Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AKN] Proszę o analizę logów (silnik po wymianie hydrauliki i wałków rozrządu)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

autko jest w moim posiadaniu od dwóch lat z przebiegiem około 200k km. W poprzednim miesiącu zatarła mi się jedna z rolek od paska wiel. pasek zerwał się i wkręcił w pasek rozrządu :(

Pasek rozrządu przeskoczył o kilka ząbków silnik zablokował się i zgasł :(. - diagnoza kolizja rozrządu - regeneracja głowic.

Po oględzinach u mechanika okazało się że również hydraulika(spadły 3 dźwigienki, wytarte popychacze) i wałki nadają się do wymiany:(

W rezultacie do regeneracji oddałem głowice(wymienione wszystkie prowadnice i jeden zawór, kupiłem nową hydraulikę i oddałem do regeneracji wałki - doszła też wymiana rozrządu i kilka i innych rzeczy.

Regeneracji głowic i wałków dokonałem u Pana Heinrich'a we Wrocławiu.

Po złożeniu całości do "kupy" mam następujące wrażenia:

1.Auto słabo ciągnie od niskich obrotów(1500-2000) gorzej niż przed regeneracją - dopiero powyżej 2k następuje ożywienie,vmax-podobna jak przed reg.

2.Przy ruszaniu muszę dodać więcej gazu-potrafi zgasnąć - raczej nie zdarzało się to wcześniej.

Postanowiłem zrobić logi o ocenę których was proszę:

Statyczne:

Monday 27 April 2009 21:50:19 Monday 27 April 2009 21:51:45

8D0 907 401 P 2.5l/4VTEDC G000SG D66 8D0 907 401 P 2.5l/4VTEDC G000SG D66

Group A: '000 Group A: '003

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME TIME 740-840 180-270 mg/H 160-290 mg/H 40-75%

MARKER STAMP MARKER STAMP /min mg/R mg/R %

0,01 32 103 0 21 101 212 62 133 144 93 0,01 742 294,4 357,2 95,5

0,35 32 101 0 21 101 212 62 133 144 93 0,40 742 298,3 357,2 95,5

0,70 32 102 0 21 101 212 62 133 144 93 0,80 742 302,2 353,3 95,5

1,06 33 101 0 19 101 211 62 133 144 91 1,20 742 294,4 361,1 95,5

1,41 32 103 0 22 101 212 62 133 144 94 1,60 742 298,3 353,3 95,5

1,76 32 102 0 20 101 212 62 133 144 91 2,00 742 294,4 365,0 95,5

2,11 32 102 0 21 101 211 62 133 144 92 2,40 742 302,2 357,2 95,5

2,46 33 100 0 19 101 211 62 133 144 91 2,80 742 294,4 361,1 95,5

2,82 32 103 0 21 101 212 62 133 144 92 3,19 742 302,2 353,3 95,5

3,17 32 100 0 20 101 212 62 133 144 92 3,58 742 298,3 361,1 95,5

3,52 32 101 0 21 101 212 62 132 144 92 3,98 742 298,3 353,3 95,5

3,87 32 100 0 20 101 212 62 132 144 90 4,38 742 306,2 361,1 95,5

4,21 32 101 0 21 101 212 62 133 144 91 4,78 742 294,4 357,2 95,5

4,56 32 101 0 21 101 212 62 133 144 92 5,18 742 306,2 361,1 95,5

4,91 32 102 0 21 101 212 62 133 144 92 5,58 742 298,3 365,0 95,5

5,26 32 100 0 20 101 212 62 132 144 92 5,98 742 306,2 361,1 95,5

5,60 32 102 0 21 101 211 62 132 144 93 6,38 742 294,4 361,1 95,5

5,95 32 102 0 20 101 211 62 133 144 91 6,78 742 298,3 357,2 95,5

6,30 32 102 0 22 101 212 62 132 144 94 7,18 742 298,3 357,2 95,5

6,66 32 101 0 20 101 212 62 132 144 91 7,58 742 294,4 349,3 95,5

7,02 32 103 0 22 101 212 62 132 144 94 7,98 742 302,2 353,3 95,5

7,39 32 102 0 20 101 212 62 132 144 90 8,38 742 298,3 353,3 95,5

7,73 32 102 0 21 101 212 62 132 144 93 8,78 742 306,2 361,1 95,5

8,08 32 104 0 20 101 212 62 132 144 90 9,18 766 290,4 353,3 95,5

8,43 32 101 0 22 101 212 62 132 144 93 9,58 742 306,2 365,0 95,5

8,78 32 102 0 20 101 212 62 132 144 90 9,98 742 294,4 357,2 95,5

9,13 32 101 0 21 101 212 62 132 144 94 10,38 742 310,1 361,1 95,5

Monday 27 April 2009 21:55:03 Monday 27 April 2009 21:57:00

8D0 907 401 P 2.5l/4VTEDC G000SG D66 8D0 907 401 P 2.5l/4VTEDC G000SG D66

Group A: '004 Group A: '011

Engine speed Spec. start Actual start Cold start valve Engine speed Spec. intake press. Actual intake press N75 duty cycle

TIME 3800-4200 rpm 8-12 *BTDC 6-14 *BTDC TIME 2900-4000 1900-2300 mbar 1900-2300 mbar

MARKER STAMP /min °BTDC °BTDC % MARKER STAMP /min mbar mbar %

0,54 742 4 3,8 32,4 0,01 766 1020 1030,2 85,2

0,94 742 4 4,2 33,5 0,40 742 1020 1020 85,2

1,34 742 4 4,0 32,7 0,80 742 1020 1020 85,2

1,73 742 4 3,8 32,4 1,20 742 1020 1020 85,2

2,13 742 4 4,2 33,1 1,60 742 1020 1020 85,2

2,53 742 4 3,8 33,1 2,00 742 1020 1020 85,2

2,93 742 4 4,0 34,7 2,40 742 1020 1020 85,2

3,33 742 4 3,8 32,4 2,80 742 1020 1020 85,2

3,73 742 4 4,0 33,9 3,20 742 1020 1020 85,2

4,13 742 4 4,0 33,1 3,61 742 1020 1020 85,2

4,53 742 4 4,0 34,7 4,01 742 1020 1020 85,2

4,93 742 4 4,2 33,9 4,41 742 1020 1020 85,2

5,33 742 4 3,8 34,7 4,81 742 1020 1030,2 85,2

5,73 742 4 4,0 33,9 5,21 742 1020 1020 85,2

6,13 742 4 4,0 34,3 5,61 742 1020 1030,2 85,2

6,53 742 4 4,0 33,1 6,01 742 1020 1020 85,2

6,93 742 4 4,2 34,7 6,41 742 1020 1020 85,2

7,33 742 4 3,8 32,4 6,80 742 1020 1020 85,2

7,73 742 4 4,0 32,7 7,20 742 1020 1020 85,2

8,12 742 4 3,8 32,4 7,58 742 1020 1020 85,2

8,52 742 4 4,0 33,5 7,98 742 1020 1020 85,2

8,92 742 4 4,0 33,9 8,38 742 1020 1020 85,2

9,32 742 4 3,8 32,7 8,76 742 1020 1020 85,2

9,72 742 4 4,2 35,1 9,16 742 1020 1020 85,2

10,12 742 4 4,0 33,5 9,56 742 1020 1030,2 85,2

Statyczne BS :

Monday 27 April 2009 22:01:21 Monday 27 April 2009 22:08:41

8D0 907 401 P 2.5l/4VTEDC G000SG D66 8D0 907 401 P 2.5l/4VTEDC G000SG D66

Group A: '000 Group A: '001

Engine speed Injected quantity Qty adj valve Coolant temp

TIME TIME 740-840 rpm 3.0-8.0 act. time 15-25*Ck 85-105*C

MARKER STAMP MARKER STAMP /min mg/R CF °C

0,01 32 100 0 21 100 212 61 121 146 90 0,01 742 6,6 20,2 90,9

0,35 32 102 0 21 100 212 61 121 146 89 0,40 742 6,3 20,8 90,9

0,7 32 102 0 21 100 212 61 121 146 89 0,80 742 6,6 20,8 90,9

1,04 32 102 0 21 100 212 61 121 146 90 1,20 742 6,3 20,8 90,9

1,39 32 101 0 20 100 211 61 121 146 89 1,60 742 6,9 20,2 90,9

1,73 32 102 0 21 100 212 61 121 146 89 2,00 742 6,3 20,2 90,9

2,08 32 102 0 20 100 212 61 121 146 90 2,40 742 6,6 20,2 90,9

2,42 32 103 0 21 100 212 61 121 146 90 2,80 742 6,3 20,2 90,9

2,77 32 102 0 20 100 211 61 121 146 90 3,20 742 6,6 20,2 90,9

3,10 32 103 0 20 100 212 61 121 146 92 3,60 742 6,3 20,2 90,9

3,46 32 101 0 20 100 212 61 121 146 89 4,00 742 6,3 20,2 90,9

3,81 32 103 0 21 100 212 61 121 146 91 4,40 742 6,6 20,8 90,9

4,16 32 101 0 20 100 212 61 121 146 90 4,81 766 6,3 20,8 90,9

4,51 32 100 0 21 100 212 61 121 146 91 5,21 742 6,6 20,2 90,9

4,86 32 101 0 20 100 212 61 121 146 91 5,61 742 6,3 20,8 90,9

5,22 32 102 0 21 100 212 61 121 146 91 6,00 742 6,6 20,2 90,9

5,57 32 101 0 20 100 212 61 121 146 90 6,40 742 6,3 20,8 90,9

5,92 32 101 0 20 100 212 61 121 146 89 6,81 742 6,6 20,2 90,9

6,27 32 102 0 20 100 212 61 121 146 92 7,21 742 6,9 20,2 90,9

6,64 32 102 0 21 100 212 61 121 146 90 7,61 742 6,3 20,2 90,9

6,99 32 101 0 20 100 212 61 121 146 90 8,01 742 6,6 20,8 90,9

7,33 32 100 0 21 100 212 61 121 146 89 8,41 742 6,3 20,2 90,9

7,68 32 102 0 20 100 212 61 121 146 92 8,81 742 6,6 20,2 90,9

8,03 32 102 0 20 100 212 61 121 146 89 9,21 742 6,3 20,2 90,9

8,38 32 104 0 20 100 212 61 121 146 90 9,61 742 6,9 20,8 90,9

8,73 32 102 0 21 100 212 61 121 146 90 10,01 742 6,3 20,2 90,9

9,07 33 102 0 19 100 211 61 121 146 89 10,41 742 6,3 20,2 90,9

9,42 32 102 0 21 100 212 61 121 146 91 10,81 742 6,6 20,8 90,9

9,77 32 103 0 20 100 212 61 121 146 89 11,21 766 6 20,2 90,9

10,13 32 102 0 21 100 212 61 121 146 91 11,61 742 6,6 20,8 90,9

10,48 32 101 0 20 100 212 61 121 146 90 12,01 742 6,3 20,2 90,9

10,83 32 101 0 21 100 212 61 121 146 92 12,41 742 6,6 20,2 90,9

11,17 32 102 0 20 100 212 61 121 146 91 12,81 742 6,3 20,2 90,9

11,52 32 100 0 21 100 212 61 121 146 90 13,21 742 6,6 20,2 90,9

11,89 32 101 0 20 100 212 61 121 146 89 13,61 742 6,3 20,2 90,9

12,24 32 101 0 21 100 212 61 121 146 92 14,01 742 6,3 20,2 90,9

12,59 32 102 0 20 100 212 61 121 146 92 14,41 742 6,6 20,2 90,9

12,94 32 101 0 21 100 212 61 121 146 91 14,80 742 6,3 20,2 90,9

13,29 32 102 0 20 100 212 61 121 146 91 15,20 742 6,6 20,2 90,9

13,65 32 102 0 21 100 211 61 121 146 89 15,60 742 6,3 20,2 90,9

14,01 32 102 0 20 100 212 61 121 146 91 16,00 742 6,6 20,2 90,9

14,37 32 101 0 21 100 212 61 121 146 90 16,40 742 6,3 20,2 90,9

14,72 32 103 0 20 100 212 61 121 146 89 16,80 742 6,6 20,2 90,9

15,07 32 101 0 21 100 212 61 121 146 89 17,20 742 6,3 20,2 90,9

15,42 32 101 0 20 100 211 61 121 146 91 17,60 742 6,3 20,2 90,9

15,77 32 102 0 21 100 212 61 121 146 89 18,00 742 6,6 20,8 90,9

16,13 32 102 0 21 100 212 61 121 146 91 18,40 742 6,3 20,8 90,9

16,48 32 103 0 21 100 212 61 121 146 89 18,80 742 6,6 20,8 90,9

16,83 32 102 0 21 100 212 61 121 146 89 19,20 742 6,3 20,8 90,9

17,18 32 102 0 21 100 212 61 121 146 89 19,61 742 6,6 20,2 90,9

17,53 32 101 0 21 100 212 61 121 146 90 20,01 742 6,3 20,2 90,9

17,88 32 100 0 20 100 211 61 121 146 91

18,24 32 100 0 21 100 212 61 121 146 89

18,59 32 102 0 20 100 212 61 121 146 91

18,94 32 102 0 21 100 212 61 121 146 90

19,29 32 102 0 20 100 212 61 121 146 90

19,64 32 100 0 22 100 212 61 121 146 89

20,01 32 101 0 20 100 211 61 121 146 91

Monday 27 April 2009 21:51:45 Monday 27 April 2009 21:55:03

8D0 907 401 P 2.5l/4VTEDC G000SG D66 8D0 907 401 P 2.5l/4VTEDC G000SG D66

Group A: '003 Group A: '004

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle Engine speed Spec. start Actual start Cold start valve

TIME 740-840 180-270 mg/H 160-290 mg/H 40-75% TIME 3800-4200 rpm 8-12 *BTDC 6-14 *BTDC

MARKER STAMP /min mg/R mg/R % MARKER STAMP /min °BTDC °BTDC %

0,01 742 294,4 357,2 95,5 0,54 742 4 3,8 32,4

0,40 742 298,3 357,2 95,5 0,94 742 4 4,2 33,5

0,80 742 302,2 353,3 95,5 1,34 742 4 4,0 32,7

1,20 742 294,4 361,1 95,5 1,73 742 4 3,8 32,4

1,60 742 298,3 353,3 95,5 2,13 742 4 4,2 33,1

2,00 742 294,4 365,0 95,5 2,53 742 4 3,8 33,1

2,40 742 302,2 357,2 95,5 2,93 742 4 4,0 34,7

2,80 742 294,4 361,1 95,5 3,33 742 4 3,8 32,4

3,19 742 302,2 353,3 95,5 3,73 742 4 4,0 33,9

3,58 742 298,3 361,1 95,5 4,13 742 4 4,0 33,1

3,98 742 298,3 353,3 95,5 4,53 742 4 4,0 34,7

4,38 742 306,2 361,1 95,5 4,93 742 4 4,2 33,9

4,78 742 294,4 357,2 95,5 5,33 742 4 3,8 34,7

5,18 742 306,2 361,1 95,5 5,73 742 4 4,0 33,9

5,58 742 298,3 365,0 95,5 6,13 742 4 4,0 34,3

5,98 742 306,2 361,1 95,5 6,53 742 4 4,0 33,1

6,38 742 294,4 361,1 95,5 6,93 742 4 4,2 34,7

6,78 742 298,3 357,2 95,5 7,33 742 4 3,8 32,4

7,18 742 298,3 357,2 95,5 7,73 742 4 4,0 32,7

7,58 742 294,4 349,3 95,5 8,12 742 4 3,8 32,4

7,98 742 302,2 353,3 95,5 8,52 742 4 4,0 33,5

8,38 742 298,3 353,3 95,5 8,92 742 4 4,0 33,9

8,78 742 306,2 361,1 95,5 9,32 742 4 3,8 32,7

9,18 766 290,4 353,3 95,5 9,72 742 4 4,2 35,1

9,58 742 306,2 365,0 95,5 10,12 742 4 4,0 33,5

9,98 742 294,4 357,2 95,5 10,51 742 4 4,0 33,5

10,38 742 310,1 361,1 95,5 10,91 742 4 4,0 33,9

10,78 742 302,2 365,0 95,5 11,31 742 4 4,0 35,1

11,18 742 298,3 361,1 95,5 11,71 742 4 4,2 34,3

11,58 742 306,2 365,0 95,5 12,11 742 4 3,8 34,3

11,97 742 294,4 361,1 95,5 12,51 766 4 4,2 33,9

12,37 742 302,2 361,1 95,5 12,91 742 4 3,8 33,9

12,77 766 294,4 357,2 95,5 13,31 742 4 3,8 33,5

13,17 742 302,2 361,1 95,5 13,71 742 4 4,0 33,9

13,57 742 294,4 361,1 95,5 14,11 742 4 3,8 33,1

13,95 742 310,1 361,1 95,5 14,51 742 4 4,0 34,7

14,35 742 302,2 357,2 95,5 14,91 742 4 3,8 32,7

14,75 742 298,3 357,2 95,5 15,31 742 4 3,8 33,1

15,15 742 306,2 353,3 95,5 15,71 742 4 4,2 33,1

15,55 766 298,3 357,2 95,5 16,11 742 4 4,0 33,9

15,95 742 306,2 357,2 95,5 16,51 742 4 4,0 33,5

16,35 742 298,3 357,2 95,5 16,91 766 4 3,8 32,4

16,77 742 310,1 357,2 95,5 17,31 742 4 4,0 33,9

17,17 742 298,3 361,1 95,5 17,71 742 4 4,0 33,1

17,57 742 310,1 365,0 95,5 18,11 742 4 4,0 33,5

17,95 742 302,2 361,1 95,5 18,51 742 4 4,0 33,1

18,35 742 298,3 357,2 95,5 18,91 742 4 3,8 33,9

18,75 742 302,2 357,2 95,5 19,31 742 4 4,0 32,7

19,15 742 302,2 365,0 95,5 19,71 766 4 3,8 34,3

19,55 742 314,0 357,2 95,5 20,11 742 4 4,0 33,1

19,95 742 302,2 365,0 95,5 20,49 742 4 4,2 35,1

20,35 742 310,1 361,1 95,5 20,89 742 4 4,0 33,1

20,75 766 302,2 357,2 95,5 21,27 742 4 4,0 35,1

21,15 742 306,2 357,2 95,5 21,67 742 4 4,0 33,1

21,55 742 306,2 357,2 95,5 22,07 742 4 4,2 34,7

21,95 742 302,2 357,2 95,5 22,47 742 4 3,8 33,1

22,35 742 314,0 353,3 95,5 22,87 742 4 3,8 33,5

22,73 766 298,3 357,2 95,5 23,26 742 4 4,0 33,1

23,13 742 310,1 353,3 95,5 23,66 742 4 3,8 33,1

23,55 742 302,2 353,3 95,5 24,06 742 4 4,0 33,5

23,95 742 310,1 361,1 95,5 24,46 742 4 3,8 33,1

24,35 742 302,2 357,2 95,5 24,86 742 4 4,0 32,7

24,73 742 310,1 357,2 95,5 25,24 742 4 4,0 34,7

25,13 742 306,2 353,3 95,5 25,64 742 4 4,0 32,7

25,53 742 306,2 357,2 95,5 26,06 742 4 4,0 33,1

25,93 742 314,0 357,2 95,5 26,46 742 4 4,0 32

26,33 766 298,3 357,2 95,5 26,86 742 4 4,0 34,3

26,73 742 314,0 365,0 95,5 27,24 742 4 4,0 33,1

27,13 742 306,2 361,1 95,5 27,64 742 4 4,0 33,1

27,55 742 310,1 361,1 95,5 28,06 742 4 4,2 33,9

27,95 742 302,2 357,2 95,5 28,46 742 4 3,8 33,5

28,35 742 310,1 353,3 95,5 28,86 742 4 4,0 33,9

28,75 742 317,9 353,3 95,5 29,24 742 4 3,8 32

29,15 742 302,2 357,2 95,5 29,64 742 4 4,0 33,9

29,55 742 310,1 353,3 95,5 30,06 742 4 4,0 32,7

29,95 742 302,2 357,2 95,5 30,46 742 4 3,8 33,9

30,35 742 310,1 353,3 95,5 30,86 742 4 4,2 33,5

30,75 742 306,2 361,1 95,5 31,26 742 4 3,8 33,5

31,15 742 314,0 361,1 95,5 31,66 742 4 4,0 33,5

31,55 742 306,2 357,2 95,5 32,06 742 4 4,2 34,3

31,95 742 306,2 365,0 95,5 32,46 742 4 4,0 33,9

32,35 742 314,0 361,1 95,5 32,86 742 4 4,2 33,9

32,75 742 306,2 365,0 95,5 33,24 742 4 3,8 32,7

33,15 742 314,0 353,3 95,5 33,64 742 4 4,0 32,4

33,55 742 310,1 361,1 95,5 34,02 742 4 4,0 33,1

33,95 742 314,0 353,3 95,5 34,42 742 4 4,0 33,9

34,35 742 310,1 357,2 95,5 34,82 742 4 4,0 33,5

34,75 742 317,9 349,3 95,5 35,22 742 4 3,8 32

35,15 742 314,0 361,1 95,5 35,62 742 4 4,0 33,9

35,55 766 310,1 353,3 95,5 36,02 742 4 4,0 33,1

35,95 742 321,9 361,1 95,5 36,42 742 4 3,8 34,7

36,35 742 310,1 353,3 95,5 36,82 742 4 3,8 33,1

36,75 742 321,9 361,1 95,5 37,22 742 4 4,0 34,3

37,15 742 310,1 361,1 95,5 37,62 766 4 4,0 34,3

37,55 742 317,9 361,1 95,5 38,02 742 4 4,0 33,1

37,95 742 314,0 365,0 95,5 38,42 742 4 4,0 33,9

38,35 742 325,8 361,1 95,5 38,82 742 4 4,0 34,3

38,75 742 321,9 369,0 95,5 39,22 742 4 3,8 33,5

39,15 742 314,0 357,2 95,5 39,62 742 4 4,2 33,1

39,55 742 325,8 361,1 95,5 40,02 742 4 3,8 33,1

39,95 766 314,0 353,3 95,5 40,42 742 4 4,0 34,3

40,36 742 321,9 357,2 95,5 40,84 742 4 3,8 34,3

40,76 742 317,9 361,1 95,5 41,24 742 4 3,8 33,5

41,16 742 329,7 361,1 95,5 41,64 742 4 4,2 34,3

41,55 742 317,9 349,3 95,5 42,04 742 4 3,8 33,5

41,94 742 321,9 361,1 95,5 42,44 742 4 4,0 35,1

42,36 742 329,7 365,0 95,5 42,84 766 4 4,0 33,9

42,76 742 317,9 361,1 95,5 43,24 742 4 4,2 34,3

43,16 742 325,8 361,1 95,5 43,64 742 4 4,0 33,1

43,54 766 310,1 357,2 95,5 44,04 742 4 4,0 34,3

43,94 742 329,7 365,0 95,5 44,44 742 4 4,0 33,1

44,34 742 317,9 361,1 95,5 44,84 742 4 3,8 32,4

44,74 742 333,6 365,0 95,5 45,24 742 4 3,8 33,1

45,14 742 317,9 357,2 95,5 45,64 742 4 3,8 33,5

45,54 742 333,6 357,2 95,5 46,04 742 4 4,0 32,7

45,94 742 333,6 357,2 95,5 46,44 742 4 4,0 33,9

46,34 742 321,9 353,3 95,5 46,84 742 4 4,0 34,3

46,74 742 333,6 353,3 95,5 47,24 742 4 4,0 33,5

47,14 742 325,8 357,2 95,5 47,65 742 4 4,0 34,7

47,54 742 337,6 353,3 95,5 48,05 742 4 4,0 32,7

47,94 742 325,8 353,3 95,5 48,45 742 4 4,0 34,7

48,33 742 333,6 353,3 95,5 48,84 742 4 4,0 32,4

48,73 742 325,8 357,2 95,5 49,24 742 4 4,2 34,3

49,13 742 333,6 353,3 95,5 49,65 742 4 3,8 32,7

49,51 742 337,6 361,1 95,5 50,05 742 4 3,8 33,1

49,91 742 329,7 353,3 95,5

50,30 742 341,5 361,1 95,5

Monday 27 April 2009 22:10:24 Monday 27 April 2009 21:57:00

8D0 907 401 P 2.5l/4VTEDC G000SG D66 8D0 907 401 P 2.5l/4VTEDC G000SG D66

Group A: '007 Group A: '011

Fuel temp Oil temp Intake air temp Coolant temp Engine speed Spec. intake press. Actual intake press N75 duty cycle

TIME ~ ambiant temp ~ambiant temp ~ambiant temp ~ambiant temp TIME 2900-4000 1900-2300 mbar 1900-2300 mbar

MARKER STAMP °C °C °C °C MARKER STAMP /min mbar mbar %

0,01 43,2 102,3 51,3 90,9 0,01 766 1020 1030,2 85,2

0,40 43,2 102,3 51,3 90,9 0,40 742 1020 1020,0 85,2

0,80 43,2 102,3 51,3 90,9 0,80 742 1020 1020,0 85,2

1,20 43,2 102,3 51,3 90,9 1,20 742 1020 1020,0 85,2

1,60 43,2 102,3 51,3 90,9 1,60 742 1020 1020,0 85,2

1,98 43,2 102,3 51,3 90,9 2,00 742 1020 1020,0 85,2

2,38 43,2 102,3 51,3 90,9 2,40 742 1020 1020,0 85,2

2,77 43,2 102,3 51,3 90,9 2,80 742 1020 1020,0 85,2

3,17 43,2 102,3 51,3 90,9 3,20 742 1020 1020,0 85,2

3,57 43,2 102,3 51,3 90,9 3,61 742 1020 1020,0 85,2

3,97 43,2 102,3 51,3 90,9 4,01 742 1020 1020,0 85,2

4,37 43,2 102,3 51,3 90,9 4,41 742 1020 1020,0 85,2

4,75 43,2 102,3 51,3 90,9 4,81 742 1020 1030,2 85,2

5,15 43,2 102,3 51,3 91,8 5,21 742 1020 1020,0 85,2

5,55 43,2 102,3 51,3 90,9 5,61 742 1020 1030,2 85,2

5,95 43,2 102,3 51,3 90,9 6,01 742 1020 1020,0 85,2

6,35 43,2 102,3 51,3 91,8 6,41 742 1020 1020,0 85,2

6,74 43,2 102,3 51,3 90,9 6,80 742 1020 1020,0 85,2

7,14 43,2 102,3 51,3 90,9 7,20 742 1020 1020,0 85,2

7,53 43,2 102,3 51,3 90,9 7,58 742 1020 1020,0 85,2

7,93 43,2 102,3 51,3 90,9 7,98 742 1020 1020,0 85,2

8,33 43,2 102,3 51,3 90,9 8,38 742 1020 1020,0 85,2

8,73 43,2 102,3 51,3 90,9 8,76 742 1020 1020,0 85,2

9,13 43,2 102,3 51,3 90,9 9,16 742 1020 1020,0 85,2

9,53 43,2 102,3 51,3 90,9 9,56 742 1020 1030,2 85,2

9,93 43,2 102,3 51,3 90,9 9,96 766 1020 1020,0 85,2

10,33 43,2 102,3 51,3 90,9 10,36 742 1020 1020,0 85,2

10,73 43,2 102,3 51,3 90,9 10,76 742 1020 1030,2 85,2

11,13 43,2 102,3 51,3 90,9 11,16 742 1020 1030,2 85,2

11,53 43,2 102,3 51,3 90,9 11,55 742 1020 1020,0 85,2

11,93 43,2 102,3 51,3 90,9 11,95 742 1020 1020,0 85,2

12,33 43,2 102,3 51,3 90,9 12,36 742 1020 1020,0 85,2

12,73 43,2 102,3 51,3 90,9 12,76 766 1020 1020,0 85,2

13,13 43,2 102,3 51,3 90,9 13,16 742 1020 1020,0 85,2

13,52 43,2 103,4 51,3 90,9 13,55 742 1020 1020,0 85,2

13,92 43,2 102,3 51,3 90,9 13,95 742 1020 1020,0 85,2

14,32 43,2 102,3 51,3 90,9 14,36 742 1020 1020,0 85,2

14,72 43,2 102,3 51,3 90,9 14,76 742 1020 1020,0 85,2

15,12 43,2 102,3 51,3 90,9 15,16 742 1020 1020,0 85,2

15,52 43,2 102,3 51,3 90,9 15,55 742 1020 1030,2 85,2

15,92 43,2 102,3 51,3 90,9 15,95 742 1020 1020,0 85,2

16,32 43,2 102,3 51,3 91,8 16,36 742 1020 1020,0 85,2

16,72 43,2 102,3 51,3 90,9 16,76 742 1020 1020,0 85,2

17,12 43,2 102,3 51,3 90,9 17,16 742 1020 1020,0 85,2

17,52 43,2 102,3 51,3 90,9 17,55 742 1020 1030,2 85,2

17,92 43,2 102,3 51,3 90,9 17,95 742 1020 1020,0 85,2

18,33 43,2 102,3 51,3 90,9 18,33 742 1020 1020,0 85,2

18,73 43,2 102,3 51,3 90,9 18,73 742 1020 1030,2 85,2

19,13 43,2 102,3 51,3 90,9 19,13 742 1020 1020,0 85,2

19,53 43,2 102,3 51,3 90,9 19,53 742 1020 1020,0 85,2

19,93 43,2 102,3 51,3 90,9 19,93 742 1020 1020,0 85,2

20,33 43,2 102,3 51,3 90,9 20,31 742 1020 1020,0 85,2

Monday 27 April 2009 Monday 27 April 2009 22:12:04 Monday 27 April 2009 22:13:08

8D0 907 401 P 2.5l/4VTEDC G000SG D66 8D0 907 401 P 2.5l/4VTEDC G000SG D66 8D0 907 401 P 2.5l/4VTEDC G000SG D66

Group A: '013 22:11:12 Group A: '014 Group A: '018

Diff. cyl.3 vs cyl.2 Diff. cyl.1 vs cyl.2 Diff. cyl.6 vs cyl.2 Diff. cyl.4 vs cyl.2 Diff. cyl.5 vs cyl.2 Supply voltage Supply voltage Pump infos Eng. speed sensor

TIME -1.5 to +1.5 -1.5 to +1.5 TIME -1.5 to +1.5 -1.5 to +1.5 -1.5 to +1.5 TIME injection pump from ECM See label file see label file

MARKER STAMP mg/R mg/R MARKER STAMP mg/R mg/R mg/R MARKER STAMP V V

0,01 -0,71 0,31 0,01 0,24 0,39 -0,39 0,39 13,68 13,68 0 0

0,40 -0,71 0,31 0,40 0,24 0,39 -0,31 0,79 13,60 13,60 0 0

0,80 -0,63 0,31 0,80 0,16 0,31 -0,39 1,19 13,68 13,68 0 0

1,20 -0,71 0,31 1,20 0,24 0,39 -0,31 1,59 13,60 13,60 0 0

1,60 -0,63 0,31 1,60 0,24 0,39 -0,39 1,99 13,53 13,60 0 0

2,00 -0,63 0,39 1,98 0,24 0,39 -0,31 2,39 13,60 13,68 0 0

2,40 -0,71 0,39 2,38 0,24 0,39 -0,39 2,79 13,68 13,60 0 0

2,80 -0,63 0,39 2,77 0,31 0,47 -0,39 3,17 13,68 13,68 0 0

3,20 -0,63 0,31 3,17 0,24 0,39 -0,39 3,57 13,60 13,60 0 0

3,60 -0,71 0,31 3,57 0,24 0,39 -0,39 3,97 13,60 13,68 0 0

4,00 -0,71 0,31 3,97 0,24 0,39 -0,39 4,37 13,60 13,60 0 0

4,40 -0,63 0,39 4,37 0,24 0,39 -0,47 4,77 13,68 13,68 0 0

4,80 -0,63 0,39 4,77 0,24 0,47 -0,39 5,17 13,60 13,68 0 0

5,20 -0,71 0,39 5,17 0,24 0,39 -0,39 5,57 13,53 13,60 0 0

5,60 -0,71 0,39 5,57 0,24 0,39 -0,47 5,97 13,68 13,68 0 0

6,00 -0,63 0,39 5,97 0,24 0,39 -0,47 6,37 13,53 13,60 0 0

6,40 -0,63 0,39 6,37 0,24 0,47 -0,39 6,77 13,68 13,68 0 0

6,80 -0,71 0,39 6,77 0,24 0,39 -0,39 7,17 13,60 13,60 0 0

7,20 -0,71 0,39 7,17 0,24 0,31 -0,39 7,57 13,60 13,68 0 0

7,60 -0,71 0,39 7,57 0,16 0,39 -0,39 7,97 13,60 13,60 0 0

8,00 -0,71 0,39 7,97 0,24 0,39 -0,39 8,37 13,60 13,68 0 0

8,40 -0,71 0,39 8,37 0,24 0,31 -0,39 8,77 13,68 13,68 0 0

8,80 -0,71 0,31 8,77 0,24 0,39 -0,47 9,17 13,60 13,60 0 0

9,20 -0,71 0,31 9,17 0,24 0,47 -0,39 9,57 13,68 13,68 0 0

9,60 -0,71 0,31 9,57 0,24 0,39 -0,39 9,97 13,53 13,60 0 0

10,00 -0,71 0,31 9,97 0,24 0,39 -0,31 10,37 13,60 13,68 0 0

10,40 -0,71 0,31 10,37 0,24 0,39 -0,47 10,77 13,60 13,60 0 0

10,80 -0,71 0,39 10,77 0,24 0,39 -0,39 11,17 13,68 13,68 0 0

11,21 -0,71 0,31 11,17 0,24 0,31 -0,39 11,57 13,60 13,60 0 0

11,61 -0,71 0,39 11,56 0,24 0,31 -0,39 11,97 13,53 13,60 0 0

12,01 -0,63 0,31 11,96 0,24 0,39 -0,39 12,37 13,60 13,68 0 0

12,40 -0,63 0,39 12,36 0,31 0,39 -0,39 12,77 13,60 13,60 0 0

12,80 -0,63 0,39 12,76 0,24 0,39 -0,31 13,17 13,60 13,68 0 0

13,20 -0,71 0,39 13,16 0,24 0,39 -0,39 13,57 13,60 13,60 0 0

13,60 -0,63 0,47 13,55 0,31 0,39 -0,39 13,97 13,68 13,68 0 0

14,00 -0,55 0,47 13,95 0,31 0,39 -0,39 14,37 13,53 13,60 0 0

14,40 -0,63 0,47 14,35 0,31 0,47 -0,31 14,77 13,68 13,68 0 0

14,80 -0,63 0,47 14,75 0,31 0,39 -0,39 15,17 13,60 13,60 0 0

15,20 -0,63 0,47 15,15 0,31 0,47 -0,39 15,57 13,60 13,60 0 0

15,60 -0,63 0,47 15,53 0,24 0,47 -0,31 15,97 13,60 13,68 0 0

16,00 -0,63 0,47 15,93 0,24 0,47 -0,39 16,37 13,53 13,60 0 0

16,40 -0,63 0,47 16,33 0,24 0,39 -0,39 16,77 13,76 13,68 0 0

16,80 -0,55 0,47 16,73 0,16 0,47 -0,39 17,17 13,60 13,60 0 0

17,20 -0,63 0,55 17,13 0,24 0,47 -0,31 17,57 13,68 13,68 0 0

17,60 -0,63 0,55 17,53 0,16 0,39 -0,47 17,97 13,53 13,60 0 0

18,00 -0,63 0,55 17,93 0,16 0,47 -0,47 18,37 13,60 13,68 0 0

18,40 -0,63 0,47 18,33 0,16 0,39 -0,47 18,77 13,60 13,60 0 0

18,80 -0,71 0,47 18,73 0,24 0,47 -0,39 19,17 13,60 13,60 0 0

19,20 -0,71 0,47 19,13 0,16 0,39 -0,39 19,57 13,68 13,68 0 0

19,60 -0,71 0,39 19,53 0,24 0,39 -0,39 19,95 13,53 13,60 0 0

20,00 -0,71 0,39 19,93 0,24 0,39 -0,39 20,35 13,68 13,68 0 0

Dynamiczne:

Group A: '001 Group A: '003 Group A: '004

Engine speed Injected quantity Qty adj valve Coolant temp Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle Engine speed Spec. start Actual start Cold start valve

TIME 740-840 rpm 3.0-8.0 act. time 15-25*Ck 85-105*C TIME 740-840 180-270 mg/H 160-290 mg/H 40-75% TIME 3800-4200 rpm 8-12 *BTDC 6-14 *BTDC

MARKER STAMP /min mg/R CF °C MARKER STAMP /min mg/R mg/R % MARKER STAMP /min °ATDC °ATDC %

0,01 1392 11,0 23,9 91,8 0,01 1485 745,8 427,8 95,5 0,01 1392 9,4 10,4 45,4

0,40 1392 20,4 27,7 90,9 0,40 1531 753,6 427,8 95,5 0,40 1438 9,2 9,4 35,1

0,80 1415 21,0 29,0 91,8 0,80 1578 765,4 435,7 95,5 0,80 1485 9,0 10,0 36,7

1,20 1462 21,6 30,9 90,9 1,20 1647 773,2 451,4 95,5 1,20 1531 8,6 10,2 39,8

1,60 1508 22,3 31,5 90,9 1,58 1717 785,0 467,1 95,5 1,60 1578 8,0 9,6 44,2

2,00 1531 22,6 32,1 90,9 1,98 1786 796,8 482,8 95,5 2,00 1624 8,0 9,2 42,6

2,40 1601 22,6 31,5 90,9 2,38 1856 808,6 510,3 95,5 2,40 1694 8,2 9,4 44,2

2,78 1647 22,6 33,4 90,9 2,78 1926 820,3 549,5 95,5 2,80 1740 8,0 9,4 44,2

3,18 1694 23,5 33,4 90,9 3,18 2018 836,0 592,7 95,5 3,18 1810 7,2 8,4 46,9

3,58 1740 24,2 34,0 90,9 3,58 2111 840,0 647,6 95,5 3,58 1879 6,4 7,4 49,3

3,98 1786 24,8 35,3 90,9 3,98 2204 847,8 698,7 95,5 3,98 1949 5,4 6,4 50,1

4,38 1856 25,7 36,5 90,9 4,38 2320 851,7 655,5 95,5 4,38 2018 5,0 4,8 50,1

4,77 1902 27,0 37,8 90,9 4,78 2436 859,6 675,1 95,5 4,78 2111 5,0 4,8 50,1

5,17 1972 28,5 39,1 90,9 5,18 2552 867,4 698,7 95,5 5,18 2204 4,4 4,0 48,5

5,57 2042 30,1 41,0 90,9 5,58 2668 871,4 734,0 95,5 5,58 2297 4,6 4,2 48,5

5,97 2134 32,0 42,2 90,9 5,98 2784 879,2 781,1 95,5 5,98 2413 4,8 4,4 47,3

6,37 2227 34,8 44,1 90,9 6,38 2877 879,2 824,3 95,5 6,38 2506 5,0 4,6 47,3

6,77 2320 38,6 48,5 90,9 6,78 2993 879,2 855,7 95,5 6,78 2598 5,4 4,6 47,3

7,17 2413 38,9 50,4 90,9 7,18 3109 879,2 855,7 95,5 7,18 2691 5,6 5,0 43,8

7,57 2529 39,2 51,7 90,9 7,58 3202 879,2 828,2 95,5 7,58 2784 5,8 5,6 45

7,97 2622 39,2 52,9 90,9 7,98 3318 879,2 773,2 95,5 7,98 2877 6,2 5,6 43

8,37 2738 39,5 54,8 90,9 8,40 3434 879,2 788,9 95,5 8,38 2993 6,4 6,4 45,4

8,77 2830 39,8 56,1 90,9 8,80 3526 879,2 804,6 95,5 8,78 3086 6,8 6,4 42,2

9,17 2946 39,8 58,0 90,9 9,20 3642 879,2 812,5 95,5 9,18 3178 7,0 6,2 43,4

9,57 3039 40,2 59,2 90,9 9,58 3712 879,2 816,4 95,5 9,58 3271 7,4 6,8 40,2

9,97 3155 40,2 59,9 90,9 9,98 3828 879,2 808,6 95,5 9,97 3341 7,6 7,0 40,2

10,37 3248 40,2 62,4 90,9 10,40 3921 879,2 800,7 95,5 10,37 3434 7,8 7,8 39,5

10,75 3341 40,2 63,6 90,9 10,80 4014 879,2 788,9 95,5 10,77 3526 8,2 8,2 38,3

11,15 3434 40,2 64,3 90,9 11,20 4106 879,2 777,2 95,5 11,17 3619 8,4 8,2 37,5

11,55 3526 40,2 66,2 90,9 11,58 4176 879,2 769,3 95,5 11,57 3689 8,8 9,0 35,5

11,95 3619 39,8 67,4 90,9 11,98 4246 879,2 757,5 95,5 11,97 3782 9,2 9,2 36,7

12,35 3712 39,5 67,4 90,9 12,37 4338 879,2 745,8 95,5 12,37 3851 9,4 9,8 37,1

12,75 3805 39,2 69,3 90,9 12,77 4385 879,2 737,9 95,5 12,77 3944 9,8 10,4 37,1

13,15 3898 38,9 69,9 90,9 13,17 4362 879,2 577,0 88,4 13,17 4014 10,0 10,6 36,3

13,55 3990 38,9 69,9 90,9 13,17 4362 879,2 577,0 88,4 13,57 4083 10,0 10,4 35,5

13,95 4060 38,3 69,9 90,9 13,17 4362 879,2 577,0 88,4 13,96 4153 10,0 11,0 35,9

14,35 4130 37,3 70,6 90,9 13,17 4362 879,2 577,0 88,4 14,36 4199 10,0 11,0 34,7

14,73 4199 37,0 69,9 90,9 13,17 4362 879,2 577,0 88,4 14,76 4269 10,0 10,6 28,8

15,13 4269 36,4 69,9 90,9 13,17 4362 879,2 577,0 88,4 15,16 4338 10,0 9,6 22,5

15,52 4338 34,5 69,3 90,9 13,17 4362 879,2 577,0 88,4 15,57 4362 10,0 10,8 31,6

15,92 4385 32,6 67,4 90,9 13,17 4362 879,2 577,0 88,4

Monday 27 April 2009 22:22:47 Monday 27 April 2009 22:23:13 Monday 27 April 2009 22:24:00

8D0 907 401 P 2.5l/4VTEDC G000SG D66 8D0 907 401 P 2.5l/4VTEDC G000SG D66 8D0 907 401 P 2.5l/4VTEDC G000SG D66

Group A: '008 Group A: '010 Group A: '011

Engine speed IQ driver IQ rpm(torque) IQ MAF(smoke) MAF Atmo. press Intake press. Throttle Engine speed Spec. intake press. Actual intake press N75 duty cycle

TIME 2800-3500 >41 37-40 >41 TIME >750 1900-2300 100% TIME 2900-4000 1900-2300 mbar 1900-2300 mbar

MARKER STAMP /min mg/R mg/R mg/R MARKER STAMP mg/R mbar mbar % MARKER STAMP /min mbar mbar %

0,01 1438 19,5 39,8 22,3 0,01 423,9 989,4 1142,4 72,2 0,34 1369,0 1173,0 1142,4 71,0

0,40 1462 23,8 40,2 22,6 0,42 423,9 989,4 1173,0 92,2 0,74 1369,0 1183,2 1142,4 70,2

0,80 1508 37,0 40,5 22,9 0,82 423,9 989,4 1203,6 100 1,14 1392,0 1468,8 1152,6 85,2

1,18 1554 57,1 39,8 22,9 1,22 431,8 989,4 1234,2 100 1,54 1415,0 1897,2 1173,0 85,2

1,58 1601 56,8 39,2 22,9 1,61 439,6 989,4 1275,0 100 1,94 1462,0 1907,4 1193,4 85,2

1,98 1647 56,5 38,9 23,8 2,01 455,3 989,4 1315,8 100 2,36 1508,0 1917,6 1213,8 85,2

2,38 1717 56,2 38,3 24,8 2,40 478,9 989,4 1366,8 100 2,76 1531,0 1917,6 1244,4 84,8

2,78 1763 55,8 37,6 26,0 2,80 506,3 989,4 1428,0 100 3,16 1578,0 1917,6 1264,8 85,2

3,18 1810 55,5 37,6 27,6 3,20 541,6 989,4 1499,4 100 3,54 1624,0 1927,8 1295,4 84,8

3,58 1879 55,2 37,6 29,2 3,58 588,8 989,4 1591,2 100 3,94 1670,0 1927,8 1326,0 84,8

3,98 1972 54,6 37,6 30,4 3,98 643,7 989,4 1713,6 100 4,34 1717,0 1927,8 1366,8 83,6

4,38 2042 54,3 38,0 32,3 4,37 690,8 989,4 1825,8 100 4,74 1763,0 1938,0 1407,6 81,3

4,78 2134 54,0 38,0 36,4 4,77 667,3 989,4 1774,8 100 5,14 1833,0 1958,4 1468,8 78,9

5,18 2227 53,6 38,3 43,0 5,17 686,9 989,4 1785,0 100 5,53 1902,0 1968,6 1530,0 76,1

5,58 2343 53,3 38,6 41,4 5,57 714,4 989,4 1846,2 100 5,93 1972,0 1978,8 1611,6 73,4

5,98 2436 52,7 38,9 43,9 5,97 749,7 989,4 1927,8 100 6,33 2042,0 1989,0 1703,4 58,4

6,38 2552 52,4 39,2 44,5 6,37 804,6 989,4 2029,8 100 6,73 2158,0 1999,2 1815,6 54,4

6,78 2645 52,1 39,2 45,2 6,77 828,2 989,4 2101,2 100 7,13 2250,0 1999,2 1815,6 59,2

7,18 2761 51,8 39,5 45,5 7,16 832,1 989,4 2142,0 100 7,53 2343,0 2009,4 1795,2 60,4

7,58 2854 51,5 39,8 45,5 7,57 796,8 989,4 2121,6 100 7,93 2436,0 2019,6 1825,8 60,8

7,98 2970 51,1 39,8 45,8 7,97 761,5 989,4 1968,6 100 8,33 2552,0 2029,8 1897,2 59,2

8,38 3062 50,8 40,2 45,8 8,36 777,2 989,4 1999,2 100 8,73 2645,0 2029,8 1958,4 58,0

8,78 3178 50,2 40,2 45,8 8,76 800,7 989,4 2040,0 100 9,13 2738,0 2040,0 2040,0 57,2

9,18 3271 49,9 40,2 45,8 9,17 808,6 989,4 2080,8 100 9,53 2854,0 2040,0 2080,8 55,6

9,58 3364 49,6 40,2 46,1 9,57 816,4 989,4 2101,2 100 9,93 2946,0 2050,2 2121,6 50,5

9,98 3457 49,3 40,2 46,1 9,97 816,4 989,4 2121,6 100 10,33 3039,0 2060,4 2131,8 50,1

10,38 3573 48,9 40,2 46,1 10,36 808,6 989,4 2131,8 100 10,73 3155,0 2080,8 2040,0 58,8

10,78 3666 48,9 39,8 46,1 10,76 796,8 989,4 2121,6 100 11,13 3248,0 2091,0 1968,6 58,4

11,18 3758 48,6 39,5 45,8 11,16 788,9 989,4 2121,6 100 11,53 3364,0 2101,2 2009,4 58,4

11,58 3851 48,3 39,2 45,8 11,56 769,3 989,4 2111,4 100 11,93 3457,0 2121,6 2050,2 60,4

11,97 3921 48,3 38,9 45,8 11,97 761,5 989,4 2101,2 100 12,31 3550,0 2121,6 2091,0 60,8

12,37 4014 48,0 38,6 45,8 12,37 753,6 989,4 2101,2 100 12,71 3642,0 2121,6 2111,4 60,0

12,77 4083 47,7 38,0 45,2 12,77 588,8 989,4 1836,0 0 13,11 3735,0 2121,6 2121,6 57,6

13,17 4176 47,7 37,3 44,5 12,77 588,8 989,4 1836,0 0,00 13,51 3828,0 2121,6 2121,6 59,2

13,57 4246 47,4 36,7 43,9 12,77 588,8 989,4 1836,0 0,00 13,91 3921,0 2121,6 2121,6 59,6

13,97 4315 47,1 35,8 43,3 12,77 588,8 989,4 1836,0 0,00 14,29 3990,0 2121,6 2121,6 57,6

14,37 4362 47,1 33,6 42,7 12,77 588,8 989,4 1836,0 0,00 14,69 4083,0 2121,6 2121,6 58,4

14,37 4362 47,1 33,6 42,7 12,77 588,8 989,4 1836,0 0,00 15,11 4153,0 2121,6 2121,6 57,6

14,37 4362 47,1 33,6 42,7 12,77 588,8 989,4 1836,0 0,00 15,51 4222,0 2111,4 2111,4 58,0

14,37 4362 47,1 33,6 42,7 12,77 588,8 989,4 1836,0 0,00 15,91 4153,0 1519,8 1999,2 54,1

To co zwróciło moją uwagę to przepływomierz i zawór EGR(wskazania odbiegające od normy) - chętnie wysłucham opinię specjalistów:)

Z góry dzięki za pomoc

Opublikowano

Przeplywomoierz OK.

Z tego co widac(malo czytelne logi,powinny juz byc w koszu) zaplon jest przestawiony.

Spory turbo lag.

Opublikowano

na początek kąt wtrysku do ustawienia

Opublikowano

Jeśli logi są mało czytelne postaram się poprawić i wrzucić zdjęcia przepraszam za niedogodności.

Mam kilka pytań:

1.Dlaczego sądzicie że zapłon jest przestawiony(w którym logu mogę to odczytać)?

2.Czym może być spowodowane opóźnienie ładowania turbiny(w logu 011 dyn. widzę że turbina faktycznie ma wartości mierzone zbliżone do zadanych dopiero od 2500-2600rpm).

3.W grupie 008 wartości w 2-giej kolumnie są najwyższe-zgodnie z teorią, lecz wartości w 3-ciej kolumnie są mniejsze od wartości w 4-tej dopiero od 2200rpm - czy tak mierząca przepływka może

powodować muła do 2200rpm?

4.EGR

a)W grupie 003 przy próbie statycznej wartości w 2 i 3 kolumnie różnią się o około 60mg/R a wysterowanie EGR w czwartej kolumnie wynosi 95% - podobno powinno być około 40% - czym to może

być spowodowane i jakie mogą być tego konsekwencje?

b)w grupie 003 w BS wartości w 3 kolumnie niezależnie czy EGR- jest off czy on są na zbliżonym poziomie(wręcz takim samym) i nie przekraczają 400.

Czy moje przypuszczenia są słuszne?

Co może mieć wpływ na brak dynamiki do 2200rpm?

Jeśli moje wywody są bzdurne proszę z góry o wybaczenie to moje pierwsze logi :)

Opublikowano

Do granicy ok. 2500 obr/min silnik pompuje się strasznie powoli - stąd brak dynamiki.

Gdybym miał podjąć decyzję w Twoim imieniu - wyczyściłbym i uszczelnił instalację podciśnienia sterującego pracą zaworków N18 oraz N75 (opisów na ten temat znajdziesz multum - tutaj i na AKP też) i ponowił logowania:

- statycznie wszystko

- nastawy podstawowe /BSy/ w zakresie 003, 004 i 011

O możliwości logowań dynamicznych pogadalibyśmy dopiero po wnikliwym przeanalizowaniu nowych logów statycznych i w nastawach podstawowych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...