Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z wentylatorami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, Muskel1 napisał(a):

W trzylitrówce tylko przez OBD2 poznasz. Ja używam aplikacji DPF VAG i tam wszystko ładnie widać (warunkiem jest sterownik o protokole UDS- czyli od generacji B8).

Podrzucił byś  linka z Allegro który warto kupić bo jest  trochę. 

Opublikowano
4 godziny temu, RALF76 napisał(a):

o ciekawe że nie ma nic po czym można poznać wypalanie

Nie, nie ma żadnych oznak.

Jestem w gronie tych, którzy ze wspomnianej aplikacji nie mogą skorzystać :mellow: . Tak, jak pisałem to niejednokrotnie w A6 C6 nie ma komunikacji protokołem UDS.

Co prawda pojawiło się światełko w tunelu dla sterowników non UDS ale poinformuję o tym, gdy przetestuję produkt (nie, nie mój). Dla zainteresowanych - jest ewentualna możliwość (nie potwierdzone), że urządzenie będzie wysyłało do ster. licznika  rozkaz, o włączeniu kontrolki (właściwie w A6 C6 piktogramu) w momencie rozpoczęcia procesu regeneracji.  

Opublikowano

Panowie wracam do tematu. Zrobiłem 50km i było ok.Od tamtego wypalania przejechałem 200 km i znów to samo.Wysokie obroty na postoju 1000 i pracują wentylatory po zgaszeniu,oraz spalanie 1,2/h Czy to normalne że po 200 km znów wypala się filtr?

Opublikowano

Jaki masz przebieg?

Jaka jest ilość popiołu w dpf?

 

Opublikowano

257tyś przebieg.A jak to sprawdzić?

Opublikowano

Podłączając auto pod komputer i odczytując wartość.

Jeżeli auto ma 257 kkm z pierwszym dpfem, to możliwe, że jest już zapchany, co może objawiać się częstymi regeneracjami.

 

Opublikowano

Tak,jest to pierwszy.W takim wypadku co robić?

Opublikowano

Aha.Czy jak będzie zapchany to czy go dać do czyszczenia czy szykuje się zakup nowego?

Opublikowano

Albo nowy oryginalny albo profesjonalne czyszczenie.

Opublikowano

A może orientujesz się jakie są ceny nowych?

Opublikowano
32 minuty temu, Maniek79_ka napisał(a):

A może orientujesz się jakie są ceny nowych?

Jeżeli się nie mylę, to oryginalny dpf do Twojego auta ma nr części 8K0254752X i kosztuje 2100 €

Aby mieć pewność należałoby zweryfikować po VINie.

Opublikowano

O matko aż mi ciepło się zrobiło.Jak to jadę się podpiąć pod kompa.Dzięki

Opublikowano

Do odczytania:

- ilość popiołu olejowego,

- wartość różnicy ciśnień na wolnych obrotach,

- wartość wyliczona sadzy,

- wartość obliczona sadzy,

-przebyty odcinek od ostatniej regeneracji,

- wartość różnicy ciśnień na biegu jałowym przy 2500 obr/min

 

 

Opublikowano

Dzięki bardzo za informacje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...