Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Reduktor MAGIC III Compact


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Panowie po serwisie Instalacji LPG (wymianie wtrysków ) zostawili mi pod maska śrubokręt w śrubie prawdopodobnie do regulacji ciśnienia na reduktorze ale nie jestem pewien. Zerknie ktoś na foty od czego ta śruba ? 
Pozdro 

9688B692-FFF1-4995-94F6-66F53482D87B.jpeg

72C38D54-8059-4D08-AC50-970323A6394D.jpeg

1EBE6B10-6010-4E92-BBB1-E31CAA61E8B8.jpeg

Opublikowano

Compact nie nadaje się do 1.8t

Opublikowano
5 godzin temu, ELLIOTT napisał(a):

Compact nie nadaje się do 1.8t

kurde przydałoby się czasami może chociaż krótko dlaczego. Nie nadają się bo...?

Opublikowano

Bo kurde każdy gazownik wie, że compact nie nadaje się do silników z turbo.. W wolnossącym ok o niskiej mocy. Trzeba było od razu powera zamontować..

Opublikowano

A jaki inny do podniesionego na 220 podejdzie.

Opublikowano

Jak masz zasilanie na fi6mm to żaden. Wymiana na grube faro, nowy reduktor, listwa zasilana z dwóch stron i dopiero będzie chodzić. 

Opublikowano

@ELLIOTT taki zestaw zamontowali mi w Silesia Cars w Katowicach elektronika KME wtryski chyba fenix a reduktor własnie compact .

Uprzedzali mnie tylko że ten reduktor nadaje się do maksymalnej mocy 200 KM . Jest podwójne zasilanie listwy i na razie to jeździ . Zrobiłem 30 tys km . Niedawno padł jeden wytrysk i wymienili na gwarancji . Miałem nadzieję że to reduktor to założył bym od razu mocniejszy ale nic z tego na razie działa . Jak turbo padnie i będę chciał hybrydkę to i tak reduktor i węże do wymiany . 

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...