sahipp Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Opublikowano 24 Kwietnia 2023 (edytowane) z racji tego że dzieje się to na wszystkich czterech kołach to @Muskel1 może mieć słuszny trop... , ale gdyby nie ten fakt że na czterech kołach się to dzieje, bo to musiałby być mega zbieg okoliczności ( co oczywiście jest możliwe) to obstawiałbym że z zaciskami jest coś nie tak... miałem kiedyś auto które miało krzywe zaciski... dokładnie jak u Ciebie krzywiły się tarcze krótko po wymienianie na nowe lecz tylko z przodu... gdy wstawiałem trzeci komplet tarcz to wymieniłem zaciski i problem zniknął... widać było że klocek jest ścinany bardziej z jednej strony zamiast równomiernie na całej płaszczyźnie i dodatkowo zużyciem i wyglądem różnił się bardzo od klocka współpracującego z drugiej strony... Edytowane 24 Kwietnia 2023 przez sahipp
Noreka4 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2023 W piątek podniosę auto zrobię jak piszecie, i dołączę tez zdjęcie klocków
Dev Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 robili pomiar bicia promieniowego piast ?
Noreka4 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Tak, mówili ze wszystko w normie jest
Noreka4 Opublikowano 28 Kwietnia 2023 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2023 A wiec tak podniosłem auto zakręciłem kołami i koła hamują same i obdziera klocek o tarcze
sahipp Opublikowano 28 Kwietnia 2023 Opublikowano 28 Kwietnia 2023 (edytowane) wiesz co tak oglądam te zdjęcia któryś raz i myślę i myślę.... albo będzie jak sugeruje kolega @Muskel1, albo zacisk się blokuje i nie odbija... ale jeżeli to się dzieje na wszystkich czterech dokładnie tak samo to w pierwszej kolejności poszedłbym tropem podpowiedzi kolegi @Muskel1, a potem ewentualnie skierowałbym się na zaciski.... bo patrząc na klocki raczej nie widać aby zaciski byłe krzywe czy coś.... Edytowane 28 Kwietnia 2023 przez sahipp
Muskel1 Opublikowano 28 Kwietnia 2023 Opublikowano 28 Kwietnia 2023 Odkręć wszystkie koła na podnośniku, wciśnij raz hamulec, następnie puść, idź do jednego z zacisków i popuść zaworek odpowietrzający. Jeżeli tryśnie z niego płyn hamulcowy to oznacza, że układ jest pod ciśnieniem, chociaż nie powinien. Zawory w pompie nie działają poprawnie. Sprawdź tak na każdym zacisku z osobna, czyli wciśnięcie pedału hamulca, puszczenie i popuszczenie zaworka. I tak przy każdym zacisku. Po takiej operacji należy odpowietrzyć układ bo zawsze trochę powietrza się do układu dostanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się