Araskam 0 Opublikowano 7 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2023 Witam Od jakiegoś czasu czasem pojawia mi się problem z wyłączaniem się turbo (tak domniemam). Proszę o analizę poniższych logów. błąd 17965 - Regulacja ciśnienia doładowania P1557 - 35-10 - przekroczona granica regulacji - Sporadyczny Najczęściej jak jest zimny i go przycisnę ponad 3 tyś obrotów i nie jest rozgrzany. Po rozgrzaniu zdarza się to również. Nie jest to częsty objaw. Po wyłączeniu silnika moc pojazdu wraca. Nie wiem czy oddać turbo do regeneracji, co jest kosztowne czy coś innego sprawia problem. Załączam screeny z logów statycznych, nastaw podstawowych i z logów dynamicznych (wykresy i tabelaryczne). Gdyby czegoś było za dużo to z góry przepraszam. Liczę na Waszą pomoc i podpowiedź, za co z góry dziękuję. Logi statyczne LOGI BS LOGI DYNAMICZNE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabkb 10 Opublikowano 7 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2023 widac po logach ze tubo przelodowuje, mialem ten sam problem , szukaj nowego turbo, ale najepiej ori uzywki nie regenerowanego. nie warto czyscic moim zdaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek8888 25 Opublikowano 7 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2023 W pierwszej kolejności sprawdź czy sztanga turbiny porusza się w całym swoim zakresie. Podepnij strzykawkę 100 ml do gruszki w miejsce przewodu podciśnieniowego i zaciągnij sztangę ręcznie lub (lepiej) podłącz interfejs diagnostyczny i włącz tryb 11BS . Być może masz gdzieś nieszczelność na podciśnieniu, co się często zdarza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Araskam 0 Opublikowano 10 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2023 W dniu 7.01.2023 o 22:08, Arek8888 napisał(a): W pierwszej kolejności sprawdź czy sztanga turbiny porusza się w całym swoim zakresie. Podepnij strzykawkę 100 ml do gruszki w miejsce przewodu podciśnieniowego i zaciągnij sztangę ręcznie lub (lepiej) podłącz interfejs diagnostyczny i włącz tryb 11BS . Być może masz gdzieś nieszczelność na podciśnieniu, co się często zdarza. Okej, w takim razie wrzucę test 11BS i zobaczę czy chodzi w pełnym zakresie. Dam znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Araskam 0 Opublikowano 10 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2023 W dniu 7.01.2023 o 21:50, kubabkb napisał(a): widac po logach ze tubo przelodowuje, mialem ten sam problem , szukaj nowego turbo, ale najepiej ori uzywki nie regenerowanego. nie warto czyscic moim zdaniem Jeżeli okaże się, że sztanga nie pracuje jak trzeba to można pomyśleć o używce turbo. Tylko wydaje mi się, że ryzyko iż może być uszkodzone też jest duże.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabkb 10 Opublikowano 10 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2023 90% uzytkownikow forum powie Ci to samo co ja ze lepiej kupic uzywke niz turbo po regeneracji. na start masz slabszy dol w turbinie po regeneracji. spokojnie znajdziesz dobre uzywane turbo, jest tego pelno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się