Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Często ograniczona MOC / Słabo wstaje dół


CZARO_B7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , 

Proszę o pomoc w sprawdzeniu logów. 

Auto ma dziwne zachowania , w jedną stronę 30km do pracy jedzie jakby miało jakąś ograniczoną moc, dodatkowo często jest tak że pedał 100% w podłodze a auto odpuszcza i zaczyna ciągnąć . W drugą stronę jeździe jakby miał kilkadziesiąt koni więcej. 

Logi robione na benzynie 98 , + log na gazie . 

 

- Auto było na sprawdzeniu szczelności wszystko ok ,

- Elektrozawór n75 sprawdzony przy użyciu akumulatora otwiera i zamyka ,

- Zawór DV sprawdzony ( nie opada mebmbrana po zatkaniu palcem ) ,

- Przepustnica wyczyszczona + zrobiona adaptacja , turbo w tamtym roku regenerowane ponieważ skorupa żeliwna pękła. 

- W aucie wymieniony KAT na BOSAL

 

STATYCZNE

001+003 - https://log.tunezilla.com/s/HZ9P9BFn

002+033 - https://log.tunezilla.com/s/BA21QuQQ

 

 

DYNAMICZNE : 

002+033 - https://log.tunezilla.com/s/GNyhSYUB

003+020 - https://log.tunezilla.com/s/q9mikfy3

115+118 - https://log.tunezilla.com/s/e6JeFItJ

115+118 Z WYPIĘTĄ WTYCZKĄ OD PRZEPŁYWOMIERZA - https://log.tunezilla.com/s/Q4LpEsFq

002+033 LPG - https://log.tunezilla.com/s/4duoeEuI

090+091+093 - https://log.tunezilla.com/s/URLEj0Xp

026 - https://log.tunezilla.com/s/wqGiQ2rO

 

Będę wdzięczny za jakieś sugestie. 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeplywka ori? 

Poza tym masz przeładowania turbo. Uszkodzny n75 albo nieszczelność w podcisnieniach. 

Edytowane przez przem8
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-Przepływomierz oryginalny , nawet 2 ( jeden pożyczona z idealnie jadącego auta ) 

-Czy N75 może się "zawieszać" skoro pod akumulatorem klikałem go z 50 razy za każdym razem zamykał/otwierał? 

-2 Mechaników sprawdzało szczelność od filtra , po węże od n75, dv , intercooler nic nie znaleźli na coś szczególnie zwrócić można uwagę? Ewentualnie jakiś sposób w który mógłbym sam sprawdzić? 

-Po czym można wnioskować że pompa paliwa na wykończeniu? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa paliwa raczej ok, za to lpg do ustawienia, masz problem z regulacja doładowania, czyli uszkodzone węze od n75 lub samo n75, to ze cyka nie znaczy ze sprawne, moze tez byc uszkodzona gruszka turbiny. Jak chcesz to podjedz do mnie zdiagnozuje CI to na szybko i jak sie da to naprawie i nie bedziesz sie musiał bujać z problemem po "fachowcach".

 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Łukasz13 Właśnie zauważyłem ,że jesteś z Radomska a ja tam często bywam u Teściowej więc bardzo chętnie skorzystam z twojej pomocy oczywiście odpłatnie , niestety u nas przerobiłem już większość mechaników i każdy stwierdza jedno jak nie ma błędów tzn że auto jest sprawne i nie ma gdzie szukać. Napiszę do ciebie PW. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy, 

Forum nie zawiodło, byłem w końcu  z wizytą u @Łukasz13 , moje auto wróciło do pełnej formy.

Przyczyną problemów wyżej opisanych okazał się uszkodzony zawór N75 ,który pomimo tego ,że kiedy go sprawdzałem pod akumulatorem to cykał i "niby działał" to przeładowywał turbo. 

Jeszcze raz bardzo duże podziękowania dla @Łukasz13 bardzo rzetelny fajny gość znający się diagnostyce/mechanice. 

Jeżeli ktoś z was ma problemy to śmiało z czystym sumieniem mogę polecić Łukasza - warto pojechać nawet te 100/200km. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...