Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z sterownikiem silnika/ błędy/ turbo przeładowuje


Neonek20

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od jakiegoś czasu mam problem iż turbo na postoju podaje za dużo a na max mocy podaje za mało. Na forum na fb pisali ze niby dmucha ona za duzo i było coś modzone przy sterowniku silnika. 
Screen 1 

 

Od jakiegoś czasu mam błąd w skrzyni ze nie może się połączyć ze sterownikiem albo niewiarygodny sygnał. 
 

inne podzespoły czasami randomowe tez wysraja  błąd ze sterownikiem.


+ auto podczas jazdy faluje jak by ubywała moc i nagle wracała szybko ( obroty się nie zmieniają auto płynnie przyspiesza ) 
Reszta screenow… 

 

ktos potrafi powiedzieć co dolega temu sterownikowi ? 

IMG_0551.jpeg

IMG_0890.jpeg

IMG_1186.jpeg

IMG_1185.jpeg

IMG_1020.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Muskel1 napisał(a):

Wrzuć pełny auto-scan w formie pliku .txt a nie zdęcia.

👍🏻Wieczorem dodam obecnie nie mam laptopa przy sobie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Muskel1 napisał(a):

Wrzuć pełny auto-scan w formie pliku .txt a nie zdęcia.

Niektóre błędy mogą pojawiać się przez stanie na zapłonie i niskie napięcie co rozumiem, ale nie rozumiem problemu z turbina falowania podczas przyspieszania jak by tracił moc  i błędu skrzynia / silnik 

Log-SWWSWSSW-WAUZZZ8K1AA038398-154060km.txt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Neonek20 napisał(a):

Niektóre błędy mogą pojawiać się przez stanie na zapłonie i niskie napięcie co rozumiem, ale nie rozumiem problemu z turbina falowania podczas przyspieszania jak by tracił moc  i błędu skrzynia / silnik 

Log-SWWSWSSW-WAUZZZ8K1AA038398-154060km.txt 19.95 kB · 1 pobranie

 

Co zostało zrobione dodam tylko 

- ( trubo ) Wymieniona klapka WG ” trzeszczał i miała duży luz” . Turbo sprawdzone parametry w normie, 0 luzów. Po tej wymianie auto odżyło ale błąd dalej jest …

- ( odma ) po wymianie turbo pękł wężyk od odmy do kolektora dolotowego. Prawdomównie od dłuższego czasu nie miał takiego ciśnienia

- ( zawór DV ) nic nie dało tamten był w dobrym stanie wiec zwróciłem go…

- ( zawór n75 ) auto lepiej reaguje na gaz przestało być zmulone po wciśnięciu gazu zachowałem go ale dalej jest błąd…

- ( map sensor ) nic nie dało dalej niedoładowanie w wysokich partiach 

- ( gruszka ) jest stara ale sprawdziłem ją strzykawka i otwiera się w pełnym zakresie nie zacina się 

-  ( podciśnienie ) mechanik sprawdzał podciśnienie na postoju dochodzi do n75 gruszki według normy 

- ( adaptacja klapki wg przez vcd przechodzi oraz słychać klikanie ) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Muskel1 napisał(a):

Albo ciśnienie doładowania gdzieś ucieka albo WG przycina się.

No tak ale 

1 Klapka wraz z kolektorem wydechowy oraz gorąca strona jest nowa z hurtowni 

2 Gdzie szukać nieszczelności od turbiny do maf sensora chyba ? może intercooler jest lekko zgnieciony u spodu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Neonek20 napisał(a):

Gdzie szukać nieszczelności od turbiny do maf sensora chyba ? może intercooler jest lekko zgnieciony u spodu 

W całym układzie. Podaj dym do układu i kontroluj czy gdzieś jest nieszczelność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Muskel1 napisał(a):

W całym układzie. Podaj dym do układu i kontroluj czy gdzieś jest nieszczelność.

Okej z tym dymem zrobię tak ale odpowiedz mi na pytanie jedno które nie potrafię rozwiązać 

Czemu silnik chce 460hpa a ona podaje 991hpa ...

robiłem adaptacje ruchomej klapy doładowania widzę ze się rusza podczas adaptacji i wynik wychodzi OK... 

 

367368063_183385531316413_6879934160675919091_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Muskel1 napisał(a):

Może masz nagrzebane w sofcie. Soft ori czy po programie?

Poprzedni właściciel mówił ze ori i auto ma deklarowane przyspieszenie jakie podaje producent bo sprawdzałem a nie jedzie na więcej niz 200 km  

ALE w aucie jest włożony downpipe oraz sportowy wydech końcowy + chłodnica s4 więc kij wie jaka jest prawda co modził w nim 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...