Skocz do zawartości
IGNOROWANY

5531 - Czujnik położenia wałka rozrządu (G40) A4 B8 1.8TFSI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam potrzebuję pomocy z audi A4 b8 1.8tfsi samochód czasami na zimnym silniku nierówno pracuje (narywa nim) gdy zejdzie ze ssania czuć aby lekkie ledwo wyczuwalne wibracje na siedzeniu czasami po krótkiej trasie (np 2 km) kreci przez 4 sekundy i dopiero odpala po podłączeniu komputera wyskoczyły te 3 błędy :

 

4862 - Brak komunikacji ze sterownikiem ogrzewania postojowego 
          U0166 00 [040] - -
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 6
                    Częstość błędu: 104
                    Przebieg: 225919 km
                    Data: 2023.05.22
                    Czas: 16:31:09

                    Prędkość obrotowa silnika: 2312.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 7.5 %
                    Prędkość pojazdu: 54 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 95 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 25 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.193 V

5531 - Czujnik położenia wałka rozrządu (G40) 
          P0343 00 [040] - sygnał za wysoki
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 29
                    Przebieg: 226575 km
                    Data: 2023.06.17
                    Czas: 16:44:31

                    Prędkość obrotowa silnika: 231.50 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 49.0 %
                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 81 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 47 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 10.609 V

2812 - Zespół 1; system pomiaru paliwa 
          P0172 00 [096] - system za bogaty
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 5
                    Przebieg: 226545 km
                    Data: 2023.06.16
                    Czas: 13:36:05

                    Prędkość obrotowa silnika: 806.50 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 15.7 %
                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 95 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 36 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 970 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.193 V

Edytowane przez Pukson
Opublikowano

Można się tylko domyślić, że błędy te występują w sterowniku silnika?
Na przyszłość wrzuć pełny auto-scan wszystkich sterowników to nie będzie trzeba się domyślać:wink:

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...