Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nagrzewajaca się wtyczka od poduszki silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, może to głupie pytanie ale właśnie wymienilem poduszkę silnika w mojej b7 2.0tdi BLB i zauważyłem że sama wtyczka (ta od poduszki żeńska) mocno się nagrzewac i pytanie czy tak ma być bo może olej w poduszce się podgrzewa czy coś jest ewidentnie nie tak? 

Opublikowano

??? !!!

Kolejny wyznawca wymiany oleju w tłumiku ?

Ludzie ?? Skąd wy bierzecie takie bzdury ??

Opublikowano
10 minut temu, carlos6 napisał(a):

??? !!!

Kolejny wyznawca wymiany oleju w tłumiku ?

Ludzie ?? Skąd wy bierzecie takie bzdury ??

Żadne zbdury, poduszka jest olejowa utwardzana elektryczne, po wymianie, zaczęła mi się grzać wtyczka dosyć mocno, według mnie nie powinno tak być ale wolę się dopytać bo może ktoś zna temat, jest to normalne pytanie dla ludzi nie będących mechanikami. Nie wiem o jakim oleju w tłumiku mówisz, nie wyznaję żadnych dziwnych teorii i jest otwarty dlatego właśnie próbuje się czegoś tutaj dowiedzieć, wystarczyła by odpowiedź że tak nagrzewac się podczas pracy to normalne lub że absolutnie nie powinna, pozdrawiam. 

Opublikowano

Co znaczy mocno? Parzy? W niej jest zawor. Ma prawo się grzać ale plastik wtyczki moze miec z 35-40*C. Jakby zawor poduszki pobieral za duzy prad to ecu wyrzuci blad zwarcia do plusa. 

Mozesz tylko zerknac jak wyglada wtyczka na wiazce- czy nie jest zgnita.

Opublikowano
W dniu 18.03.2023 o 23:52, nadybek napisał(a):

Co znaczy mocno? Parzy? W niej jest zawor. Ma prawo się grzać ale plastik wtyczki moze miec z 35-40*C. Jakby zawor poduszki pobieral za duzy prad to ecu wyrzuci blad zwarcia do plusa. 

Mozesz tylko zerknac jak wyglada wtyczka na wiazce- czy nie jest zgnita.

Wlasnie wywalał błąd taki jak mówisz, zamówiłem więc używkę w dobrym stanie ale właśnie się zaczęła wtyczka grzać ze prawie można było się poparzyć, wymienili mi ją i ta się też nagrzewac ale zdecydowanie mniej, będę obserwować,dzieki za odpowiedź :)

 

A w jaki sposób zawór może pobierać za duży prąd? Bezpiecznik jest jak powinien, gdzie można się więc doszukiwać przyczyny? 

Opublikowano

Wszystko jest mozliwe cewka mogla z jakiegos powodu miec zwarcia na izolacji. Najczesciej jednak te zawory maja przerwe w obwodzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...