Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z akumulatorem 2.0 tfsi


Neonek20

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ostatnio przy większych mrozach auto było coraz słabsze pod względem prądu ( odprowadzanie do domu się nie odpalało ) oraz wyskoczył komunikat po ang ( proszę naładować baterie przed startem czy cos takiego ).

Po naładowaniu 1 prostownikiem 8A 12v ( diody zapaliły się na zielono ze wszystko git ) kolejnego dnia auto pokazało ze ma 50% postanowiłem podpiąć go pod mój 2 prostownik który naprawia akumulatory 6A po zakończonym programie naprawy naładowałem go 3 prostownikiem ( z myślą ze 2 poprzednie sa za słabe ) 12v 15A. 

Kiedy program zakończył się odpaliłem auto a na systemie mmi pisze naładowanie w 40% oraz auto miało objawy jak na początku i akumulator znowu umierał. 

 

- Tak ładowanie jest ok 14v ( lecz robię tylko 6km po mieście maxymalnie dlatego benzyna ) 

- Tak jak akumulator  jest naładowany auto odpala od strzała bez problemu 

- Tak w ciepłe dni nie było problemu 

- Używam kamerki samochodowej i wyeliminowałem ją po 1 ładowaniu na testy czy nie zabiera za dużo prądu 

 

( wydaje mi się ze akumulator się "zdegradował" ze 100% ( 75ah) do 40% ) 

 

i teraz pytanie czy musze kupić nowy ?  czy szukać gdzie indziej problemu ? 

 

Dzięki za odpowiedźi pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mniejszy prąd z prostownika nie oznacza, że nie doładuje akumulatora jedynie zajmie mu to więcej czasu.

Pytanie ile lat ma akumulator ?

Jak więcej jak 5 to raczej w ciemno możesz wymieniać jak dużo mniej to warto było by go podłączyć do odpowiedniego testera akumulatorów żeby mieć pewność, że problem nie leży gdzieś indziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Elhape napisał(a):

Mniejszy prąd z prostownika nie oznacza, że nie doładuje akumulatora jedynie zajmie mu to więcej czasu.

Pytanie ile lat ma akumulator ?

Jak więcej jak 5 to raczej w ciemno możesz wymieniać jak dużo mniej to warto było by go podłączyć do odpowiedniego testera akumulatorów żeby mieć pewność, że problem nie leży gdzieś indziej.

Myślę ze około 3 lat ... z marki bosch.

Byłem na teście akumulatora miernikiem pokazało ze jest OK tylko rozładowany.

Problem znalazłem w klemach były już w patynie i nie przewodziły dostatecznie prądu po oczyszczeniu i naładowaniu akumulatora z tyłu nie poprzez piny z przodu auto pokazało 100%.

Po odpaleniu spadło do 60% i podczas jazdy doładował sie do 80% nie wiem ile zabiera odpalenia auta oraz stanie na zapłonie 5 minut gdyż od niedawna mam tą funkcje w mmi. 

Bede monitorował na razie finał sprawy na zaśniedziałych kablach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...