KierowcaTadek Opublikowano 29 Maja 2023 Opublikowano 29 Maja 2023 (edytowane) 1.9 TDI-PD AVB Czytałem wiele razy, że układ podciśnienia po zgaszeniu silnika jeszcze przez jakiś czas utrzymuje to podciśnienie w sobie. U mnie tego nie ma. Gaszę auto i za chwule wakuometr pokazuje 0. Sprawdziłem, że to wychodzi przez króciec ATM zaworka N75. Mam coś nie tak? Pytam bo mam nieregularne problemy z hamowaniem. Wspomaganie jest jakby osłabione i pedał trzeba mocniej deptać, schodzi twardo, a auto nie hamuje na 100%. Dzieje się to losowo. Zastanawiam się czy to właśnie nie jest powiązane jedno z drugim. Pompa Bosch nowa, robi -0.9 bara w moment, serwo nowe. Może ten N75 mi wypuszcza co jakiś czas to podciśnienie i dlatego mam czasem gorsze hamowanie? Edytowane 29 Maja 2023 przez KierowcaTadek
Hezen Opublikowano 30 Maja 2023 Opublikowano 30 Maja 2023 Z vacum idzie wąż przez grodź silnika do podszybia tam sprawdź ten gumowy łącznik. Przy vacum też sprawdź wychodzący z niego króciec bo lubił pękać Sprawdź jeszcze egr, może masz membranę uszkodzoną i zaciąga powietrze nie przez n75 a przez n18 Zawsze możesz odłączyć z ukladu podciśnienia jeden oraz drugi zaworek (ja mam egr zaślepiony bo membrana w nim uszkodzona i n18 mam całkiem odpięty od ukladu podciśnienia, mozna tak zrobic w przedliftach i nie będzie swiecił check)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się