moro99 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Panowie Pytanko. Na dzien dobry powiem, ze nie podłączalem VAG'a bo sprawa jeszcze swieża zrobie to jak wroce z majowki Otuz odpalilem moja ukochana, zrobilem 200m i ja zgasilem (wlaczylem alarm (niefabryczny) i poszedlem umyc rece). Po powrocie rozbroilem alarm i ni du du (silnik kreci ale nie odpala). pomyslalem ze cos sie pokickalo alarmowi i go wylaczylem (znam sposob aby to zrobic) i nadal nic. Jako ze mialem przy sobie klucz do swiec i inne srubunki poodkrecalem cewki szybkie spojrzenie na swiece (mokre). Szmatka i jazda. Poskrecalem wszystko i znowu proba odpalenia. Nadal nic. Czy macie jakis pomysl co oprocz tego alarmu moglo sie po...ć ? (alarm jeszcze dokladnie sprawdze bo mam wlutowany przekaznik ktory odcina zaplon i mogl sie on przepalic czy cos. (Taka sytuacje kiedys juz mialem ale po wylaczeniu alarmu pazdzioch zagadal. Dzisiaj jednak focha strzelil konkret . Czekam na jakies sugestie. (W wtorek podpinam VAG'a)
toldek1 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 AEB jak się nie mylę każda cewka osobna, pozostaje sprawdzić masę i impulsowanie na cewkę, moduł wzmacniający N122, CKP, CMP, jeśli dalej nic to ciągłość przewodu do sterownika, jeśli nic to sterownik.Temat rzeka ale do rozwiązania wszak do wtorku daleko :> Dokładam schemacik do pobrania http://www.speedyshare.com/297165530.html
moro99 Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Opublikowano 4 Maja 2009 Wrocilem poszedlem do auta I popatrzylem na blendy (ponizej) VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 558 E Component: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02 Coding: 04001 Shop #: WSC 06325 2 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8L0 820 043 D Component: A4 KLIMAVOLLAUTOMAT Note: Excessive Comm Errors Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 861 C Component: B5-KOMBIINSTR.UN4 D06 Coding: 00042 Shop #: WSC 26875 IMMO-IDENTNR: AUZ8Z0W2300066 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8L0 862 257 L Component: ZV-Pumpe D05 Coding: 00000 Shop #: WSC 06325 No fault code found. End ------------------------------------------------------- Przekrecilem kluczyk dalej samochod zapalil i odrazu zgasl. Po tej spektakularnej probie przekrecilem rozrusznikiem jeszcze 4 razy (krecil miarowo ale slabiutko - co tlumacza blendy) Po dadaniu ciut gazu i jeszcze 4 przekreceniach zapalil Obroty spadly do 740rpm i wrocily do 880 po lekkim dodaniu gazu znowu spadly do 740 RPM i wrocily. (odlaczylem w piatek aku i nie zrobilem adaptacji przepustnicy - dlatego tak sie zachowywal - prawda? ) przejechalem sie chwilke autko strasznie chodzilo (jak traktor) po paruset metrach powoli ucichlo (zrobilem przejazdzke na 800m zeby zobaczyc co i jak. Zbiera sie calkiem elegancko iezdzi tylko ten oglos traktora tak CYKA caly czas - glosniej niz normalnie. Macie panowie jakis pomysl ? Co zrobilem Wziolem aku do domku i pod prostownik na noc podlaczylem. jutro po podpieciu aku bedzie adaptacja przepustnicy i jak bedzie wsio ok przejade sie znowu. Czekam na jakies sugestie Pozdrawiam
moro99 Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Opublikowano 4 Maja 2009 Tak tak to wiem juz od zimy - nie ma on wplywu na prace silnika (a przynajmniej nie mial ) Moje problemy mogly byc spowodowane tylko i wylacznie przez Aku ?
wojtekce Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Tak tak to wiem juz od zimy - nie ma on wplywu na prace silnika (a przynajmniej nie mial ) Moje problemy mogly byc spowodowane tylko i wylacznie przez Aku ? jak nie ma wpływu :gwizdanie:
ajax Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 Tak tak to wiem juz od zimy - nie ma on wplywu na prace silnika (a przynajmniej nie mial ) Moje problemy mogly byc spowodowane tylko i wylacznie przez Aku ? Nie ma wyplywu.... tylko wlacza ssanie i zalewa swiece. Do tego slabe akku ( jak widac po bledach ) i mozesz krecic do usranej smierci az go ukrecisz na amen! Posluchaj, jak wlacza sie rozrusznik to szarpie taki prad, ze przy slabym akku samochod zostaje bez pradu ( spadek napiecia ) i uklad zaplonowy nie dziala. Rozrusznik bedzie krecil ale nie bedzie iskry. Zakrecisz go na smierc, a on i tak nie odpali. Zrob baterii ladny serwis ( poziom elektrolitu + 24-o godzinne ladowanie przez zarowke ). Jezeli pomoze a potem problem wroci to wywal i kup nowy Pozdrawiam
moro99 Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Opublikowano 5 Maja 2009 Aku ma 1 rok ale jest dosc mocno eksploatowany TZN 8h przy pracy na alarmie (stan czowania) a droga z domu do pracy jest krociutka
ajax Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 A jakiej firmy jest akku? I jestes pewien, ze alternator laduje, tak jak powinien? Zrob to co napisalem i wtedy zobaczymy co dalej
moro99 Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Opublikowano 5 Maja 2009 Aku jest Bosch S003 56Ah alternator laduje bo jakby nie ladowal to nie sadze ze aku wytrzymalby ponad rok takiego urzytkowania[br]Dopisany: 05 Maj 2009, 15:58_________________________________________________OK Naladowany aku poszedl do autka. Adaptacja zrobiona (trwala moze z 15 sek :)wyjechalem z garazy postawilem go na wolnych aby do konca sam rozgrzal silnik (troche pofalowal obrotami - ale to chyba normalne po wyciagnieciu aku) tuz przed optymalnym rozgrzaniem zaczal pracowac rowniutko miarowo i tak jak zprzed przygody generalnie wine mial za slaby aku jak widac Pozdrawiam i dzieki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się