marcelomattsoy Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 witam serdecznie, mam nadzieję, że dobry dział. Zrobiłem dziś diagnostykę z jednym polecanym (wiadomo jak to jest) i wyszło, że do wymiany mam "zawór podciśnienia" - osoba chcąca wymienić ten zawór, powiedziała, że nie ma on numeru, w ASO nie kupię, tylko regeneracja lub kupno używanego. Kolo powiedział, że ten zawór jest przy turbinie i całość można wymienić razem z nią. Sorry za to, ale ja w kwestiach silnikowych jestem noga.
spetsnaz Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 pokazał Ci palcem o który zawór chodzi? Wrzuć fotę.
marcelomattsoy Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2009 no właśnie nie (nie mogę wrzucić foty). Specjalnie jechałem z pracy, a teraz w niej jestem i będę do późna (auto zostało). Dopiero jutro miałbym okazję. Coś tam gaworzył o membrance. Zobaczymy jutro, zrobię fotkę i wrzucę tutaj. Na razie wstrzymałem go z wszelkimi pracami.
MarcinGD Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Pewnie chodzi o ten zawor sterujacy wychyleniem kierownic w turbinie. Rzeczywiscie w aso ta czesc nie jest dostepna osobno. Z drugiej strony nie musi byc to wcale to, mogly sie kierownice zapiec. Gdzies widzialem ze te zaworki regeneruja ale nie pamietam juz gdzie.
spetsnaz Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 no właśnie nie. Specjalnie jechałem z pracy, a teraz w niej jestem i będę do późna (auto zostało). Dopiero jutro miałbym okazję. Coś tam gaworzył o membrance. Zobaczymy jutro, zrobię fotkę i wrzucę tutaj. Na razie wstrzymałem go z wszelkimi pracami. za mało informacji, niech pokaże Ci o który zawór mu chodzi i wszystko będzie jasne.
marcelomattsoy Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2009 turbo mi rozebrali i kierownice były ok. Sprawiali wrażenie, że wiedzą co robią, a ja, że wiem co do mnie mówią :> Głównie dzięki forum.
pwal Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Pewnie taki zaworek: http://www.moto.allegro.pl/item611467898_aktuator_zawor_tdi_turbiny_turbo_vw_audi_gruszka.html
marcelomattsoy Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Witam, chodziło o to: Podmieniłem i po jeździe wymieniłem na stałe. Mój samochód dawno się tak nie zachowywał Aż nie chciało się z niego wychodzić. Dawca nieznany, ale mam nadzieję, że organizm nie odrzuci przeszczepu. Koszt 300PLN z robocizną. Co ciekawe odpinałem wężyk dochodzący do tej membrany i rzeczywiście nic przez nią nie przechodziło, tylko myślałem, że to coś grubszego jest. Na szczęście to tylko ona, reszta jest w jak najlepszym porządku (na razie ) Auto już nie wydziela czarnej zasłony podczas przyspieszania, nie ma overboost (ok 3500rpm), ładnie się wkręca, równiutko. Dodam, że jak go w końcu oddawałem to już zero kompletne, Audi z silnikiem od kosiarki. Błąd miałem taki: Code 001: 17964 P1556 sporadic Turbo super charger boost sensor (A) circuit: control limit not reached Miłego dnia !!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się