Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Notorycznie krzywiące się tarcze hamulcowe w A4 B9


Noreka4

Rekomendowane odpowiedzi

z racji tego że dzieje się to na wszystkich czterech kołach to @Muskel1 może mieć słuszny trop... , ale gdyby nie ten fakt że na czterech kołach się to dzieje, bo to musiałby być mega zbieg okoliczności ( co oczywiście jest możliwe) to obstawiałbym że z zaciskami jest coś nie tak... miałem kiedyś auto które miało krzywe zaciski... dokładnie jak u Ciebie krzywiły się tarcze krótko po wymienianie na nowe lecz tylko z przodu... gdy wstawiałem trzeci komplet tarcz to wymieniłem zaciski i problem zniknął... widać było że klocek jest ścinany bardziej z jednej strony zamiast równomiernie na całej płaszczyźnie i dodatkowo zużyciem i wyglądem różnił się bardzo od klocka współpracującego z drugiej strony...

 

 

Edytowane przez sahipp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W piątek podniosę auto zrobię jak piszecie, i dołączę tez zdjęcie klocków 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robili pomiar bicia promieniowego piast ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec tak podniosłem auto zakręciłem kołami i koła hamują same i obdziera klocek o tarcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co tak oglądam te zdjęcia któryś raz i myślę i myślę....  albo będzie jak sugeruje kolega @Muskel1, albo zacisk się blokuje i nie odbija... ale jeżeli to się dzieje na wszystkich czterech dokładnie tak samo to w pierwszej kolejności poszedłbym tropem podpowiedzi kolegi @Muskel1, a potem ewentualnie skierowałbym się na zaciski....  bo patrząc na klocki raczej nie widać aby zaciski byłe krzywe czy coś....

Edytowane przez sahipp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręć wszystkie koła na podnośniku, wciśnij raz hamulec, następnie puść, idź do jednego z zacisków i popuść zaworek odpowietrzający. Jeżeli tryśnie z niego płyn hamulcowy to oznacza, że układ jest pod ciśnieniem, chociaż nie powinien. Zawory w pompie nie działają poprawnie. Sprawdź tak na każdym zacisku z osobna, czyli wciśnięcie pedału hamulca, puszczenie i popuszczenie zaworka. I tak przy każdym zacisku.

Po takiej operacji należy odpowietrzyć układ bo zawsze trochę powietrza się do układu dostanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...