Donpabloo Opublikowano 18 Stycznia 2023 Opublikowano 18 Stycznia 2023 Siema o/ Pacjent ma najechane 299k 2007 brd, przy 226k 2017 remont silnika w niemieckim serwisie Regularnie wyświetla się kontrolka oleju, maska w góre, kasujemy błąd -30/40 km- błąd. 50-70°C silnik na jałowym biegu odczuwam lekkie skoki obrotów, potrafi dymić na biało, cholernie żrące spaliny, no k**wa czasem się nie da. Wydaje się, że brakuje mocy, pedał późno reaguje w podłodze. Jest dużo lepiej kiedy stopniowo wciska się gaz. Warto usuwać dpfa? Co za tym idzie i jakie to ogółem koszta. Poza tymi mankamentami wszystko gitara. . Dzięki.
Muskel1 Opublikowano 18 Stycznia 2023 Opublikowano 18 Stycznia 2023 (edytowane) Jak Cię palec zaboli też utniesz rękę? Usuń przyczynę nie skutki. Edytowane 18 Stycznia 2023 przez Muskel1
Donpabloo Opublikowano 18 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2023 Jest tu na żeby wysłuchać porad.
Muskel1 Opublikowano 18 Stycznia 2023 Opublikowano 18 Stycznia 2023 Zdiagnozuj najpierw co jest przyczyną i napraw usterkę.
Lukasz_mk2 Opublikowano 18 Stycznia 2023 Opublikowano 18 Stycznia 2023 jakie błędy pokazuje VCDS?? To, że silnik u Niemców był na remoncie to nic nie znaczy. Jak non-stop pokazuje kontrolkę oleju to chyba coś znaczy - pewnie czujnik, a może i nie - bez prawidłowej diagnozy włożysz tylko worek pieniędzy i nic z tego nie będzie. A w obecnej sytuacji usunięcie DPF'a sprawi tylko dodatkowe problemy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się