Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Półoś z 2.0tfsi


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez afroo.,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

ostatnio padł mi przegub prawy przód zewnętrzny i auto nie chciało jechać (otwarte dyfry). Zalozylem inny przegub, bo został mi po swapie skrzyni z b7 2.0TFSI GVE. Przy dokrecaniu zauwazylem ze cos tak ten wieloklin nie do konca wchodzil w to łożysko w kole, ale dokrecilem i wsyzstko smigalo. Pojezdzone około 50km i znowu zaczyna stukać. Rozpiąłem górne wahacze i końcówkę drążka, a przegub wypadł. Wszystko wygląda jakby półoś była jakimś cudem za krótka, aż się ten pierścien trzymający przegub ułamał(znowu) albo jakby padły oba przeguby i dlatego ta półoś może się w nich tak rzuszać.

Czy może mi ktoś potwierdzić, że półoś prawa z końcówką AT faktycznie pasuje do skrzyni 2.0TFSI GVE i a4 b6? W lewej też mam AT i nie ma żadnych problemów.

Opublikowano

Skoro takie coś się dzieje, to nie pasuje.

 

Opublikowano

Też mi się tak wydaje, jedyne co mnie zastanawia to fakt, że w lewej nie ma takiego problemu. W takim razie czekam na kogoś kto wiedziałby jakie powinny być numery tych półosi i będe zamawiać

  • Rozwiązanie
Opublikowano

 

  • Lubię to 1
Opublikowano

No to ciekawe bo sie numery zgadzają. Dziekuję za link, kupie uzywke i zobaczymy jak będzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...