Diego Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Ciekawy artykuł znaleziony w sieci: Od chwili zaprezentowania silnika 2.0 TDI wyposażonego w zasobnikowy układ wtryskowy (Common Rail) zaczęły się dyskusje na temat wyższości pomowtryskiwaczy nad Common Rail lub odwrotnie. Brukowe portale (i fora) publikowały herezje głoszące, że pompowtryskiwacze to był wielki błąd VW i, że ten stracił bezsensownie 10 lat badań. Prawda jest jednak zawsze odrobinę inna od szumu medialnego... http://autofoto.pl/blogs/blog_silnika/archive/2009/04/28/dlaczego-po-egnali-my-pompowtryskiwacze.aspx
adadur Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Odpowiedź masz w pierwszym zdaniu zaraz po wstępie, to wymogi spełnienia norm emisji spalin wymusiły szukania innych rozwiązań niz PD. PD ma swoje wady i zalety do podstawowych zalet zalicza się wysokie ciśnienie wtrysku a do wad brak możliwości sterowania procesem spalania.
Daimos Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Tak jak kolega pisze, zadecydowała ekologia, a swoją drogą pompowtryskiwacze to dość stary wynalazek, dopiero rozwój elektroniki pozwolił na ich rozwój
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się