Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t+LPG szarpał a teraz gaśnie przy przełączaniu na lpg


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Spojrzycie na logi zanim pojadę do gazownika? Od około 2 tygodni na postoju,czułem szarpnięcie  podczas przełącznia na lpg. Dzisiaj rano auto zgasło. Przy drugiej próbie również. Pomogło przytrzymanie na wyższych obrotach. Na Pb odpala normalnie.Na obu paliwach jeździ normalnie,nie szarpie. Jedyny błąd jaki miałem to 18010.Przed każdym pomiarem kasowałem błędy. Reduktor to AC R01 a wtryski to AC W03. 

032

Statyczne PB

002+033

001+003

090+093

 

Dynamiczne PB

002+033

003+020

115+118

090+093

Dynamiczne LPG

002+033

Opublikowano

Obstawiam brudne wtryskiwacze lpg. Akurat to łatwo sprawdzić, bo ac w03 są rozbieralne. 

Opublikowano

No to mam już co robić jutro. Alkohol izopropylowy nada się do czyszczenia? 

Opublikowano

Czyszczą zwykle ipa albo denaturatem. Często wycierają się tłoczki i korpus w tych wtryskiwaczach. O ile są zestawy naprawcze i tłoczek wymienisz, a jeśli korpus zużyty to czeka Cię zakup nowych. Mi jedne padły poniżej 20tys, także mocno średnia trwałość tych acw03. 

Opublikowano

Moje mają 65tys,reduktor prawie 100

Opublikowano

Wyczyściłem dzisiaj wtryskiwacze. Trochę syfu było, tłoczki trochę powycierane ale bez tragedii jeszcze. Żałuję teraz że zdjęć nie zrobiłem. Nie gaśnie już przy przełączeniu na lpg ale nadal czuć szarpnięcie. Zrobił się słabszy na lpg, nierówno pracuje. Słychać dość wyraźnie że wypada zapłon. Na PB na biegu jałowym też chyba delikatnie wypada zapłon.Po 50 km wyskoczył check. Ale już dzisiaj nie miałem czasu lecieć z laptopem do garażu.

Opublikowano (edytowane)

Robię aktualizację. Zapisał się błąd ubogiej mieszanki. Dodatkowo zrobiłem logi 015+016 PB-LPG-PB. Zaznaczyłem moment w którym była zmiana paliwa. Jutro dopiero będę umawiał się do gazownika. Ocenicie logi?

015+016

 

vcds zrzut.png

Edytowane przez KubaS1888
Opublikowano

Masz ubogą mieszankę. Logi do zrobienia w celu sprawdzenia czy tylko na lpg. 

A wychodzi, że zapłon wypada na gazie tylko. Zamień pierwszy wtryskiwacz z drugim. Jesli wypadanie przejdzie za wtryskiwaczem to kup nowe. 

Opublikowano (edytowane)

Wtryskiwacze lpg nr.1 i 2 zamienione miejscami. Teraz jest tak:

032

015-016 LPG-PB-LPG-PB

002-033 PB

002-033 LPG

 

Edytowane przez KubaS1888
Opublikowano

Kasowales błędy przed logami? 

Na gazie bardzo ubogo, na benie szału też nie ma. 

Co do tych wypadań to ciężko się odniesc ale na pb raczej jest spokój. 

Opublikowano

Właśnie pewien nie jestem czy skasowałem przed 002-033 na LPG. Pozostałe kasowalem na 100%. Chciałem powtórzyć teraz ale za ślisko

Opublikowano (edytowane)

Pytanie istotne.. czym czysciles wtryski ???????????? Przypadkiem nie nitro lub innym mocnym rozpuszczalnikiem ? I jak je rozbierales? kreciles srubką od gory wtryskiwacza? 

Edytowane przez soul87
Opublikowano

Szczęscie że wcześniej trochę poczytałem że ta śruba to jakaś regulacja skoku tłoczka czy jakoś tak? Foto czym mylem

IMG_20230307_140056.jpg

Opublikowano

to niby gumki we wtrysku spuchnac po tym nie powinny... 

Opublikowano

Wtryski ac tak mają, z resztą barracudy o wiele lepsze nie są. Po 50tys nadają się do wymiany i nie jest to odosobniony przypadek. 

Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, KubaS1888 napisał(a):

Jeden wtryskiwacz powiedział pa pa. Czy taki kabelek ujdzie do podstawowej diagnostyki? https://allegro.pl/oferta/interfejs-lpg-kme-tech-stag-4-metry-zabezpieczenie-7149865966

Ujdzie a nawet ten tańszy bez tych diód możesz kupić.

Ze swojej strony mogę polecić wtryskiwacze Tech-Yeti, przejechałem u siebie w 1,8 T ponad 110 k km i odpukać ale nic im nie jest.

Edytowane przez pelonek1
Opublikowano

Padł jeden wtrysk. Wymiana ponownie na acw03. Może wrzucę jeszcze jakieś logi żeby sprawdzić jak jest to Zestrojone. 

Opublikowano
56 minut temu, KubaS1888 napisał(a):

Padł jeden wtrysk. Wymiana ponownie na acw03. Może wrzucę jeszcze jakieś logi żeby sprawdzić jak jest to Zestrojone. 

Logi zrób 2+33 na LPG tak z butem w podłodze na 3 biegu od 1,5 k obrotów do odcinki oraz z dłuższej normalnej jazdy, będzie wtedy widać jak masz wystrojone, w tym z dłuższej jazdy możesz zrobić też od 1,5 k obrotów do odcięcia, wtedy tego oddzielnego nie musisz robić.

Pisałem Ci które wtryski dużo przejechały u mnie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...