Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po wymianie turbiny, auto ma brak mocy


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Andrzejgruz,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wymieniłem w swojej AUDI A4 B6 1.8T BFB turbinę, przy wymianie turbiny odrazu zamontowałem sztywny tip z nierdzewki, wszystko poskładałem i auto przy większych obrotach daje dźwięk z plastiku od filtra powietrza jak był tam zamontowany blow off, a przy jeździe nie czuć wstawania auta, a jak juz jest takie uczucie to jakby coś odcinało. Brak błędów, gdzie szukać problemu, 

Opublikowano

Po wymianie dv, która okazała być się martwa, dźwięk ustał ale turbo dalej nie wstaje i jest błąd 16618 P0234 - wymiennie zawór n75 ale jak to nie pomoże, to nw co może być przyczyną, po wymianie turbo padły wszystkie zaworki?

Opublikowano

Dobrze podpioles wężyki przy zaworku? Pewnie nie i stąd problemy.

Opublikowano

Dłuższy króciec do tipa, środkowy do turbo, trzeci do gruszki,  więc poprawnie.

konwerter-cisnienia-febi-bilstein.jpg

Opublikowano

Po wymianie n75 nadal jest nadmierne doładowanie, a turbo świszczy jak mu się da gaz w podłogę, wchodzi w tryb awaryjny i już nie ma turbo

Opublikowano

Odłącz wtyczkę od n75 i zrób loga 118.

Opublikowano
1 minutę temu, Łukasz13 napisał(a):

Odłącz wtyczkę od n75 i zrób loga 118.

na postoju czy autem się przejechać i zrobić?

Opublikowano (edytowane)

po wyłączeniu wtyczki logi na filmie, i błędy od zaworu n75 i błąd o przeładowaniu 

Edytowane przez Andrzejgruz
Opublikowano

Na odpietym n75 powinno ładować 0,3bara. 

Opublikowano

Masz albo dziurawe węzyki od n75 albo zjebaną gruszke w turbinie.

Opublikowano
52 minuty temu, Łukasz13 napisał(a):

Masz albo dziurawe węzyki od n75 albo zjebaną gruszke w turbinie.

no wężyki i sam zawór wyciągałem chyba z 3 razy, sprawdzałem i są cacy, sprawdzę jeszcze map sensor i przewody przy ic, jak nie to to pisze do firmy co robila regeneracje

Opublikowano

Sprawdziłem ic, sprawdziłem map sensor, wyczyściłem, posprawdzałem jeszcze raz i dalej wywala błąd przeładowania 

Opublikowano (edytowane)

jeszcze przepływomierz, ciągło fajnie do 5 tys. i odcięło.

Edytowane przez Andrzejgruz
Opublikowano

Odcięło, bo przeładowuje turbo i tryb awaryjny się włączył.

Opublikowano
Teraz, przem8 napisał(a):

Odcięło, bo przeładowuje turbo i tryb awaryjny się włączył.

no to zrozumiałem, ale dlaczego? nie wiem mam wyciągać tą turbinę i dać temu co ją regenerował, bo szcerze to już nie wiem co robić ?

Opublikowano

Ja się nie znam aż tak jak fachowcy z tego forum, ale miałem podobnie. Tyle że przy logach przed modem. Turbo seryjne... W układ dolotu jak najwcześniej przed kolektorem ssącym podłącz sobie przewód obcy z wolnostojącego kompresora i podaj 1ATM. I zobacz czy faktycznie wszystkie węże z n75 są ok. Będziesz słyszał. Czasem wizualnie tego nie widać i nie stwierdzisz. Chyba że masz nowe przewody wszystkie ale i tak próba kontrolna się opłaca.  Ja miałem podobnie i uwalony był ten łączący n75 z gruszką? Napewno wszystkie wężyki z DV, N75, Tipa, filtra itp dobrze sobie podłączyłes? To turbo to co to za "nowe" turbo?

Opublikowano
18 minut temu, bombelm7 napisał(a):

Ja się nie znam aż tak jak fachowcy z tego forum, ale miałem podobnie. Tyle że przy logach przed modem. Turbo seryjne... W układ dolotu jak najwcześniej przed kolektorem ssącym podłącz sobie przewód obcy z wolnostojącego kompresora i podaj 1ATM. I zobacz czy faktycznie wszystkie węże z n75 są ok. Będziesz słyszał. Czasem wizualnie tego nie widać i nie stwierdzisz. Chyba że masz nowe przewody wszystkie ale i tak próba kontrolna się opłaca.  Ja miałem podobnie i uwalony był ten łączący n75 z gruszką? Napewno wszystkie wężyki z DV, N75, Tipa, filtra itp dobrze sobie podłączyłes? To turbo to co to za "nowe" turbo?

Turbo regenerowane. Jutro po raz 4 sprawdzę te przewody.

 

 

Przy tipie to masz tak
1 - przewód do dv

2 - turbina

3 - przewód do filtra powietrza dolny

4 - przewód do n75

5 - odma

6 - przewód góra do podciśnienia

7 - przepływomierz

111111.png

Opublikowano

Dzisiaj wyciągam turbo i wysyłam do firmy która regenerowała turbinę w celu sprawdzenia i ewentualnej regulacji. Firma twierdzi że wina leży po stronie mapy jaka jest zrobiona na starym turbo, twierdzi również że tuner regulował gruszkę, kontaktowałem się do tunera znajomego co mi to robił i tylko robił w sofcie modyfikacje i powiedział mi, że na sofcie z fabryki auto pewnie by wogóle nie jeździło tylko odrazu by załaczał się tryb awaryjny i według niego jest geometria spierdolona w regenerowanej turbinie. Odsyłam jutro i będę pisał w dalszych postach co było przyczyną.

Opublikowano

Było sprawdzić przy jakim ciśnieniu zaczyna uchylać się klapa wg.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...