Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wypadanie zapłonu i brak mocy w A4 B6 1.8T AMB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie 

Zakupiłem pół roku temu A4 b6 1.8t amb w qtro 

Bolączka jaka w nim występuje to wypadanie zapłonu oraz brak mocy

Do dzisiaj się z tym borykam auto było już u kilku mechaników coś jest lepiej ale dalej to samo

 

Sprawa wygląda tak że jakby moc jest uzależniona od warunków zewnętrznych im cieplej tym gorzej i częściej wypada zapłon chociaż na LPG nie ma takiej tragedii ale czuć jakby nadal wypadał bardziej takie trzęsienie

Po odpaleniu auto zachowuje się normalnie ale po przejechaniu 10 km zaczyna wariować strzela z wydechu 

Wypada zapłon brakuje mocy

Na biegu jałowym czasami nie wkręca się w pełne obroty i tak jakby bulka sobie ale cały czas ten zapłon wypada

 

Posiadam Kabel VAG sprawdzałem błędy próbowałem nawet przepustnicę ustawiać ale to nic nie dało sam program mi nie wyświetla takich danych jak na filmikach z YouTube

program vagcom 

 

Wymieniłem oczywiście świece cewki zapłonowe ruszałem wszystkimi kabelkami ale to jakby nie w tym problem odłączałem też czujnik temperatury przepływomierz nic zmieniłem filtr powietrza też nic sprawdzałem kompresję w normie

 

Ogółem to mechanicy powiedzieli że sprawdzili wszystkie czujniki i jest wszystko okej no ale nie widzą w tym nic inni powiedzieli zaś że ciężko cokolwiek tu określić bo sam samochód jest zbudowany z wersji 150 konnej i 170

 

Rozrząd był robiony 40 000 km temu ale nie mam pojęcia czy to ma jakiś wpływ nie wiem jak chodził przed bo nie dostałem takiej informacji

 

Nie wiem już co z tym robić sprawdziłem praktycznie wszystko czy opłacałoby się to oddać do ASO?

 

 

 

 

Opublikowano

Do sprawdzenia szczelność dolotu ciśnieniowo. Korek oleju zasysa? Logi tez warto by zrobić. 

6 godzin temu, MESAJOWY napisał(a):

Nie wiem już co z tym robić sprawdziłem praktycznie wszystko czy opłacałoby się to oddać do ASO?

 

Raczej do kogos obeznanego w 1.8t

Opublikowano
1 godzinę temu, przem8 napisał(a):

Do sprawdzenia szczelność dolotu ciśnieniowo. Korek oleju zasysa? Logi tez warto by zrobić. 

Raczej do kogos obeznanego w 1.8t

Korek podskakuje ale czuć że też zasysa go, szczelność dolotu ok, logi zrobię jak mi się uda 

Opublikowano

Jak zasysa to do wymiany zaworek jednokierunkowy w trójniku odmy.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
13 godzin temu, przem8 napisał(a):

Jak zasysa to do wymiany zaworek jednokierunkowy w trójniku odmy.

Rozumiem że na jałowym, sprawdzę to dzięki, dzisiaj zrobiłem koło 120km spokojnie jechałem i nic się nie działo, zdziwiony jestem ale też pogoda taka dobra dla tej audiczki 😆

Opublikowano
13 godzin temu, przem8 napisał(a):

Jak zasysa to do wymiany zaworek jednokierunkowy w trójniku odmy.

Jescze jakbys mógł mi dać jakiegoś linka do tego zaworka byłbym wdzięczny, bo ja za bardzo nie w temacie 

Opublikowano

Zaworek odmy zmieniony błędy wykasowane hula jak trzeba dzięki za pomoc 

Opublikowano

Po tygodniu nadal to samo wymiana zaworka coś pomogła ale niewiele zauważyłem że spalanie jest gigantyczne, logi mogę zrobić tylko jakie

Opublikowano

 

Opublikowano (edytowane)

Więc, tak zrobiłem logi, udało mi się podczas wypadniecia zaplonu wlaczyc skan i wykrył błąd 4cylindra(błąd w załączniku), cewki zamienione teraz to juz wogole nic nie chce pokazac..

Rozpędzałem go robiłem loga, zatrzymałem się i gasł od razu, tylko szybki reset stacyjki pomaga ale na jakąś chwilę.

TAKŻE proszę o pomoc, już nie mam pomysłów do tego zamienialem tez cewki wiązke kostki czyscilem, evapa nowego mu zalozylem. Błędów już nie chce pokazac

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

wykryte błędy (2).txt

Edytowane przez MESAJOWY
Opublikowano

Po sprawdzeniu logów powiedzieli mi że pompę mam do wymiany z ciekawości odslonilem osłonkę pompy słucham a pompa piszczy jak popieprzona, tylko teraz jaki wkład do niej bo już bym brał coś bardziej wydajnego niż 4bar jakiś link ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...