arasss1979 Opublikowano 17 Marca 2023 Opublikowano 17 Marca 2023 witam gdzie szukać przyczyny błędy wyskakują niezależnie od stylu jazdy po skasowaniu nieraz po 100 km nieraz po 400km silnik 1.8 t + lpg 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
przem8 Opublikowano 17 Marca 2023 Opublikowano 17 Marca 2023 Logi zrób, a z błedów to turbo nie dmucha tyle co trzeba i jest ubogo przez lpg albo jakiś bulbulator. Szklana kula więcej nie mówi.
arasss1979 Opublikowano 17 Marca 2023 Autor Opublikowano 17 Marca 2023 mam program VagComPL jak mam zrobić te logi i z których kanałów dodam że auto jest po chipie na 200koni tak twierdził sprzedawca
pelonek1 Opublikowano 17 Marca 2023 Opublikowano 17 Marca 2023 44 minuty temu, arasss1979 napisał(a): mam program VagComPL jak mam zrobić te logi i z których kanałów dodam że auto jest po chipie na 200koni tak twierdził sprzedawca 2+33 3+20 115+118, wszystko na 3 biegu od 1,5 k obrotów do odcięcia, przed każdym logiem kasuj błędy nawet jak nie ma. Jeśli masz LPG to jeszcze 2+33 na LPG. Wszystko masz opisane w dziale diagnostyka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się