Tacoo 0 Posted February 2 Share Posted February 2 Cześć, jestem po wymianie lamp z xenon na zwykłe (Depo Matte Black + Osram H7 Night Breaker) i mam problem z błędem odnośnie regulacji świateł. W oryginalnych lampach Denso Xenon autopoziomowały się podczas uruchomienia. Próbowałem przełożyć silniczki z xenon do nowych lamp, lecz wtyczka jest inna + wyczytałem na internecie że nie pasują(wtyczka 3 PIN w nowych lampach, 5 PIN + jeden pusty w starych). Dlatego zamówiłem nowe ECX-AU-005, które według katalogu po VIN powinny pasować. Obstawiam, że po tym błąd w aucie zniknie, lecz nie będę mógł używać ich z racji braku pokrętła regulacji świateł w kabinie. W jaki sposób mogę dołożyć te pokrętła? Muszę kupić wiązkę czy i wpiąć się czy gdzieś ona powinna być pod plastikami? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muskel1 1,154 Posted February 2 Share Posted February 2 (edited) Musisz zrobić od podstaw zgodnie ze schematami. Wiązki, silniczki i zasady działania między xenon a H7 to kolosalna różnica. Edited February 2 by Muskel1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Banan 104 Posted February 2 Share Posted February 2 Przełóź silniczki z lamp xenon i przerób wiązkę w lampie - szybciej i prościej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tacoo 0 Posted February 2 Author Share Posted February 2 Godzinę temu, Banan napisał(a): Przełóź silniczki z lamp xenon i przerób wiązkę w lampie - szybciej i prościej W jaki sposób mogę to zrobić? Za 2-3h mogę wysłać zdjęcie wiązki w lampie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Banan 104 Posted February 2 Share Posted February 2 Masz wzor na starych lampach co jak połączyć 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tacoo 0 Posted February 2 Author Share Posted February 2 Niestety ale jest o jeden przewód za dużo i nie znam się na tym - poszukam w niedalekiej przyszłości dobrego elektryka który mi to ogarnie. Dzięki za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Banan 104 Posted February 2 Share Posted February 2 (edited) Patrzysz który pin jest w gnieździe lampy i na który pin silniczka idzie i tak samo robisz w nowej lampie , no i jeden kabel trzeba dołożyć. Edited February 2 by Banan 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tacoo 0 Posted February 3 Author Share Posted February 3 Rozumiem, siądę do tego w następnym tygodniu. A co z dołożeniem sterowania elektrycznego tych silniczków w kabinie? Bo rozumiem, że po przepięciu PIN'ów we wtyczce i dołożeniu przewodu - będę miał taki sam efekt autopoziomowania w nowych lampach co w starych Xenon? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Banan 104 Posted February 3 Share Posted February 3 Tak jak załozysz silniczki i prawidlowo podepniesz to musi wszystko dzialac jak wcześniej 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gwerty 21 Posted February 3 Share Posted February 3 pamiętaj tylko ze jeśli będziesz miał odpięta chociaż jedna lampę i przekręcisz zapłon zapisze się błąd. wtedy vcds 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now