hidden22 Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Witam u mnie pod maska tez sluchac dziwny dziwek czasami mocniej czasami slabiej dziwek przypomina jak by blaszka luzni latala dzisiaj sprawdzilem czy wirnik a alter zatrzymuje sie dorwazu czy kreci sie jesczze chwile. jak zgasze auto to ten wirniczek zatrzymuje sie tak samo jak rolka, czy to bedzie wlasnie te sprzegielko od alter?
piotrsob1 Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 jeżeli w czasie kręcenia na postoju kierownicą napinacz skacze bardziej i pasek piszczy, szczególnie jak skręcisz kierą do oporu, to nna bank sprzęgiełko do wymiany:whistling:
PRZEMEKC Opublikowano 30 Października 2013 Opublikowano 30 Października 2013 ..ale sprzegiełko wymienił gregor_gg , wiec cos innego musi być
michal246 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Witam ?odgrzeję trochę temat, mianowicie tydzień temu urwała mi się śruba mocująca napinacz paska który idzie na alternator i pompe wspomagania, myślałem że winny był sam napinacz ponieważ od niedawna zaczął dziwnie "świerczeć" i faktycznie po wymianie napinacza było cicho, jednak po tygodniu znowu to samo, czyli zerwana śruba napinacza ? Moje pytanie to czy winne jest sprzęgło alternatora czy może pompa wspomagania? Bo przy maksymalnym skręcie faktycznie słychać lekkie buczenie co mogłoby sugerować problemy ze wspomaganiem. Proszę o jakieś sugestie
Daniel85 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Siemka Pany ? mam pytanie do Was odnośnie wymiany napinacza paska alternatora tzn jakie sa zalecenia kiedy go wymieniać ??? Ostatnio wymieniałem go przy wymianie rozrządu czyli ok 70 tys km temu i teraz mam w planie kolejna i zastanawiam się czy i ten napinacz wymienić czy sam nowy pasek altka wystarczy ?? Pozdrowki 4 all
Lu-Gi Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Jak jest wszystko ok to raczej bez sensu napinacz wymieniać, teoretycznie może być tak że jak założysz nowy sztywny pasek to wtedy może się coś zacząć dziać ale napęd osprzętu nie jest aż tak obciążony jak np rozrzad więc ryzyko uszkodzenia rolki czy napinacza jest mniejsze. Poza tym wymienić można go w każdej chwili bo roboty przy tym jest tyle co nic. Ja bym nie wymieniał tym bardziej jeżeli masz ten hydrauliczny który też do tanich nie należy, no chyba że masz nadmiar gotówki i wiazesz długa przyszłość z tym autem to profilaktycznie wymienić oczywiście możesz
Daniel85 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Dzięki za odpowiedz ogólnie chyba go zostawię nie jest hydrauliczny jest ta wersja tańsza ? chyba że mechanik będzie cos bziaczył że przydało by się go wymienić to wtedy zadecyduje.Jeszcze raz dzięki za info pozdrawiam miłego dzionka ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się