M3I Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Witam, Mam taki problem z instalcją: Po dodaniu gazu i zdjęciu nogi z pedału obroty opadają i czasem spadną ta nisko ,że aż się przydusi. Na benzynie tego problemu niema. Ostatnio poprawiano mi mapę wtrysku , jest nieco lepiej ,ale nadal czasem to występuje. Męcze się z tym od kilku miesięcy. Najpierw gaziarz mówił że gumki we wtryskach się wytłukły i dlatego przylewa silnik. No ale ostatnio zostały wstawione nowe gumki , listwy zostały skalibrowane ,następnie na nowo zrobiono mapy wtrysków. Jest lepiej ale nadal nie idealnie. Gaziarz mówi że nowe listwy wtryskowe załatwią sprawe.NIewiem czy aby napewno. Ostatnio zauważyłem,że gdy włacze klimatyzacje (a wiadomo że wtedy chyba mieszanka na wolnych obrotach jest bogatsza) sprawa praktycznie nie występuje. A gdy klima jest wyłączona to ten problem raz jest,a raz go niema. co o tym myślicie
juby_p Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 napisz co masz pod maską? a na jałowym obroty ci falują? Tak na mój nos to masz zawolne wtryski i jak czasy wtrysków spadaja praktycznie do zera to listwy nie wyrabiają czyli prawdopodobnie masz walteki??
M3I Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2009 napisz co masz pod maską? a na jałowym obroty ci falują? Tak na mój nos to masz zawolne wtryski i jak czasy wtrysków spadaja praktycznie do zera to listwy nie wyrabiają czyli prawdopodobnie masz walteki?? Mam Magic jety , podobno są szybkie. Sterownik KME Diego, Reduktor również KME. Z tego co juz w tym siedze , to wiem ze problemy były z Magic Jetami w pierwszych wydaniach. Padały gumki (oring ) za tłoczkiem. Nastepne wersje podobno są juz super. no ale Ja w moich wymieniłem te gumki ,fakt były uklepane na równo. Gaziarz mówił ze teraz jest wszystko super z czasami i korekcjami. Ale nadal czasem sie przydusi ,przyleje. Obroty teraz mi nie falują.Ale był moment ze na starych gumach obroty chodziły od 400-1100 .I tak non stop.
juby_p Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 No to faktycznie mój silnik chodzi dobrze na magic jetach i sa szybkie tylko bardzo wrażliwe na syf z gazu. A może masz duże przeroswy ciśnienia przy cutoff i to jest przyczyną? Albo trzeba troche recznie dół mapy ustawić - umnie (Agis OBDCAN) można wprowaszać korekty wzgledem czasu wtrysku i obrotów ciekawe czy uciebie da sie cos takiego zrobić.
M3I Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2009 A może masz duże przeroswy ciśnienia przy cutoff i to jest przyczyną? co to znaczy? że ciśnienie nie jest utrzymywane na jednakowym poziomie przez reduktor? przy depnięciu spada ,a po odjęciu gazu rośnie zbyt moco??
juby_p Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 dokładnie cos takiego tylko umnie to nierobiło problemu ale mamy inne elektroniki i moze inaczej reagować. Tak na marginesie. Jeżeli masz Golda to możesz miec spadki cisnienia rzedu do 0,3 a przerosty do 1,8 i wyżej a jesli masz silvera to niewiem ale napewno jeden i drugi niedaje rady sobie przy tym silniku - na goldzie moze i jexdzi fajnie ale nie rewelacyjnie i mnie zmarzał w zime, zamała wydajność temperaturowa
M3I Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2009 W piatek w Mławie u Piotra N to było ustawiane. Jeździlismy z podpiętym kompem. Pokazywał mi , że reduktor rewelacji nie robi. Ciśnienie przy bucie spadało do 0,6 , przy odpuszczeniu 1,4-1,5 . NIewiem czy to jest Silver czy Gold. [br]Dopisany: 28 Kwiecień 2009, 14:32_________________________________________________Jednak Piotr mówił że Mieszanka przy "bucie " jest bogata , inaczej by mnie nie wypuścił. [br]Dopisany: 28 Kwiecień 2009, 14:33_________________________________________________W zimie nie zauważyłem problemów.
juby_p Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 a jakie masz nominalne cisnienie? 0,6 to moim zdaniem lipa elektronika musi sie niexle nagłowić żeby se policzyc kompensacje, a ty widziałes ze jest bogato czy tylko powiedział??
M3I Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Z tego co pamietam to nominalne cisnienie 0,9 . Mówił ze jest bogato.[br]Dopisany: 28 Kwiecień 2009, 15:00_________________________________________________Ten mój gazownik poleca mi reduktor Scorpion ST. No i najnowszy typ Magic Jetów. Bo te co ja mam jeszcze to gumki padały non stop.
juby_p Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 no to 0,3 to chyba jeszcze nie tragedia;) na Scorpion ST może niebyc lepiej poczytaj tu http://lpg.info.pl/viewtopic.php?t=980 Jesli masz zainwestować we wtryski zastanów sie nad matrixami sa droższe ale sporo lepsze i trwalsze - ale to tyko moja prywarna sugestia
M3I Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2009 no tak, ale dalej niemam speca który by powiedział jasno co jest i co należy wymienić..
bogdansky Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 powiedzcie mi , mam podobny problem, pomiedzy 1500 a dwa tysiace przy spokojnym dodawaniu gazu silnik jak by sie dławi, ostatnio zauwazyłem ze mam lekko ubitą krawędź górnej obudowy filtra powietrza , zaraz przy spince, czy to tez moze miec wpływ na to dławienie, pozrd.
juby_p Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 a dławi sie na bezynie na gazie ? jak na gazie to napisz jaka masz instalkę
bogdansky Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 mam wrazenie ze i na gazie i na benzynie, moze na gazie troche bardziej , instalacja Stag200, system sekwencyjny(chyba chodzi o wtryski, bo spisuje to z kartki którą dostałem razem z samochodem) Valtek
juby_p Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 a było kiedyś dobrze? a jaki masz reduktor? ile może miec przejechane na gazie? może cos robileś np czysciłes wtryski? wymieniałeś wtryski? na biegu jalowym pracóje rowno?
bogdansky Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 reduktor silver, własciwie jak go kupilem w zeszlym roku po wakacjach to moze bylo troche lepiej. teraz nie ma tragedii ale to troche denerwuje, na gazie jest zrobione okolo 20 tys km, bylem ostatnio na przegladzi no to standard, wymiana filtrow i troche podniesienie temperatury przełączania, mowili ze wszystko jest ok, a mam jeszce cos takiego ze musze przed zgaszeniem silnika sam przelączyc na gaz bo ja postoi troche to pomimo tego ze i tak odpala na bezynie musi troche dłużej pokręcic, na biegu jałowym troszke faluje ,ale to i na PB i LPG, acha czasem na vagu wypluje sonde, czasem dwie
juby_p Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 reduktor to masz do kosiarki a nie do swojego silnika;) i niemów że jest dobry bo to nieprawda niedaje rady takiej mocy jak masz. Zaczął bym od załatania filtra bo jeśli tam ssie powietrze to może cos sie zaburzać w podciśnieniach przyokazji radził bym sprawdzićstan wszystkich wężyków od podciśnienia - tak przy okazji;) i wszystko inne co ci przychodzi do głowy żeby być pewnym że silnik jest sprawny i na benzynie chodzi dobrze. Pisałeś ze na gazie i na benzynie podobnie - to może warto skasować stałe wyuczone przez kompa benzynowego i polatać trochę na benzynie i zobaczyć co będzie, taka rada na początek.
bogdansky Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 to moze warto by bylo za jakims reduktorem sie rozejrzec, a co mogl bym do tego zestawu zalozyc?
michalb007 Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 to że musisz przed zgaszeniem silnika przełączyć na benzynę żeby długo nie kręcić przy odpalaniu to znak że coś nie działa jak powinno, mi zawsze odpala tak samo ok. 4 razy musze zakręcić.
juby_p Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 to moze warto by bylo za jakims reduktorem sie rozejrzec, a co mogl bym do tego zestawu zalozyc? EG 200 EuropenGaz ale wymiana reduktora niezlikwiduje twoich bolaczek zacznij od tego co ci pisałem wczesniej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się