Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po wymianie turbiny, auto ma brak mocy


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Andrzejgruz,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, przem8 napisał(a):

Było sprawdzić przy jakim ciśnieniu zaczyna uchylać się klapa wg.

Sprawdziłem gruszkę i gruszka jest do śmieci, nie trzyma wogóle i powietrze sp***dala bokiem, a świst brał się z gruszki prawdopodobnie, pisze do firmy co regenerowała co teraz z tym zrobią.

Opublikowano

Dziwna firma... Ja jak regenerowałem już na wstępie byłem uprzedzony że jeśli gruszka będzie lipna to dojdą koszta. Ale okazała się być ok. Za to str. gorąca ded. No ale zakład który to robi powinien to ogarniać i Cię uprzedzić... Z ciekawości ile dales za regenerację turbo? 

Opublikowano
Godzinę temu, bombelm7 napisał(a):

Dziwna firma... Ja jak regenerowałem już na wstępie byłem uprzedzony że jeśli gruszka będzie lipna to dojdą koszta. Ale okazała się być ok. Za to str. gorąca ded. No ale zakład który to robi powinien to ogarniać i Cię uprzedzić... Z ciekawości ile dales za regenerację turbo? 

Regeneracja na zasadzie zamiany, ja daje swoją oni wysyłają swoją zregenerowaną, 9 stówek 

Grucha ma nieszczelność, a sprzedawca mnie zapewniał że turbina jest ustawiona jak fabryka ustawiała, to jestem tylko ciekaw jak ją mogli ustawić, jak gruszka nieszczelna, bez tego się nie da ustawić. ?

 

Opublikowano

Nie wiadomo z jakiego trupa była ta Twoja "nowa" regenerowana robiona. To jak z maglownicą... Wyślij swoją a my damy regenerowana. No i miałem takie 2 i kosz. Lepiej wysłać zawsze swoją do człowieka co ma o tym pojęcie aby ocenił koszty i się dogadać. Fakt że za to zapłacisz ale nie będziesz się wk***i@ł potem. Już nie wspomnę o pracy ew. jak nie sam to kosztach montażu. Ja za swoją dałem po regeneracji w sumie bo tak można to ująć 18 stówek. (Hybryda) Ale już 2 rok leci i cieszę się kolejnymi km. Działa bez zarzutu a nie raz dostaje bardzo po pupie... Druga strona to ogarnięty człowiek co Ci to zestroi. Trzymam kciuki za to byś otrzymał ok turbo! 

Opublikowano
19 minut temu, bombelm7 napisał(a):

Ale już 2 rok leci i cieszę się kolejnymi km. Działa bez zarzutu a nie raz dostaje bardzo po pupie... Druga strona to ogarnięty człowiek co Ci to zestroi. Trzymam kciuki za to byś otrzymał ok turbo! 

Miałem montować hybrydę, ale plany się zmieniły. Drugi rok już leci, a taka turbina pewnie wytrzyma kolejne 200 tyś, jak się będzie o nią dbać. Dzięki, mam nadzieje ze teraz ją dobrze zrobią, albo poproszę żeby moja starą zregenerowali i mi odesłali. Bo scerze nie chce 3 raz turbiny wyciągać :D

Opublikowano
4 godziny temu, Andrzejgruz napisał(a):

Miałem montować hybrydę, ale plany się zmieniły. Drugi rok już leci, a taka turbina pewnie wytrzyma kolejne 200 tyś, jak się będzie o nią dbać. Dzięki, mam nadzieje ze teraz ją dobrze zrobią, albo poproszę żeby moja starą zregenerowali i mi odesłali. Bo scerze nie chce 3 raz turbiny wyciągać :D

Chwała, że robota Ci odchodzi... Hujowin@ ogólnie rzecz biorąc. Obyś się doczekał. Turbo nie jest ciężko w bfb zmienić. No ale czas... Poinformuj o wynikach. 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 27.05.2023 o 20:59, bombelm7 napisał(a):

Chwała, że robota Ci odchodzi... Hujowin@ ogólnie rzecz biorąc. Obyś się doczekał. Turbo nie jest ciężko w bfb zmienić. No ale czas... Poinformuj o wynikach. 

Dostałem odpowiedz od sprzedawcy "zakładaliśmy gruszka została uszkodzona w transporcie. Cięgno od siłownika jest wygięte, widać ślad po uderzeniu w miejscu łączenia z zaworem. Wygięte cięgno powodowało przedmuch powietrza w siłowniku w miejscu membrany. Siłownik wymienimy,"

ja zrobiłem zdjęcie turbiny przed wysłaniem, gdzie jest uszkodzone?
 

VideoCapture_20230529-143645.jpg

 

350377359_168892519237918_6424458785719281571_n.jpg

Edytowane przez Andrzejgruz
Opublikowano

Nic nie jest uszkodzone, poprostu dali Ci turbinę z dziurawa gruszka, zresztą żeby tam wygiąć ciegno trzeba by nawalać młotkiem albo rzucac turbina o krawężnik.

  • Rozwiązanie
Opublikowano

Turbina zamontowana, wstaje, ładuje i nie odcina. Więc problemem była gruszka, ale jeszcze coś mi świszczy jak turbo wstaje i sprawdzę jeszcze szczelność dolotu kompresorem, jak to turbina tak świszczy to znów pójdzie na reklamacje ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...