Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpalaniem


skwaru 23

Rekomendowane odpowiedzi

Tu opisałem trochę co i jak

 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co udało mi się znaleźć z wysokiego ciśnienia

To na biegu jałowym

 

20230309_195112.thumb.jpg.d9a5d9823da632a523efd68b3d7ef041.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co znaczy na zapłonie?

Musisz zlogować moment kręcenia rozrusznika w czasie startu silnika.

W linku wyżej masz podane co i jak.

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wróciłem z garażu to dopiero zobaczyłem co napisałeś , może w sobotę będe mial czas to popróbuje

Na razie dzięki za zainteresowanie tematem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.03.2023 o 17:01, skwaru 23 napisał(a):

Witam

Od jakiegoś czasu mam taki problem autko długo kreci tak jakby nie dostawało paliwa , nie dzieje się to regularnie , bez znaczenia czy zimno czy ciepło nieraz cały tydzień kreci normalnie a niekiedy po jeździe postoi 10 -15 minut i znów kręci jak by nie dostawał paliwa

Komputer nie wywala żadnych błędów , świece sprawne wymienione na nówki szukałem po całym internecie ale nic sensownego nie udało mi się znaleźć może ktoś miał taki przypadek ?

Autko jak w podpisie

Witam 

Miałem kiedyś dokładnie tak samo i okazało się że miałem pęknięta taką sprężynkę w zaworze egr jak odkręcisz czarną  pokrywkę na egr to zobaczysz jest średnicy około 2cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, marian32 napisał(a):

Witam 

Miałem kiedyś dokładnie tak samo i okazało się że miałem pęknięta taką sprężynkę w zaworze egr jak odkręcisz czarną  pokrywkę na egr to zobaczysz jest średnicy około 2cm.

Cześć o widzisz trzeba będzie sprawdzić ?

A powiedz da się ją dokupić , może dopasować od czegoś  czy trzeba kupić cały EGR?

Edytowane przez skwaru 23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalezienie samej sprężynki nie było łatwe i aby nie wchodzić w większe koszty np kupując używany cały egr znajomy ślusarz mi dorobił taką oczywiście z odpowiedniego drutu sprężynującego i jest wszystko ok, a było to około 2 lata temu. Warto też przyjrzeć się samej zębatce może ją coś też blokować i klapka nie wraca a objaw dokładnie taki jak u Ciebie i zero błędów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...