Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czujnik, smród, dpf


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema o/ 

Pacjent ma najechane 299k 2007 brd,  przy 226k 2017 remont silnika w niemieckim serwisie

Regularnie wyświetla się kontrolka oleju, maska w góre, kasujemy błąd -30/40 km- błąd. 

 

50-70°C silnik na jałowym biegu odczuwam lekkie skoki obrotów, potrafi dymić na biało, cholernie żrące spaliny, no k**wa czasem się nie da. 

 

Wydaje się, że brakuje mocy, pedał późno reaguje w podłodze. Jest dużo lepiej kiedy stopniowo wciska się gaz.

Warto usuwać dpfa? Co za tym idzie i jakie to ogółem koszta.

 

Poza tymi mankamentami wszystko gitara.

 

 

.                                          Dzięki.

Opublikowano (edytowane)

Jak Cię palec zaboli też utniesz rękę?

Usuń przyczynę  nie skutki.

 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Jest tu na żeby wysłuchać porad.

Opublikowano

Zdiagnozuj najpierw co jest przyczyną i napraw usterkę.

Opublikowano

jakie błędy pokazuje VCDS?? To, że silnik u Niemców był na remoncie to nic nie znaczy. Jak non-stop pokazuje kontrolkę oleju to chyba coś znaczy - pewnie czujnik, a może i nie - bez prawidłowej diagnozy włożysz tylko worek pieniędzy i nic z tego nie będzie. A w obecnej sytuacji usunięcie DPF'a sprawi tylko dodatkowe problemy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...