CZARO_B7 Opublikowano 29 Listopada 2022 Opublikowano 29 Listopada 2022 Witam , Proszę o pomoc w sprawdzeniu logów. Auto ma dziwne zachowania , w jedną stronę 30km do pracy jedzie jakby miało jakąś ograniczoną moc, dodatkowo często jest tak że pedał 100% w podłodze a auto odpuszcza i zaczyna ciągnąć . W drugą stronę jeździe jakby miał kilkadziesiąt koni więcej. Logi robione na benzynie 98 , + log na gazie . - Auto było na sprawdzeniu szczelności wszystko ok , - Elektrozawór n75 sprawdzony przy użyciu akumulatora otwiera i zamyka , - Zawór DV sprawdzony ( nie opada mebmbrana po zatkaniu palcem ) , - Przepustnica wyczyszczona + zrobiona adaptacja , turbo w tamtym roku regenerowane ponieważ skorupa żeliwna pękła. - W aucie wymieniony KAT na BOSAL STATYCZNE : 001+003 - https://log.tunezilla.com/s/HZ9P9BFn 002+033 - https://log.tunezilla.com/s/BA21QuQQ DYNAMICZNE : 002+033 - https://log.tunezilla.com/s/GNyhSYUB 003+020 - https://log.tunezilla.com/s/q9mikfy3 115+118 - https://log.tunezilla.com/s/e6JeFItJ 115+118 Z WYPIĘTĄ WTYCZKĄ OD PRZEPŁYWOMIERZA - https://log.tunezilla.com/s/Q4LpEsFq 002+033 LPG - https://log.tunezilla.com/s/4duoeEuI 090+091+093 - https://log.tunezilla.com/s/URLEj0Xp 026 - https://log.tunezilla.com/s/wqGiQ2rO Będę wdzięczny za jakieś sugestie.
przem8 Opublikowano 29 Listopada 2022 Opublikowano 29 Listopada 2022 (edytowane) Przeplywka ori? Poza tym masz przeładowania turbo. Uszkodzny n75 albo nieszczelność w podcisnieniach. Edytowane 29 Listopada 2022 przez przem8 1
CZARO_B7 Opublikowano 29 Listopada 2022 Autor Opublikowano 29 Listopada 2022 -Przepływomierz oryginalny , nawet 2 ( jeden pożyczona z idealnie jadącego auta ) -Czy N75 może się "zawieszać" skoro pod akumulatorem klikałem go z 50 razy za każdym razem zamykał/otwierał? -2 Mechaników sprawdzało szczelność od filtra , po węże od n75, dv , intercooler nic nie znaleźli na coś szczególnie zwrócić można uwagę? Ewentualnie jakiś sposób w który mógłbym sam sprawdzić? -Po czym można wnioskować że pompa paliwa na wykończeniu?
Łukasz13 Opublikowano 29 Listopada 2022 Opublikowano 29 Listopada 2022 Pompa paliwa raczej ok, za to lpg do ustawienia, masz problem z regulacja doładowania, czyli uszkodzone węze od n75 lub samo n75, to ze cyka nie znaczy ze sprawne, moze tez byc uszkodzona gruszka turbiny. Jak chcesz to podjedz do mnie zdiagnozuje CI to na szybko i jak sie da to naprawie i nie bedziesz sie musiał bujać z problemem po "fachowcach". 1
CZARO_B7 Opublikowano 29 Listopada 2022 Autor Opublikowano 29 Listopada 2022 @Łukasz13 Właśnie zauważyłem ,że jesteś z Radomska a ja tam często bywam u Teściowej więc bardzo chętnie skorzystam z twojej pomocy oczywiście odpłatnie , niestety u nas przerobiłem już większość mechaników i każdy stwierdza jedno jak nie ma błędów tzn że auto jest sprawne i nie ma gdzie szukać. Napiszę do ciebie PW.
szaryy Opublikowano 30 Listopada 2022 Opublikowano 30 Listopada 2022 @CZARO_B7 polecam @Łukasz13gość zna się na rzeczy 1
CZARO_B7 Opublikowano 9 Grudnia 2022 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2022 Drodzy, Forum nie zawiodło, byłem w końcu z wizytą u @Łukasz13 , moje auto wróciło do pełnej formy. Przyczyną problemów wyżej opisanych okazał się uszkodzony zawór N75 ,który pomimo tego ,że kiedy go sprawdzałem pod akumulatorem to cykał i "niby działał" to przeładowywał turbo. Jeszcze raz bardzo duże podziękowania dla @Łukasz13 bardzo rzetelny fajny gość znający się diagnostyce/mechanice. Jeżeli ktoś z was ma problemy to śmiało z czystym sumieniem mogę polecić Łukasza - warto pojechać nawet te 100/200km.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się