mcfly Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 WItam, mam taki oto problem. Jak silnik jest zimny odpala, jak jest gorący ( 90 stopni, zatrzymanie np. na parkingu i ponowne odpalanie ) odpala, ale nie odpala w sytuacji gdy np. po zagrzaniu silnika, wylacze go i odczekam 15 min. Co się dzieje dokładnie, rozrusznik chechła ze trzy razy ( czasem więcej ) i go jakby odcina ( zamiast załączenia motoru jest jakby odłączenie rozrusznika i słcyhać jakiś dzwięk paska ). Pojechałem na stację przy okazji gdzie mieli VAG'a ale goście okazali się totalnie niekompetentni, nic nie potrafili powiedzieć. Wywaliło mi błędy szyny CAN, czujnika przy wiatraku oraz Engine Mount Solenoid (17996) - chyba poduszka. ALe magicy nic z tego nie wywnioskowali. Czy ktoś z was spotkał się z czymś podobnym ? PS. Dodam że silnik jak już pracuje to równiutko itp, żadnych szarpnięc, skoków mocy. pozdrawiam, [br]Dopisany: 30 Kwiecień 2009, 15:50_________________________________________________PS2. Te błędy o kórych pisałem to : Engine Mount Solenoid (17996 ) ( ale to raczej nie ma nic do odpalania ) 4753 szyna CAN urządzenia sterującego ABS ( choć kontrolka ABS się nie świeci ) 18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground i był jeszcze jeden z szyną CAN ale cholera zapomniałem.
GRazny Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 pierwsze to Twój profil... 75KM w B5 z 2004 :gwizdanie: druga sprawa to jak sprawa z logami? trzecia sprawa to czy nie cofa Ci się paliwko zaraz po zgaszeniu... zerknij na przewody...
mcfly Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Opublikowano 5 Maja 2009 Logów nie mam - taki to był specjalistyczny zakład... A co do cofania paliwka możesz napisać konkretniej jak to sprawdzić ?[br]Dopisany: 30 Kwiecień 2009, 17:58_________________________________________________Problem zniknął na 3 dni. W tym czasie machnąłem jakieś 400 km. Wczoraj pojechałem do serwisu. Podłączyli Vag'a, zero usterek. Autko odpalało bez problemu więc ciężko mi było im pokazać o co kaman na żywo, powiedzieli że trzeba ustawić kąt wtrysku bo jest zły. Ale tu na naszym forum wyczytałem że jeżeli to kąt wtrysku to powinien być problem z odpalaniem na zimnym, a u mnie na zimnym pali jak marzenie. Czy jest to jednak możliwe że to ten kąt wtrysku jest przyczyną ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się