Jaroslaw_ Opublikowano 31 Grudnia 2022 Opublikowano 31 Grudnia 2022 (edytowane) Cześć, Kilka miesięcy temu miałem problem z jedynką i wstecznym, jednym słowem biegi ciężko wchodziły. Został wymieniony wysprzęglik co było rozwiązaniem. Podczas odbioru auta od mechanika zauważyłem że pedał hamulca wpada do podłogi, zjechaliśmy na warsztat i wymienili płyn hydrauliczny(? hamulcowy ?) co pomogło. Od prawie 10 miesięcy ubywało mi płynu chłodniczego, temat był lekceważony ponieważ były to nie wielkie ilości, w ostatnim czasie nasiliło się to i został wymieniony termostat, dwa węże (8E1819371B oraz 8E1819373R), uszczelka przy chłodnicy oleju, do zrobienia został reduktor gazu z którego też leci. Po jakimś czasie zauważyłem ślizganie się sprzęgła, z początku nie było to uciążliwe ale aktualnie ciężko ruszyć od 3k obrotów czy coś wyprzedzić ... Mam 2 teorie: 1. Został nie poprawnie zamontowany wysprzęglik hydrauliczny przez co jest kiepski docisk i tarcza się ślizga. 2. Do sprzęgła dostał się płyn chłodniczy / olej co doprowadziło do ślizgania. Ostatniego remontu sprzęgła ja nie przeprowadzałem, ale z informacji wynika że jest tam dwumas AWX + tarcza obita kevlarem, wykonane było to maksymalnie 30k km temu. 1.8T BEX zrobiony na 250km i 368Nm Czy któraś z teorii jest realnie możliwa zważywszy na mały przebieg sprzęgła? ps. przepraszam, teraz zauważyłem że wybrałem zły dział a4b5 ... b6 Edytowane 31 Grudnia 2022 przez Jaroslaw_
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się