Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Prośba o analizę błędów i rozwiązanie problemu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam komp wywala ma takie błędy :

5 Faults Found:

19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground

P3105 - 35-10 - - - Intermittent

18080 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1672 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

16955 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P0571 - 35-00 - Please Register/Activate

18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster

P1650 - 35-00 - -

18047 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1639 - 35-00 - Please Register/Activate

teraz opiszę problem, jestem po swapie silnika z ahu 90 ps na avf 131ps pd, i silnik nie reaguje na pedał gazu, po naciśnięciu wchodzi w tryb awaryjny łapię 1200obr, macie jakieś propozycję na rozwiązanie tego problemu?? mi się wydaję że to wina potencjometru gazu nie wiem czy da się go jakoś zaadaptować czy trzeba go wymienić na coś w stylu avf-a

Opublikowano

N239 zwór klapy gaszącej ...

zrob 000 statyczne i zobacz jak sie zmienia polozenie pedalu gazu ...

wyglada na potencjometr ale najpierw zobacz czy w puszcze palstikowej ECU nie ma wody i sprawd polaczenie wtyczek ...

p.s auto wczesniej jezdzilo normalnie ?

Opublikowano

Potencjometr może zostać stary bez problemu powinien obsłużyć nowy silnik kilka błędów komunikacyjnych Ci pozostanie typu brak komunikacji z abs-em (sterownik silnika nie będzie widział prędkości auta) czujnik stopu też nie pasuje. Sprawdź kostki na podszybiu czy nie są mokre jak pisze Spanky, podejrzyj w parametrach na zgaszonym silniku czy sterownik zczytuje wartości z potencjometru jeśli tak to problem leży w stykach. Nie zamieszałeś nic przy przeróbce wkostkach na podszybiu?? Silnik masz od audi czy passata??

Opublikowano

Potrzebne będą logi. Na poczatek grupa 000 statycznie.

Opublikowano

silnik jest z passata a wtyczki wszystkie są przelutowane[br]Dopisany: 07 Maj 2009, 21:51_________________________________________________i może problem leży przy wtyczkach

Opublikowano

Sygnał pedału gazu to biała wtyczka, jeśli chcesz jutro Ci zrobię zdjęcie jaki powinieneś mieć układ pinów, sprawdź jeszcze przejścia na te kostce.

Opublikowano

bardzo bym prosił :good:[br]Dopisany: 09 Maj 2009, 09:39_________________________________________________tamta wtyczka od avf była inna niż w ahu :cool1: podłączyłem ją po kolorach kabli :hi: jak by ktoś wiedział jak ją poprawnie podłączyć byłbym bardzo wdzięczny :notworthy:[br]Dopisany: 10 Maj 2009, 13:01_________________________________________________problem z pedałem gazu rozwiązany okazało się że kable w białej wtyczce miałem źle podłączone :hi: po swapie okazało się że kostki były inne musiałem zrobić tak aby w starej i nowej białej wtyczce piny się zgadzały :hi::good:

Opublikowano

Sorki seba że nie podrzuciłem CI fotek ale zapomniałem :confused4:, wrzuć na forum będzie dla potomnych:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...