Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana sterownika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kurde nie mogę znaleźć takich pod trzy króćce z 1.8t,. 1.8tfsi trochę jest i pytanie czy ten z 1.8t na trzy króćce podejdzie. A ten filtr z 2.0 tfsi też ma regulator ciśnienia paliwa w sobie?

Opublikowano

Np WK 720/3 MANN. Sprawdź faktyczne ciśnienie paliwa. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
9 minut temu, przem8 napisał(a):

Np WK 720/3 MANN. Sprawdź faktyczne ciśnienie paliwa.

Dziękuję. Co masz na myśli przez faktyczne ciśnienie?

Opublikowano

Jakie masz na listwie podczas jazdy. Logów też nke raczysz wstawić po tym przeszczepie więc nie wiem co masz tam namodzone. 

Opublikowano

To na Pb czy Lpg  bo jest mocno zalany?

Opublikowano

Poza tym to nie jest seria patrząc po tym logu. Pokaz jeszcze 115+118.

Opublikowano

Przepływ nieadekwatny do doładowania. Jaka jest przeplywka założona? 

Opublikowano (edytowane)

Jak robiłem logi to na LPG szedł do 6,5 tys obrotów a na pb już chyba przy 6 tyś nie chciał iść dalej.

Screenshot_2023-04-06-15-40-45-938_com.miui.gallery.jpg

Screenshot_2023-04-06-15-40-51-855_com.miui.gallery.jpg

Screenshot_2023-04-06-15-41-03-759_com.miui.gallery.jpg

Edytowane przez kubab5
Opublikowano

Jak robiłem te.logi być może miałem już uszkodzony przewód odpowietrzenia pokrywy rozrządu. Dzisiaj go wymieniłem ale zachowanie auta nie wiele się zmieniło. Od 1 do 3 tys obrotów jest minimalnie lepiej ,mniej wibracji ale powyżej to samo jakby go dusiło, idzie ale ciezko

IMG_20230404_171823.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...