawiony od nowa. Plynu nie ubywa, brak CO2 w układzie silnik nie dymi na biało...

Opublikowano

Jak podczas jazdy, jak masz obroty jałowe i czasami jest gazowane do 1500 obrotów.. 

Opublikowano

Zrobię jeszcze raz i wrzucę Ale z tego co widzę na tabeli silnik krecil się do 5000 obrotów...

Plik jest duży Pierwszy raz robiłem logi dynamiczne ?

Opublikowano

Nie wiem czy tak powinno być że grupa 90 bez względu na obroty silnika zawsze ma "adjustment status" na OFF ??

Screenshot_20221127_113122_Sheets.jpg

Screenshot_20221127_113206_Sheets.jpg

Opublikowano (edytowane)

Z tego co widzę to zmienne fazy działają. Kiedy fazator był wymieniany, na używkę? Coś zgaduję, że ten, który jest ustawiony na 12 był wymieniany bo reszta bardzo dobrze. Nie mniej nawet przy ustawieniu na 12 nie powinien on stwarzać problemów z wypadaniem zapłonu. Logi robione na benzynie czy na gazie? Zrób je jeszcze raz na obu, przed logowaniem usuń błędy w sterowniku silnika, nawet jak ich nie ma. Znajdź pustą i równą drogę, logi rób na 3-cim biegu, zwolnij do 1000 obrotów i gaz w podłogę aż do odcięcia, tak samo na LPG jak i benzynie.

Edytowane przez Langista
Opublikowano

I jak kolego z tematem? Poradziłeś sobie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...