Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik 3.0 kompresor cos piszczy po rozgrzaniu i tylko na jalowym


Kokosvag
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez robson_s,

Rekomendowane odpowiedzi

audi a6 c7 3.0 tfsi cos piszczy gdy auto sie rozgrzeje i wtedy tylko na biegu jałowym, gdy sie troche doda gazu przestaje piszczeć tak mocno. ewidentnie słychać ten pisk w okolicach alternatora bardziej z prawej strony auta. wymieniona rolka prowadzącą paska gdzie jest napędzany alternator,wymieniona rolka prowadzącą gdzie jest napęd kompresora oraz wymienione sprzęgło jednokierunkowe rolka alternatora i nadal piszczy. ktoś cos pomoże czy to moze byc właśnie alternator? Jak sie go zgasi to chwile jeszcze piszczy,świszczy,wiec co moze sie jeszcze obracać jak auto zgaszone jedynie chyba w środku alternatora wirnik bo na kole alternatora co chodzi pasek tam jest to kolo jednokierunkowe takie sprzęgło w nim, hm masakra. A moze jakieś to być powietrze, nieszczelność?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej w kompresorze jest ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co ja zdjalem pasek z kompresora i odpalilem bez kompresora bo tez stawialem ze moze cos w kompresorze,ale nadal piszczalo. Dziwne ze dopiero jak auto sie dobrze rozgrzeje to zaczyna slychac ten pisk. Chcialem wykluczyc jeszcze alternator przez zdjecie teraz tego drugiego paska ale dojcie jest straszne i odpuscilem. Gdyby bylo jakies lozysko to powinno non stop i to bardziej chyba chrobotac a nie piszczec? Nie mam pomyslow juz. Podczas jazdy na troche qyzszych obrotach tez slychac taki halas pisk czy obcieranie nie wiem jak to nazwac ale jest duzo ciszej.

 

Edytowane przez Kokosvag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rozwiązanie

Sprawdź odmę, zobacz czy przestaje na odkręconym korku oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź odmę, zobacz czy przestaje na odkręconym korku oleju

 

Ok dziękuję za podpowiedz,sprawdze w wolnej chwili

 Test korka zrobiony,po ciezkim odkreceniu korka piszczenie znika. Czy byla jakas akcja serwisowa w tych motorach co do odmy,co będę dokladnie potrzebowal i jaka kupic,były jakies pozniej poprawione. Moj kod silnika CTUA,dziękuję za pomoc.

Edytowane przez Kokosvag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Odświarzam temat. Czy wymiana odmy pomogła w rozwiązaniu problemu?? Od wczoraj mam identyczną akcję że swoim 3.0 tfsi z 2015 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie TFSI bo nie masz turbo a kompresor. Wykluczyłeś już zużycie kompresora? Który nie jest wcale idioto odpornym urządzeniem i trzeba dbać o wymiany oleju w nim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Langista napisał(a):

To nie TFSI bo nie masz turbo a kompresor.

Jest też pomimo tego TFSI😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam tak wymiana odmy zalatwila sprawe jest spokoj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Muskel1 napisał(a):

Jest też pomimo tego TFSI😉

Od czego w takim razie jest to T, skoro to nie turbo? Powinno być SFSI - supercharged..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Supercharged jest opisem stosowanym w USA.

TFSI jest pomimo zastosowania kompresora oznakowaniem także tych silników.

Może pomysł z opisem SFSI powinieneś poddać w Ingolstadt 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odma wymieniona i po problemie dzięki za odpowiedz Kokosvag.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...