Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] 1.9 TDI 130 by Dynosoft


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Taki modzik zawitał dziś w moim aucie ...

Niestety nie udało sie zczytać orginalnego oprogramowania za pomoca kabla w związku z czym trzeba było bezposrednio pod kompa sie podpiąć. A oto wyniki pracy Mirassa:

oba.jpg

http://img205.imageshack.us/img205/7381/oba.jpg

Opublikowano

koxu nie ma ,ale ladnie wg mnie. :)

Opublikowano

Softów w sumie powstało kilka, po pierwszym z nich wyskoczyło 169 KM i 369Nm ale była zbyt wysoka temp w dolocie i turbo góra zaczynało przeładowywać.

Opublikowano

Jak na tak mocną serie to po sofcie bardzo słabo. Tylko + 15km i 20Nm

Opublikowano

sadze, ze wyniki seryjnego softu nie są żadnym wyznacznikiem osiagów uzyskanych po modyfikacji softu. Modyfikujesz tak żeby było bezpiecznie, a w tym przypadku przy wyzszych wynikach juz nie było. Jasne że chciałbym widzieć marketingowe 170 KM i 370 Nm ale jesli osoba pisząca soft twierdzi, że lepiej będzie mniej to jej ufam.

Opublikowano

Czyli wyszlo podobnie jak u mnie , tylko ja mialem w serii 135ps i 325nm ,a po wirusie identycznie 165/365. Czyli co ? Silniki mechanicznie na takim samym poziomie tylko ty seryjnie mialeś " mocniejszy " fabryczny program , czy parametry typu doladowanie ,dawka paliwa i inne (nie znam) sa zawsze te same na fabrycznym programie?? Skad takie rozbieznosci , bo skoro 150 ps w serii (i moznaby stwierdzic ,ze silnik igla i wogole) to po modzie powinien generowac lekko ponad 170/380 . Pozdr.

Opublikowano

Czyli co ? Silniki mechanicznie na takim samym poziomie tylko ty seryjnie mialeś " mocniejszy " fabryczny program , czy parametry typu doladowanie ,dawka paliwa i inne (nie znam) sa zawsze te same na fabrycznym programie?? Skad takie rozbieznosci , bo skoro 150 ps w serii (i moznaby stwierdzic ,ze silnik igla i wogole) to po modzie powinien generowac lekko ponad 170/380 .

Tu chyba wypowiedzieć powinny sie osoby, dla których to jest chleb powszedni np. Rogal lub Mirass

Opublikowano

W opisie (profil) masz silnik AVF a na wykresie AWX - jaki jest w końcu ?

Mały przyrost chyba Lukaszr miał większy ale nie pamiętam.

Opublikowano

W opisie (profil) masz silnik AVF a na wykresie AWX - jaki jest w końcu ?

silnik to avf

Mały przyrost chyba Lukaszr miał większy ale nie pamiętam.

spojrzałem i Łukasz miał 175 Km i 369 Nm

Opublikowano

Najładniej to chyba nasz PREZES wypadł po sofcie :good: Bardzo mocna seria i świetny wynik po modzie. Tu rzeczywiście jakoś słabo to wygląda.

Opublikowano

Najładniej to chyba nasz PREZES wypadł po sofcie :good: Bardzo mocna seria i świetny wynik po modzie. Tu rzeczywiście jakoś słabo to wygląda.

Z tego co widze w watku Prezesa http://www.a4-klub.pl/smf/moc_przybyla_powered_by_ctv_tuning_i_mt-t1767.0.html to wyniki były identyczne z Łukasza :wink4:

Opublikowano

Dokładnie coś bardzo podobnego :>

Opublikowano

Z tego co widze w watku Prezesa http://www.a4-klub.pl/smf/moc_przybyla_powered_by_ctv_tuning_i_mt-t1767.0.html to wyniki były identyczne z Łukasza :wink4:

Tak, ale pozniej byl u Rogala, gdzie wyszlo 187PS.

Jest gdzieś wykresik z porównaniem tej ostatniej wersji softu z mastersowa ?

Opublikowano

standardowy mod .. nad czym tu sie rozwodzic ... :mysli:

Opublikowano

standardowy mod .. nad czym tu sie rozwodzic ... :mysli:

lepiej klepnąć kolejnego pustego posta ? z tego co patrzyłem to na forum jest pełno wykresów MrMotors czy Mastersa ale nie znalazłem seryjnego AVF'a robionego przez Dynosoft. Teraz jest więc można sobie porównać przebiegi krzywych.

Opublikowano

Jak na tak mocną serie to po sofcie bardzo słabo. Tylko + 15km i 20Nm

silnik silnikowi nie jest równy i różnie reaguje na paliwo.dochodzisz do pewnego momentu kiedy zwiększenie dawki powoduje brak przyrostu , a dodatkowo czasami sprężarki z AWXa/AVFa mają problem z utrzymaniem doładowania w górnej partii obrotów i dochodzi do przeładowania i żeby jemu zapobiec trzeba zmniejszyć ilość koksu. Chyba lepiej mieć 3KM mniej niż wzywać lawetę z Chorawcji do Polski ? Po drugiej w hali termometr wskazywał 24 stopnie a na desce 28!

Druga strona medalu jest taka ze nasze silniki nie młodnieją, a sprawność układu wtryskowego często wychodzi dopiero przy strojeniu kiedy walczy się o moc.

pozdr

Mirass

Opublikowano

standardowy mod .. nad czym tu sie rozwodzic ... :mysli:

lepiej klepnąć kolejnego pustego posta ? z tego co patrzyłem to na forum jest pełno wykresów MrMotors czy Mastersa ale nie znalazłem seryjnego AVF'a robionego przez Dynosoft. Teraz jest więc można sobie porównać przebiegi krzywych.

co to za roznica czy to Dynosoft czy Rogal ... seria silnik to i modyfikacja standardowa ... nikt tutaj nic ciekawego nie wymysli a rozwodzenie sie czy ma 3 PS wiecej czy mniej jest bezsensowne ...

a przebieg krzywych .... przy takich modyfikacjach wszedzie jest taki sam [bardzo podobny] :wink4: .... [taka moda] ... tak samo jak kiedys moda byla na strzaly niutona przy 1900 RPM ..... :naughty:

Opublikowano

a tu dla porównania wykresy z maha:

wykresmaha.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...