Gik Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Witam... mam następujący problem, włączam klimatyzacje, słyszę uruchamiająca się sprężarkę, delikatny spadek obrotów... 2-3sec później sprężarka się wyłącza. Dodam, że klimatyzacja właśnie nabita odczynnik jest w normie, i układ jest szczelny. Po diagnozie VAG mam takie kody: Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 820 043 G Component: Klima-Vollautomat D05 Coding: 00001 Shop #: WSC 30011 4 Faults Found: 00786 - Temp Sensor in Headliner (G86) (Czujniki w nagłowkach) 30-00 - Open or Short to B+ 00800 - Temperature Sensor at Fresh Air Blower (G109) (Czujnik nawiewu świeżego powietrza) 30-00 - Open or Short to B+ 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) (Sprzęgło kompresora A/C N25) 41-00 - Blocked or No Voltage 01270 - A/C Magnetic Clutch (N25) (Motor klapy nawiewu powietrza) 42-10 - Speed Deviation too High - Intermittent Czujniki zakładam,że nie są istotne przy uruchamianiu klimatyzacji ( dlaczego nie działają... nie wiem ) Martwi mnie to sprzęgło... i tu pytanie co to właściwie jest? I czy to aby w nim był problem? Pozdrawiam i dziękuje za ew. odpowiedzi
GRazny Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 no czujnik temperatury raczej ma znaczenie... w B6 nie włacza klimy poniżej 5st. cesjusza... u Ciebie nie wiem...
Gik Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2009 rzeczywiście może mieć znaczenie... a może orientujesz się gdzie on się znajduje? Próbowałem dostać jakiś schemat... . Opcja zostawienia samochodu "fachowcom" przyprawia mnie o ciarki...
pre_pl Opublikowano 1 Maja 2009 Opublikowano 1 Maja 2009 problemem jest błąd 01270 tu trochę info (co prawda w starych audi, ale pewno będzie podobnie) http://www.audi.auto.ru/electrical/climate/87-94-08.pdf i tu jeszcze : http://vwforum.vwforum.ro/index.php?act=attach&type=post&id=128372
Łukasz27 Opublikowano 1 Maja 2009 Opublikowano 1 Maja 2009 Witam. Miałem to samo w swoim Audi. wymieniałem czujniki, uskuteczniałem różne kombinacje alpejskie. Wystarczyło jednak pojechać tylko do odpowiedniej osoby dysponującym programem diagnostycznym VAG lub KTS i " przypisać sterownik klimatyzacji do sterownika silnika" Tak czasem bywa, że komputer gubi z pamięci niektóre rzeczy w skutek choćby spadku napięcia lud odłączenia akumulatora. W chwili obecnej twój komputer nie widzi sterownika klimy jako swojego podzespołu i dla tego nie załącza klimatyzacji. Pozdrawiam.
pre_pl Opublikowano 1 Maja 2009 Opublikowano 1 Maja 2009 " przypisać sterownik klimatyzacji do sterownika silnika" ale wtedy byłby inny błąd
Gik Opublikowano 2 Maja 2009 Autor Opublikowano 2 Maja 2009 problemem jest błąd 01270 tu trochę info (co prawda w starych audi, ale pewno będzie podobnie) http://www.audi.auto.ru/electrical/climate/87-94-08.pdf i tu jeszcze : http://vwforum.vwforum.ro/index.php?act=attach&type=post&id=128372 Dziękuje bardzo za te informacje!! Wygląda, że idealnie pasują do mojego problemu. Po majówce je przetestuje. A jeśli zadziała to masz u mnie porządna flaszkę ( pisze poważnie, bo z ta klima walczę już 1.5 roku... i przewinąłem się przez 3 warsztaty) [br]Dopisany: 01 Maj 2009, 20:06_________________________________________________przepraszam za post pod postem... No i już mam jako takie rozwiązanie tej sytuacji... I kolejny raz okazuje się że nie wiedza jest najgorszym wrogiem... swoją własna można zrozumieć... ale "fachowca..." z serwisu klimy... . Sprawdziłem swój stary klimatronik 8D0 820 043 D ( w którym nie działa regulacja klapek nawiewu i temperatury, za to jest w stanie uruchomić bez problemowo sprężarkę! Włącza się perfekcyjnie, przewody pod maska momentalnie staja się zimne, kabiny nie chłodzi z przyczyn oczywistych.) Szkoda tylko,ze VAG COM nie może z nim nawiązać połączenia, nawet z trudem odczytuje jego numer seryjny, pokazuje gwiazdki... a wyświetlacz miga kilka minut... . Mój nowy klimatronik polecony i zamówiony przez w/w "fachowca" 4A8 820 043 G, wydawało by się, że działa jak należy obsługuje wszystko... za wyjątkiem sprężarki... wyłącza ja po 2-3sec pokazując błędy z góry. Teraz pozostaje mi zamiana/kupno sterownika na 8D0 820 043 D lub przypisanie jak kolega Łukasz27 wspomniał?? I wszystko powinno śmigać jak należy?? Gdyby nie to,że mamy upalna wiosnę i wasze wskazówki na forum nadal musiał bym pocić się w aucie... a tak mam nadzieje.... że wszystko będzie chłodzić!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się