Karol664 Opublikowano 21 Lutego 2023 Opublikowano 21 Lutego 2023 Witam Wie ktoś co to jest i do czego to służy? Audi a4 b8 2.0 tdi.
Tomnik Opublikowano 21 Lutego 2023 Opublikowano 21 Lutego 2023 3 godziny temu, Karol664 napisał(a): co to jest To jest tzw. zawór elektromagnetyczny (nazewnictwo za Etką). Impulsami elektrycznymi przekazywanymi przez sterownik silnika, steruje wielkością podciśnienia. 3 godziny temu, Karol664 napisał(a): i do czego to służy? W stanie ze zdjęcia (nie ma podpiętych przewodów podciśnienia) służy do niczego Wyjściowy przewód z podciśnieniem podłączony może być do różnych podzespołów wykonawczych. W przypadku Twojego auta (2009, CAGA) najprawdopodobniej powinien sterować zaworem chłodnicy recyrkulacji spalin.
Muskel1 Opublikowano 21 Lutego 2023 Opublikowano 21 Lutego 2023 Dodatkowo ktoś już tam grzebał bo przewody oraz izolacja nie są takie jak w oryginale.
Karol664 Opublikowano 22 Lutego 2023 Autor Opublikowano 22 Lutego 2023 A gdzie i jak ma być ten zawór podłączony?
Muskel1 Opublikowano 22 Lutego 2023 Opublikowano 22 Lutego 2023 Napisałem, że wiązka i izolacja nie są oryginalne. Podłączenie może jest tak jak powinno być czyli do sterownika silnika.
Karol664 Opublikowano 22 Lutego 2023 Autor Opublikowano 22 Lutego 2023 5 minut temu, Muskel1 napisał(a): Napisałem, że wiązka i izolacja nie są oryginalne. Podłączenie może jest tak jak powinno być czyli do sterownika silnika. A jakieś przewody gumowe powinny być do tego podłączone?
Tomnik Opublikowano 22 Lutego 2023 Opublikowano 22 Lutego 2023 (edytowane) Częściowo podałem już odpowiedź : W dniu 21.02.2023 o 14:03, Tomnik napisał(a): Wyjściowy przewód z podciśnieniem podłączony może być do różnych podzespołów wykonawczych. W przypadku Twojego auta (2009, CAGA) najprawdopodobniej powinien sterować zaworem chłodnicy recyrkulacji spalin. Drugi przewód to zasilanie podciśnieniem. Przeanalizuj układ podciśnienia na rysunku np. z Etki. Edytowane 22 Lutego 2023 przez Tomnik
Karol664 Opublikowano 22 Lutego 2023 Autor Opublikowano 22 Lutego 2023 29 minut temu, Tomnik napisał(a): Częściowo podałem już odpowiedź : Drugi przewód to zasilanie podciśnieniem. Przeanalizuj układ podciśnienia na rysunku np. z Etki. Właśnie ciekawi mnie dlaczego nic nie jest tu podłączone. Może mieć to jakiś negatywny wpływ na pracę silnika?
Karol664 Opublikowano 22 Lutego 2023 Autor Opublikowano 22 Lutego 2023 2 godziny temu, dekiel 13 napisał(a): O kiedy masz auto ? 2 lata około
dekiel 13 Opublikowano 23 Lutego 2023 Opublikowano 23 Lutego 2023 Czy jest po programie czy ma ori moc ?
Karol664 Opublikowano 23 Lutego 2023 Autor Opublikowano 23 Lutego 2023 Godzinę temu, dekiel 13 napisał(a): Czy jest po programie czy ma ori moc ? Ori nic nie robione
dekiel 13 Opublikowano 23 Lutego 2023 Opublikowano 23 Lutego 2023 Pytam bo nie raz 'tunerzy ' modzą różne rzeczy z EGR. Podłącz kompa może coś pokaże.
Karol664 Opublikowano 23 Lutego 2023 Autor Opublikowano 23 Lutego 2023 2 godziny temu, dekiel 13 napisał(a): Pytam bo nie raz 'tunerzy ' modzą różne rzeczy z EGR. Podłącz kompa może coś pokaże. Błędów żadnych nie ma
Tomnik Opublikowano 23 Lutego 2023 Opublikowano 23 Lutego 2023 (edytowane) I moim zdaniem nie będzie, jeśli zawór/bypass w chłodnicy spalin jest w pozycji otwartej - przelot spalin nie skierowany przez chłodnicę. Przewód podciśnienia powinien być podłączony do tzw. gruszki, czyli siłownika umieszczonego na jednym z końców chłodnicy (zaznaczone na pomarańczowo) Po odpięciu cięgna siłownika, sprawdź zawór w chłodnicy (zaznaczone na zielono) na okoliczność jego w miarę swobodnego działania. ! Jednakże zacząłbym od sprawdzenia działania samego zaworu EGR - VCDS-em. Edytowane 23 Lutego 2023 przez Tomnik
Karol664 Opublikowano 23 Lutego 2023 Autor Opublikowano 23 Lutego 2023 (edytowane) 3 godziny temu, Tomnik napisał(a): I moim zdaniem nie będzie, jeśli zawór/bypass w chłodnicy spalin jest w pozycji otwartej - przelot spalin nie skierowany przez chłodnicę. Przewód podciśnienia powinien być podłączony do tzw. gruszki, czyli siłownika umieszczonego na jednym z końców chłodnicy (zaznaczone na pomarańczowo) Po odpięciu cięgna siłownika, sprawdź zawór w chłodnicy (zaznaczone na zielono) na okoliczność jego w miarę swobodnego działania. ! Jednakże zacząłbym od sprawdzenia działania samego zaworu EGR - VCDS-em. W którym miejscu jest to umieszczane? Tam obok turbiny? Edytowane 23 Lutego 2023 przez Karol664
Karol664 Opublikowano 23 Lutego 2023 Autor Opublikowano 23 Lutego 2023 24 minuty temu, Tomnik napisał(a): Np. : To u mnie ten mały przewód z tej chłodnicy jest w inne miejsce podłączony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się