Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przy nagrzanym silniku BFB dłużej kręci zanim odpali


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak wyżej w temacie mowa o silniku BFB przejadę nim 20km i zgaszę. Jak zaczyna stygnąć i ponownie chcę odpalić silnik to wtedy kręci dłużej w sensie słychać jak już załapie, ale jeszcze nie trzyma, nie może zaskoczyć na obroty żeby można było rozrusznik wyłączyć bo inaczej zgaśnie. Wtedy się ssanie nie załącza, bo na zimnym co załącza się mu ssanie pali od razu z rozrusznika w ciągu 1,5sec jak to się mówi od strzała. A na ciepłym tak jakby paliwo odpływało i się dusił i nieraz do 3sec trzeba kręcić żeby zaskoczył. Co to może być. Dzieje się to tylko wtedy gdy ssanie się nie załączy, ale jeszcze mi się też nie zdarzyło żeby nie odpalił wtedy. Aha i dodam że to nie wygląda też tak że pójdę na zakupy pod sklepem wrócę i się to dzieje. Dopiero jak zaczyna stygnąc i temperatura przy odpalaniu już opadła, ale nie na minimum, a jest w granicach 70 stopni może mniej po jakiejś godzinie/dwóch nieraz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...