lukas949 Opublikowano 4 Lipca 2023 Opublikowano 4 Lipca 2023 Witam mam pewien problem z moim audi a4 b7 2.0 tdi BRD. Samochód podczas wypalania dpf włącza się w tryb awaryjny i odcina moc(mrugajaca kontrolka od świec). Po zgaszeniu auta wszystko wraca do normy. Dodam że na komputerze pokazuje błąd podcisnienia turba. Zrobiłem już regenerację turba wymieniłem zawór podcisnienia n75 sprawdziłem wszystkie węże przy okazji zaślepiłem egr i wyczyściłem DPF i problem jest nadal. Proszę o pomoc bo już kończą mi się pomysły a mechanicy rozkładają ręce pozdrawiam.
moniuh Opublikowano 4 Lipca 2023 Opublikowano 4 Lipca 2023 (edytowane) edit: daj dokładny kod błędu może coś się wyjaśni... a ci mechanicy to mechanicy czy wymieniacze? najlepiej jakbyś miał kogoś pod ręką kto zrobiłby "logi" więcej można by wywróżyć niż z kuli. trzeba zobaczyć jak zachowuje się turbo n75, EGR, czy jakie ciśnienia w DPF, dawki paliwa itp te turbo regenerowane z protokołem czy tylko chiński core wymieniony? mechanik sprawdził czy podciśnienie ma dobre parametry? Edytowane 4 Lipca 2023 przez moniuh
lukas949 Opublikowano 4 Lipca 2023 Autor Opublikowano 4 Lipca 2023 3 godziny temu, moniuh napisał(a): edit: daj dokładny kod błędu może coś się wyjaśni... a ci mechanicy to mechanicy czy wymieniacze? najlepiej jakbyś miał kogoś pod ręką kto zrobiłby "logi" więcej można by wywróżyć niż z kuli. trzeba zobaczyć jak zachowuje się turbo n75, EGR, czy jakie ciśnienia w DPF, dawki paliwa itp te turbo regenerowane z protokołem czy tylko chiński core wymieniony? mechanik sprawdził czy podciśnienie ma dobre parametry? Samochód był w polecanym warsztacie i twierdzą że podciśnienie ma dobre parametry i turbo regenerowane z protokołem a kod błędu sprawdzę jak wrócę z wakacji i dam znać normalnie już mi ręce opadają.
sahipp Opublikowano 4 Lipca 2023 Opublikowano 4 Lipca 2023 9 godzin temu, lukas949 napisał(a): przy okazji zaślepiłem egr i wyczyściłem DPF i problem jest nadal. u Ciebie trzeba EGR również softem wyłączyć o ile się nie mylę... samo fizyczne zaślepienie to za mało...
moniuh Opublikowano 5 Lipca 2023 Opublikowano 5 Lipca 2023 23 godziny temu, sahipp napisał(a): u Ciebie trzeba EGR również softem wyłączyć o ile się nie mylę... samo fizyczne zaślepienie to za mało... zaslepienie EGR nic nie powoduje, poza bledem niskiej ilosci spalin i checkiem na blacie, na pewno nie spadkiem mocy
sahipp Opublikowano 5 Lipca 2023 Opublikowano 5 Lipca 2023 Godzinę temu, moniuh napisał(a): zaslepienie EGR nic nie powoduje, poza bledem niskiej ilosci spalin i checkiem na blacie, na pewno nie spadkiem mocy wiesz co kłócić się nie będę bo nie nie znam tego zagadnienia w pełni... z tego co wiem to zawór EGR w tych latach pełni dodatkowo również inne funkcje.... nie sprawność zaworu EGR lub jego nie prawidłowa praca przekłada się na problemy z doładowaniem....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się