seba1-2 Opublikowano 2 Maja 2009 Opublikowano 2 Maja 2009 witam komp wywala ma takie błędy : 5 Faults Found: 19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground P3105 - 35-10 - - - Intermittent 18080 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1672 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 16955 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0571 - 35-00 - Please Register/Activate 18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster P1650 - 35-00 - - 18047 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1639 - 35-00 - Please Register/Activate teraz opiszę problem, jestem po swapie silnika z ahu 90 ps na avf 131ps pd, i silnik nie reaguje na pedał gazu, po naciśnięciu wchodzi w tryb awaryjny łapię 1200obr, macie jakieś propozycję na rozwiązanie tego problemu?? mi się wydaję że to wina potencjometru gazu nie wiem czy da się go jakoś zaadaptować czy trzeba go wymienić na coś w stylu avf-a
spanky Opublikowano 3 Maja 2009 Opublikowano 3 Maja 2009 N239 zwór klapy gaszącej ... zrob 000 statyczne i zobacz jak sie zmienia polozenie pedalu gazu ... wyglada na potencjometr ale najpierw zobacz czy w puszcze palstikowej ECU nie ma wody i sprawd polaczenie wtyczek ... p.s auto wczesniej jezdzilo normalnie ?
grzanek85 Opublikowano 3 Maja 2009 Opublikowano 3 Maja 2009 Potencjometr może zostać stary bez problemu powinien obsłużyć nowy silnik kilka błędów komunikacyjnych Ci pozostanie typu brak komunikacji z abs-em (sterownik silnika nie będzie widział prędkości auta) czujnik stopu też nie pasuje. Sprawdź kostki na podszybiu czy nie są mokre jak pisze Spanky, podejrzyj w parametrach na zgaszonym silniku czy sterownik zczytuje wartości z potencjometru jeśli tak to problem leży w stykach. Nie zamieszałeś nic przy przeróbce wkostkach na podszybiu?? Silnik masz od audi czy passata??
letallec Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Potrzebne będą logi. Na poczatek grupa 000 statycznie.
seba1-2 Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Opublikowano 7 Maja 2009 silnik jest z passata a wtyczki wszystkie są przelutowane[br]Dopisany: 07 Maj 2009, 21:51_________________________________________________i może problem leży przy wtyczkach
grzanek85 Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Sygnał pedału gazu to biała wtyczka, jeśli chcesz jutro Ci zrobię zdjęcie jaki powinieneś mieć układ pinów, sprawdź jeszcze przejścia na te kostce.
seba1-2 Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Opublikowano 12 Maja 2009 bardzo bym prosił [br]Dopisany: 09 Maj 2009, 09:39_________________________________________________tamta wtyczka od avf była inna niż w ahu podłączyłem ją po kolorach kabli jak by ktoś wiedział jak ją poprawnie podłączyć byłbym bardzo wdzięczny [br]Dopisany: 10 Maj 2009, 13:01_________________________________________________problem z pedałem gazu rozwiązany okazało się że kable w białej wtyczce miałem źle podłączone po swapie okazało się że kostki były inne musiałem zrobić tak aby w starej i nowej białej wtyczce piny się zgadzały
grzanek85 Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 Sorki seba że nie podrzuciłem CI fotek ale zapomniałem , wrzuć na forum będzie dla potomnych:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się